Hirdetés
ELSŐ OLDAL
Senjo no ValkyriaGallian Chronicles: Valkyrie of the BattlefieldSakura Taisen
ALTERNATÍV '30-AS ÉVEK
A CANVAS MOTOR
A játék szó szerint úgy néz ki, mintha a festővásznon kézzel, vízfestékkel készített festményeket mozgatna. A grafikai motor azonban sokkal inkább művészeti oldalon számít előrelépésnek, semmint technológiában, erőben.
A látvány létrehozása a szokásos alapokon nyugszik, azaz a karakterek kontúrjaira vízfestékkel készültnek tűnő textúrákat húztak. Eddig minden rendben is ment, azonban a hátterek elkészítése problémákat vetett fel. 3D grafikában a kamera távolodásánál (kizoomolásnál) annyi történik, hogy az addig virtuálisan közel lévő objektumok mérete lecsökken. Méretben kisebbek lesznek, hogy ezáltal kisebbnek látszódjanak, azonban részletességük nem változik. A valódi festményeknek viszont megvan az a tulajdonsága, hogy a hátterek közelről sem tűnnek aprólékosan kidolgozottnak. Nincs olyan festő, aki a távoli háttereket részletesre készítené és az ember szeme is úgy működik, hogy a távolabbi dolgokat csak elmosódva látjuk. Egy köd-effekt hozzáadásával a távoli objektumokat el lehet halványítani, de részletességük nem változik, ezért a Sega hozzáadott a képhez még egy újabb szűrőt a festményes hatás eléréséhez. Egy CG grafikus számára az efféle szándékos grafikarontás, részletességcsökkentés minden bizonynal kerülendőnek számít, nem is gondolnak rá, hogy alkalmazni kellene. Sőt, a plusz szűrő a szoftver futásának szempontból is negatív, lassító tényező, ezért korábban nem is alkalmaztak ilyesmit.
Ez alkalommal azonban az általánossal teljesen ellentétesek mondható megoldások, mint a vonalszámcsökkentés, színtelítettség visszafogása arra lett felhasználva, hogy minél közelebb kerüljenek a festményes hatáshoz. (mondja mindezt a fejlesztőcsapat főnöke egy interjúban)
Atlanti FöderációKelet-Európai Birodalmi SzövetségA játék szó szerint úgy néz ki, mintha a festővásznon kézzel, vízfestékkel készített festményeket mozgatna. A grafikai motor azonban sokkal inkább művészeti oldalon számít előrelépésnek, semmint technológiában, erőben.
A látvány létrehozása a szokásos alapokon nyugszik, azaz a karakterek kontúrjaira vízfestékkel készültnek tűnő textúrákat húztak. Eddig minden rendben is ment, azonban a hátterek elkészítése problémákat vetett fel. 3D grafikában a kamera távolodásánál (kizoomolásnál) annyi történik, hogy az addig virtuálisan közel lévő objektumok mérete lecsökken. Méretben kisebbek lesznek, hogy ezáltal kisebbnek látszódjanak, azonban részletességük nem változik. A valódi festményeknek viszont megvan az a tulajdonsága, hogy a hátterek közelről sem tűnnek aprólékosan kidolgozottnak. Nincs olyan festő, aki a távoli háttereket részletesre készítené és az ember szeme is úgy működik, hogy a távolabbi dolgokat csak elmosódva látjuk. Egy köd-effekt hozzáadásával a távoli objektumokat el lehet halványítani, de részletességük nem változik, ezért a Sega hozzáadott a képhez még egy újabb szűrőt a festményes hatás eléréséhez. Egy CG grafikus számára az efféle szándékos grafikarontás, részletességcsökkentés minden bizonynal kerülendőnek számít, nem is gondolnak rá, hogy alkalmazni kellene. Sőt, a plusz szűrő a szoftver futásának szempontból is negatív, lassító tényező, ezért korábban nem is alkalmaztak ilyesmit.
Ez alkalommal azonban az általánossal teljesen ellentétesek mondható megoldások, mint a vonalszámcsökkentés, színtelítettség visszafogása arra lett felhasználva, hogy minél közelebb kerüljenek a festményes hatáshoz. (mondja mindezt a fejlesztőcsapat főnöke egy interjúban)
Ragnit
Welkin Gunther
IsaraAlicia MelchiottRosieLargo PotterZaka
Selvaria Bles
aktív stratégiai rpg
HARCRENDSZER
Command Mode
Action Mode
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!








