Hirdetés
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Szivárvány
lo ...
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Healbacsi #47635 üzenetére
PvP balance-al amúgy 2 probléma van:
1. (ez a kisebb) PvE-re és PvP-re egyszerre kell balance-olni, mivel nincsenek külön skillek, illetve a skillek se viselkednek jelentősen eltérően
2. (ez a jelentősebb, amire nem gondolnak az emberek) Teljesen más PvP balance lenne szükséges "low skill"-re és "high skill"-re. Tipikusan a sok CC-vel rendelkező kasztoknál a probléma ez, lásd jelenleg a mage. Alacsony ratingen a mage-ek megölhetetlennek tűnnek, és mindenki azt sikítozza, hogy nerf nerf nerf. Ezzel szemben high ratingen tökéletesen meg tudják oldani a kezelésüket, és ha nerfet kapnának, akkor meg magas ratingen gyenge lenne a kaszt.És ez utóbbival nagyon nehéz mit kezdeni Itt nem lehet szétválasztani a skilleket, amiket PvE / PvP esetén meglehet, ha low ratingre balance-olnak, akkor a hc réteg hagyja abba a játékot (ami létszámban kevés, de hangban nagy), ha meg magas ratingre, akkor meg a tömegek nem tudják élvezni (és hagyják abba). Most megpróbálnak kb. középre balance-olni, ami több-kevesebb eredménnyel sikerül is.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen