Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Milyen processzort vegyek?
- Mini-ITX
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
Hirdetés
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
ph Ez elvileg inkább előny lesz, mint probléma, mert így a játékosokhoz jutnak majd el.
-
Eladatnák az Ubisoftot
it A részvényesek 10 százaléka támogatja az egyik befektető törekvéseit.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Triathlete #80543 üzenetére
DH gyakorlatilag változatlan Legionhöz képest.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Jack Oneill #80590 üzenetére
Quick poston semmit se lehet állítani.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Jack Oneill #80593 üzenetére
Érthető és igen, ez így működik
-
Cathfaern
nagyúr
Én erősen gondolkozok a panda monk és a druid valami main között. Minden más classt kizártam valamiért (legtöbb ott esett ki, hogy jó lenne tank spec is). Druid jobban bejön amiatt hogy tankja jobb solozni (főleg bfa-ban), meg van ranged dps spec, viszont fajra egyik opció se jön be igazán (női karaktereket meguntam, férfi night elf meg elég furán healel... worgen meg majd max. felújítás után), illetve mechanikailag monk jobban fekszik. Na de még van 1,5 hónapom kitalálni
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Triathlete #80598 üzenetére
Legionben első felében az volt a mainem. Nem rossz, a double jump hiányzik az összes többi kasztról, viszont nekem hosszú távon unalmas a dps spece, és BfA-ban semmi változás nem érkezik hozzá, szóval nem is várható, hogy ez változna.
malacka87:
Minden tank papír lett Legionhöz képest. Viszont macitank hp regenjét megváltoztatták most már max hp fix %-át tölti vissza, és így solozásra nagyon erős lett, mert sebzéstől függetlenül tölt. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #80640 üzenetére
Vanillában volt miért szintet lépni. Igen, az az 1%-os talent meg a plusz 1 spell rank nem változtatja meg a játékot, de legalább úgy érezte az ember, hogy elért valamit. Ráadásul fele annyi szintet kellett csak meglépni. Most simán eltelik 30 szint is akár úgy, hogy semmi olyat nem kap az ember, ami akár csak minimálisan befolyásolná a combatot (utiltiy talentsorok tipikusan nem sokat osztanak-szoroznak fejlődés közben).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Fandango #80657 üzenetére
Én teljes mellszélességgel az átalakítás mellett álltam, továbbra is tartom, hogy kellett, de azért bőven van finomítanivaló a rendszeren.
Ami tökéletesen működik:
- A skálázódás nagyon jól működik olyan szempontból, hogy nyugodtan végig lehet menni egy zónán, nem kell félbehagyni azért, mert már alig ad XP-t.Amin alapvetően pozitív változás, de lenne rajta mit javítani:
- Jó, hogy lehet skippelni területeket (pl. Outland-en nagyon érződnek az évek már), viszont szerintem itt jobb lett volna jóval szélesebb intervallumokat meghagyni, pl. nem értem miért nem lehet eastern kingdom - kalimdormban felmenni 80-ig legalább (hogy összefüggő legyen a Cataclysm zónákkal), quest bőven lenne annyi. Hasonlóan nem értem WoD-ot miért nem lehet skippelni.
- Jó hogy nem one-shot minden mob, de mivel nagyon minimális lett a rota (lásd lentebb) ez inkább unalmassá teszi a dolgot. Ha változatosabb rota elérhető lenne korábban, az sokat javítana ezen.Ami semmit se változott:
- Heirloomok továbbra is ütnek minden geart, így ha XP miatt felveszi az ember (és muszáj lesz ha nem első karaktere), akkor quest rewardok nagy része továbbra se ér semmit, így megszűnik a reward érzete. Nem tudom miért nem lehet a geart és az XP bónuszt különválasztani.Ami rosszabb lett, mint volt:
- Eddig nem volt nagy élmény a szintezés, de legalább gyorsan túl lehetett lenni rajta, és legalább volt némi multiplayer feeling ha az ember instázni akart. Viszont jelenleg az insta nem feltétlenül éri meg, ráadásul az Outland - WotLK területeken való fejlődés annyira fájdalmas az újabb területekhez képest, hogy legtöbben inkább farmolják soloban Kharazant. Szóval ha szeretsz fejlődni, érdekel a sztori és/vagy kifogsz egy picit összetettebb specet, akkor egész jól el lehet lenni. Minden más esetben inkább rosszabb az összélmény, mint volt.
- A spellek drasztikus számának lecsökkentése és a talent fa átalakítása miatt (amik szerintem max. szinten teljesen jól működnek) elértünk oda, hogy sok specnél lvl10-20 környékére kialakul egy rota, majd ezt használod kb. lvl90-ig változás nélkül, mert spelleket nem kapsz már újat (max. valami nagy cd-t), talentek sokszor csak utilityket adnak, ami fejlődés közben (hacsak nem valami movement skill) nem sokat érnek. Elvileg ez ilyen volt a skálázódás előtt is, viszont mivel akkor one-shot volt úgyis minden mob, nem tűnt fel. Most egyértelműen érezni, hogy 1-2 skillt nyomkod az ember majdnem 100 szinten keresztül. Nem tudom hogy lehetne ezen javítani, lehet még egyfajta talent tree-t is érdemes lenne visszahozni, amit max. szintre teljesen kimaxolsz (mint az artifact fegyvert), szóval nincsenek talent buildek, de mégis kap az ember legalább pár szintenként valamit. Javítana az is, ha questekből jövő gear hasznos lenne, mert akkor legalább questenként lenne valami érdemi reward. De jelenleg a sztori haladásán kívül szinte semmi reward nincs szintezés során. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Peetey91 #80675 üzenetére
Tök mindegy hova van balance-olva a játék, meg mennyire jól tolja a rotát, az akkor se normális és nem játékélmény ha egyik szinten sebez X-et, majd szintet lép (tehát elvileg erősödik... ) és hirtelen x/2-t sebez ugyanazzal a spellel. Ha annyira nem akar Blizz ezzel foglalkozni, akkor kezdjen minden karakter alapból max. szint - 1-2 kieggel, de az nem érv, hogy nem oda van balance-olva.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Yodamest #80707 üzenetére
Ez tipikus esete annak, hogy max. szintre van balance, és főleg instanced contentre (és azokon belül is az adott gearnek megfelelő nehézségi szintre), ahol a mobok nem halnak meg fél sec alatt, hanem egy trash packet püfölsz legalább 30-40 secig. Ott ezeket szépen ki lehet használni és erős az unholy. Ha pár sec alatt meghal minden... akkor nem túl nagy fun (mint ahogy egyik dot alapú spec se, tehát pl. feral druid, assa rugó, shadow priest, stb.).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Ra's al Ghul #80716 üzenetére
full no skillbe meleenek DH, rangednek affli warlock esetleg ele shaman bfa-tól (jelenleg még van némi skill benne).
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Én is épp monkot húzok 60-ig megyek vele, utána rádobom a 100-as boostot (megmaradt még WoD-ból). Így a legrosszabb területeket kihagyom (BC-WotLK túl régi már, Cata-s területeket személy szerint nem szeretem, WoD-ot meg halálra untam), de profokat gyorsabb lesz felhúzni. MoP-ért mondjuk kár, de majd lehet poénból visszamegyek oda max szinten
Másik verzió, hogy kihagyom a BfA-s kezdőtömeget, aztán felérek vele 110-re amikor felérek... -
Cathfaern
nagyúr
Ha előrendeled a BfA-t, már most elérhető a questline, nem kell megvárni a release-t.
"Ha viszont addig megtartanám a karakterboostomat, akkor majd mondjuk az Arathoron tudok csinálni egy 20-ast és fel tudom boostolni majd egyből?"
Igen (csak boosttal nem kapod meg a race specifikus transmog setet, de szerintem azzal nem vesztesz sokat).Amúgy szerintem Ragna horda oldalról ne menj el Arathor hordára. Előbbinél sokkal többen vannak, és pre-patchtől úgyis kikapcsolható lesz a PvP pvp realmeken is.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
BfA-tól kötelezően personal loot lesz mindenhol, szóval nincs igazán jelentősége többé az ilyen rendszereknek. Bár megjegyzem, dkp rendszer teljesen jól működhet cross-realm is.
De persze ha van kikhez menni, akkor menj nyugodtan, nem néptelen az se, csak kevesebb az ember, meg horda oldalon a magyar.[ Szerkesztve ]
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz doom8311 #81042 üzenetére
Másik faj: "Race change".
Karakter neme: "Appearance Change" (jelenleg ez már tényleg csak nem változtatásra szolgált, de eleinte ugye fodrásznál tényleg csak hajat lehetett változtatni, akkor értelmesebb volt az elnevezés).Viszont a fajváltoztatás tartalmazza az Appearance Change-et is.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz tomiivagyok #81108 üzenetére
Van némi rossz hírem: WoW-ban nem tudod freezelni az accod. Tehát ha már befizettél 3 hónapra, akkor az mindenképp ketyeg.
Egyébként ha nvidia-d van, akkor valószínűleg előbb-utóbb jön majd egy driver frissítés ami javítani fog a helyzeten. Plusz ugye még mindig opció, hogy lentebb veszed a grafikai beállításokat, általában 1-2 csúszka állításával sok fps-t lehet nyerni, csak meg kell találni, hogy a te configodon melyik az (de általában a látótávolságok, árnyékok és víz effektekkel lehet a legtöbbet). -
Cathfaern
nagyúr
válasz tomiivagyok #81112 üzenetére
Én megpróbálnám egyesével átállítgatni, hátha van amivel sikerül nyerni. Illetve ugye mindenféle élsimítás ki van kapcsolva? Plusz egy wtf meg cache törlés is megér egy próbát, hátha valami régi beragadt konfig okozza a gondot. Az elég furán hangzik, hogy eddig 4-esen normálisan futott, most meg egyesen se ok.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz pckownz #81148 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez direkt szivózás lenne. Lustaság esetleg. Vagy úgy gondolják idővel úgyis mindenki ebbe az irányba fog menni. Vagy egyeztettek az nvidia-val aki majd kiad egy driver frissítést amibe beletesz direkt WoW optimalizálást, csak mondjuk ők csúsztak, Blizz meg nem akart csúszni. Majd idővel kiderül melyik opció a valós
-
Cathfaern
nagyúr
válasz miqlas #81152 üzenetére
Egyébként Blizznek nyilván vannak statisztikái, nem lepődnék meg ha kiderülne, hogy az APU-t használók aránya drasztikusan magasabb, mint átlag PH! (vagy gamer) fórumozó gondolná. És akkor máris logikusabb egy ilyen fejlesztés (főleg ha feltételezik, nagyjából jogosan, hogy akinek meg dedikált kártyája van, az úgyis cseréli majd nagyobbra előbb-utóbb).
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Igazából egész eddig meg nvidia-n futott érezhetően jobban a WoW. Lehet, hogy a max. fps jobb volt más vga-kkal, viszont nvidia egyértelműen simább volt, nem volt microlag, nem esett be az fps (annyira). Picit fura, hogy fordul, de igazából eddig se hajtott rá a Blizz arra, hogy mindenkinek egyformán kedvezzen.
-
Cathfaern
nagyúr
Marad 100-as. Ha átváltozna, már átváltozott volna.
miqlas42:
Altoholic vagyok, de teljesen értelmetlen a jelenlegi 120 szint és a karakter felhúzásához szükséges időmennyiség. Outland meg WotLK egy az egyben skippelhető kéne hogy legyen, mert nosztalgiafaktor oké, de valójában annyira régiek a területek, hogy főleg egy új / visszatérő playernek fájdalmas ott questelni. Aki altoholic annak mindegy, hogy egy karaktert húz fel X idő alatt vagy kettőt, mindenki más meg csak jól járna azzal ha lenne level squish. Redditen leírtam, hogy kb. szerintem mi lenne a jó megoldás arra, hogy mindenki számára élvezhető legyen a fejlődés (lusta vagyok és nem fordítom le ide ):[link]bgufo
Vanillában 51 talent pont volt A 31 már a Cata-s csökkentett verzió. És 100%-ban egyetértek amit írsz, ez a legnagyobb probléma jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Yodamest #81210 üzenetére
Szerintem még a Souls-os élménnyel se lenne baj, de WoW nem abba az irányba ment el. Egyszerűen monoton és unalmas. Szvsz ha minimális közöd van a WoW-hoz, akkor azért továbbra se fogsz haldokolni (max ha valami nagyon solo képtelen kaszt + rossz gear kombót sikerül összehoznod és pont ellened dolgozik a scaling is), egyszerűen sokáig tart mire megölsz egy mobot. De ez se baj még önmagában, mert az se volt jó amikor 1 skill volt 1 mob.
Igazából nem értem mit csinált a Blizz (ha elvetem a "minden azért történt, hogy több boost fogyjon" összeesküvés elméletet). Én évek óta hajtogatom és nagyon vártam a scalinget, és azt gondolom hogy az nagyon jót tett a fejlődési élménynek, hogy végig lehet a zónák sztorijait tolni. Azt már nem értem, hogy miért kellett ennyire bekorlátozni a zónákat. Miért ne lehetne lvl20-tól (mert oké, kezdőzónát tolja le mindenki) kimenni Pandába? Vagy miért ne lehetne lvl100-ig Azerothon fejlődni (bőven elég quest van hozzá). Vagy miért nem lehet WoD-ot átugrani? (nem, az nem érv hogy Legion felvezetése, mert ha nem mész el raidekbe, ötleted se lesz, hogy WoD-nak mi köze Legionhöz).
Hasonlóan jó dolognak tartom, hogy mobokba kell némi dmg-et is belerakni mielőtt elhalnak. Legalább picit látsz valamit a kasztból. De ettől nem kellett volna a fejlődést lelassítani. És a scaling miatt se. Egyszerűen lehetett volna, hogy ugyanannyi idő meglépni egy szintet, mint 7.3.5 előtt volt, csak eddig azért volt meg X óra alatt, mert letoltál 100 questet a gyors mob ölés miatt, most meg azért van meg X óra alatt, mert lassabb ölni a mobokat, de 50 quest is megadja ugyanazt az XP-t. Ehelyett az amúgy is monoton és lassú dolgot tovább lassították, miközben pont ugyanolyan monoton lett. Nem azért mondogatta mindenki, hogy túl gyors a fejlődés, mert kevés óra volt a max. szint, hanem azért, mert zónánként 2 questet lehetett megcsinálni, aztán elszürkült és mehettél máshova (több idő volt zónák közt mozogni, mint amit ott töltöttél). De ezt megoldotta a scaling, akkor miért a lassítás?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Csapoati #81211 üzenetére
Ez oké, de a jelenlegi változtatás senkinek se jó Nem jó annak akinek a szintezés csak muszáj, de nem jó annak se aki szeret szintezni (nekünk az a bajunk, hogy a szintezésben nincs meg a "fejlődés" élménye, 10-20-30 lvl-enként kap valamit az ember. Ennyi erővel maxos karakterrel is végigtolhatnám a sztorikat, nem lenne érdemi különbség az élményben. Nem ezért szintez az ember, főleg ha már húzott pár altot és kívülről vágja a történetet).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz echterion #81222 üzenetére
Nagyon röviden ugye WoD-ban átmegyünk egy alternatív univerzum múltjába. Ott még él Gul'dan aki a mi univerzumunkban halott. Némi történések után jön a Burning Legion, Archi-val az élén, akit elgyepálunk, de Gul'dan-t az utolsó pillanatban átdobja egy portalon valahova. Mint kiderül a "valahova" a mi univerzumunk jelenje és egész pontosan az a hely ahol Illidan testét őrzik. Gul'dan onnan elhozza, és elkezdi előkészíteni a dolgokat, hogy Sargeras bele tudjon költözni a testbe. Ugye ezt akadályozzuk meg Nightholdban. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Yodamest #81238 üzenetére
Igazából Legionben semmi jelentősége nem volt a szintnek. Ugye ahhoz, hogy unlockolj mindent, minden zónának a sztoriját végig kellett tolnod. Amivel meg is lett a 110 ha akartad ha nem. Ezt nyugodtan el lehet játszani későbbi kiegekben is, a szint korlát eltörlésével: keig kijövetelekor adott quest line-okat teljesíteni kell ahhoz, hogy mehess raidekbe / dungeonökbe / unlockold a kieg új dolgait (pl. world questek az új területeken). Szint követelmény és lépés nincs, csak végig kell menni a sztorin. Pár patch után ezen lehet enyhíteni, vagy el is lehet törölni, és akkor aki később kapcsolódik be, rögtön tudja tolni az endgame-et. Ezt össze lehet kötni egy teljes world scalinggel, tehát mondjuk van 60 szint amit meg kell lépned ahhoz, hogy a legújabb kieget elkezd. De ezt összehozhatod a korábbi kiegek bármilyen kombinációjából (szóval pl. csak BC -> WoD -> Legionbe mész, mert te oda vagy a démonokért Vagy utálod a démonokat, de imádod a zombikat, szóval mész Vanilla -> WotLK). Ha nagyon jó akar lenni a Blizz, ehhez még össze is rakhat "ajánlott sztori sorozat"-okat, hogy aki nem ismeri annyira a lore-t meg a területeket, az is kapjon egy konzisztens sztorit (amit jelenleg nem fog kapni az aki lvl1-től 110-ig felfejlődik).
Régi területeket sose fogják már egyben felújítani, mint Cata-nál tették, túl sok munka, túl kevés eredménnyel, és semmit sem ad azoknak a játékosoknak, akiket nem érdekel az altozás. Azt fogják csinálni, mint amit most megcsináltak Arathi Highlands-el: egyesével felújítáják a régi mapokat, úgy hogy raknak bele endgame contentet is, tehát annak se kidobott fejlesztés akit csak a legutolsó kieg érdekel.
Jack Oneill
Cache-t nyugodtan törölheted, azzal nem veszik el semmi. Wtf mappa törlésével minden beállítás törlődik, igen. Addonokat is beleértve. Ha azt nem akarod, akkor ne töröld az egész mappát, csak a Wtf mappában lévő config.wtf-et, azzal csak a WoW kliens beállításai törlődnek (viszont nem biztos megoldja a gondot). -
Cathfaern
nagyúr
válasz malacka87 #81247 üzenetére
Azért baj, mert a Blizz láthatóan nem tudja kezelni. Max. szinten mindegy, hogy mennyi a tényleges max szint, tehát aki nem akar altozni, az nem érez különbséget lvl60 meg lvl120 között. Viszont a fejlődési élmény jelenleg borzalmas, erre megoldás lehet (!) a szint csökkentés. De had fordítsam meg a kérdést, miért baj ha lecsökkentik a nem 120 hanem 60 lesz a karaktered neve mellett?
Jack Oneill
Passz, évek óta nem használtam recountot. -
Cathfaern
nagyúr
válasz miqlas #81250 üzenetére
Stat meg egy esetleges level squishnek semmi köze a lore-hoz, meg úgy általában a player és npc karakterek erősségének sincs. Ha nem így lenne, az azt jelentené, hogy Arthast meg tudna ölni egy random nyúl MoP-ból
Yodamest
Ja, de sajnos itt csak arról van szó, hogy a lvl60-80 részt rendbeteszik (jelentősen lassabb, mint a többi), meg hogy amit a stat squish behozott bugokat kijavítják. De az önmagában édes kevés.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz grizlisandor #81330 üzenetére
DH lvl98-on indul, ha a kombós kasztok zavarnak, akkor szerintem jó választás lehet. És akkor boostot se kell elhasználnod.
lvl100-as trialt tudsz létrehozni, az nem jelenti azt hogy van boostod, olyat mindig létre tudsz hozni. Aztán el kell rá használni egy boostot ha rendes karakternek is akarod használni.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz func93 #81378 üzenetére
Melyikre gondolsz?
A stat squish-re (amiről a többiek is írnak), ami egyformán érint mindent, tehát arányaiban nem változott semmi, csak kisebbek a számok?
Vagy a napokban kijövő hotfixre, ami nerfelte a lvl100 alatti mobok hp-ját és dmg-ét?
A stat squish szimpla kozmetika, utóbbi pedig pont a stat squish miatt kellett, mert kis szinten nem volt tökéletes és túl erősek lettek bizonyos zónákban a mobok. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #81393 üzenetére
Ez olyan, mint hogy Demon Huntert hamarabb indíthattál ha elővásároltad a Legiont De ettől még az Undercitys event a BfA része, nem a pre-patché. Jó nyilván ez valahol szavakon lovaglás, de a lényeg, hogy nem lesz alapból elérhető az event BfA előtt, nem lesz elérhető ha nem veszed meg a kieget, illetve hogy megmarad BfA után is, míg a többi pre-patch event nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Jack Oneill #81471 üzenetére
Lehet.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz muszurkefal #81488 üzenetére
Cikkből: "továbbra is a DirectX 11-es mód használata a javasolt"
-
Cathfaern
nagyúr
Egyébként szerintem most üt vissza az, hogy ennyire népszerű lett a horda az utóbbi időben. Ugye alapból blood elfek fordítottak a horda - alli arányon, de az elmúlt pár években pvp és pve szempontból is horda volt a preferált, és nagyon sokan átvándoroltak ezért. De ugye ezek az emberek alapvetően nem hordásnak érzik magukat, de mivel eddig nem volt túlzottan megosztó történés, nem volt felháborodás. És igen, tudom hogy "őshordások"-nak se tetszik, de azt gondolom, hogy ha nincs ennyi "átigazolt" hordás, akkor más lenne a helyzet. Lehet a blood elfek hordába rakását is fel kell vennem az "akkor jó ötletnek tűnt, de utólag nézve hibás döntés volt" listára
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen