A valódi VGA-s középkategória

Hirdetés

Tesztek – II.

DirectX 9-et használtunk a World in Conflictben is. Ekkor szinte az összes kártya egyformán ment.

A BioShocknál DiretX 10-re váltottunk, nyilván a DX9-es X1950 GT maradt egy lépcsővel lejjebb. Minden bizonnyal éppen ennek köszönhető, hogy mindkét felbontásban elcsípte a második helyet. 1024x768 pixelen az MSI váratlanul és indokolatlanul gyorsabb volt a Galaxynál. Sokkal nagyobb különbséget mértünk köztük, mint amekkorára a 14%-kal gyorsabb stream processzoroktól számítottunk. Furcsa, hogy a nagyobb felbontásban már csak 10% volt köztük a differencia.

Az Unreal Tournament legújabb részében ismét a GeForce-ok jeleskedtek, igaz, a Radeonok is játszható sebességgel futtatták még 1600x1200-as felbontásban is.

Hogy ezekkel a 25–30 000 forintos kártyákkal élvezhető sebességgel fusson a Crysis, egészen 800x600-as felbontásra, és közepes képminőségre kellett visszamennünk – nevetséges, de nem a grafikus kártyára, hanem a fejlesztőkre nézve. Mindenesetre ez volt az első játék, ahol érvényesülni látszott a Galaxy gyorsabb memóriája.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés