Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    válasz KaLeun #5081 üzenetére

    Teljesen igazad van; nem tudom, miből állna nekik egy ilyen fog of war mintájú rendszert kipróbálni egy tesztszerón. Pofon egyszerű, kb. az összes stratégiában ez van.
    Annyival bonyolíthatnák, hogy mondjuk a TD, arty kisebb sugarú körből látszik, azt kész! Mondjuk úgy nem lenne semmi értelme a bokroknak, de komoly összeget tennék rá, hogy SOKKAL jobban működő rendszer lenne!

    az A-20-a ütközés durva, de kár, hogy nincs valami replay funkció, amit jól be lehetne linkelni a hülye fórumukra, hogy nesztek, az új szisztémátok! :K

    [ Szerkesztve ]

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

  • BoogeyM@n.

    aktív tag

    válasz KaLeun #5081 üzenetére

    [link]

    Elviekben így néz ki a dolog változtattak és frissítették a kiírást is wotwikin↓

    Minden tank más skillel bír(td, heavy) meg lehet fejlesztett( cew skill x%, camouflage x% ) vagy rászerelt cucc(camouflagenet, biocular, created optic, ventillation ) is és nem mindegy áll vagy mozog.

    Visibility Checks

    How often does the game engine check visibility?

    (Pre 0.6.4) Far-distance visibility is checked about every 10 seconds. Sometimes even

    sparsely. - out of visibility zone?

    0.6.4 Changes

    Visibility Check Point #1 -- Top, middle of Turret
    Visibility Check Point #2 -- Gun Mattel of Turret
    Visibility Check Point #3 -- Front Middle of the Tank Hull
    Visibility Check Point #4 -- Rear, Middle of Tank Hull
    Visibility Check Point #5 -- Right Side, Middle of Turret (added in 0.6.4)
    Visibility Check Point #6 -- Left Side, Middle of Turret (added in 0.6.4)

    (Pre 0.6.4) Visibility is checked on close tanks every second. With distance, check interval increases by up to 10 seconds. - inside visibility zone. Keep in mind that visibility checks are very intensive computational operations and may occupy up to 50% of a server's CPU time.

    The rate of visibility checks is as follows:

    * within 50 m range - every 0.1 sec
    * within 150 m range - every 0.5 sec
    * within 270 m range - every 1.0 sec
    * within 445 m range (maximum indirect visibility range) - every 2.0 sec

    Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^

Aktív témák

Hirdetés