ATI Radeon X800 Pro

Hirdetés

CMR04, F1 '99-02, LOMAC

A Colin McRae Rally 04-ről korábbi tesztünkből is kiderült, hogy ismét egy shaderintenzív játékkal állunk szemben, és erre a mostani grafikon sem cáfol rá. Ahogyan a többi, shadereket erőteljesen használó játék tesztjei során már láttuk, az X800 Pro a shaderek nagyobb számának köszönhetően (vertex shaderből 6-tal rendelkezik, míg a 9800 XT 4-gyel; pixel shaderből pedig 12-vel, míg a 9800 XT 8-cal) ismét kb. 50%-kal gyorsabb a 9800 XT-nél. Ezekben a játékokban a "shaderkapacitás" hamarabb fogy el, mint a memória-sávszélesség, ezt reprezentálják a grafikonok is.

Végül pedig térjünk vissza a "mindennapi" játékokhoz, amelyek közül a F1 '99-02 az első. 1024x768-tól 1600x1200-ig még a leggyengébbnek számító Radeon 9800 Próval is processzorlimitáltnak tűnik a játék, azonban az élsimítás bekapcsolásakor az X800 Pro ismét ráver a Radeon 9800 XT-re.

Utolsó játékunkról, a LOMAC-ról érdemes tudni, hogy "high" grafikai beállításban teszteltük, márpedig ezzel a beállítással 1024x768-as felbontásban sok esetben még egy 9800 Pro sem tud megbirkózni. Az X800 Pro könnyedén vette az akadályt, a felbontás növelésével és az élsimítás bekapcsolásával párhuzamosan egyre gyorsabb a 9800 XT-nél, ismét 38-88%-os előnyről számolhatunk be.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés