Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Döglött Róka #175027 üzenetére

    A PowerPC alapú architektúrával se volt komolyabb bajuk. Legalábbis Xbox vonalon, mert mellé járt egy nagyon jó, és fejlesztői mércével nézve, egy "felhasználóbarát" fejlesztői környezett. Ugye PS3-ál ez volt az egyik komoly gond, hogy az rendszer rendszer amit a Cell-hez adott ki a Sony, azt igazából a belsős stúdiói kivételével, nem nagyon tudták normálisan használni mások. Maximum a generáció végére tudták grafikailag beérni az Xbox360-at (egy elvileg legalább kétszer olyan erős hardveren).

    A jelen generációban bár az alap gépek kb. CPU-ban azonosak és csak a GPU részen erősebb a PS4, mégis elsősorban nem a gyengébb grafikus tudásban volt/van hátrányban a One, hanem, hogy a Microsoft egy olyan környezet adott hozzá, ami használhatóságban nagyon elmaradt a PS4-hez képest. Vannak fejlesztői nyilatkozatok, hogy egyszerűen fogalmazva például egy dolgot PS4-en 10 kattintásból tudnak megoldani addig One-on ezt 15-böl kell. Ez így nagyon képletesen van. Ez sajnos az előző vezetés sara főleg. De szerencse ezt azért mára már javította részben a mosatni vezetés.

    "Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

Új hozzászólás Aktív témák