Keresés

Hirdetés

Aktív témák

• grunge

addikt

válasz BoogeyM@n. #4030 üzenetére

Biza Rüdel bácsi keényen tolta! Nekem Erich Hartman nugye az egyik kedvencem, az ő produkciója sem volt semmi a 362-3 lelőtt vadászgéppel + pár földi ez meg az :)

Amúgy mi a pénet rak össze IS3-asokkel és T-29esekkel ha a gift tankkal megyek? viccenk is rossz. Leeht adom el a piklibe...

[ Szerkesztve ]

159 SW 1.9 jtdm <3

• frame>24

addikt

Kíváncsi vagyok, ez a Rudel bácsi milyet beszélgetett azzal a valószínűleg ennél is több lélekkel, akik a másvilágon várták, mint átsegítőt... :DDD

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

• jahrn

senior tag

Eleg rossz pelda Rudel-t felhozni. A Stuka tank vadasz verzioja 2db 37mm-es gepagyut vitt magaval a szarnyak alatt, ez at tudta loni a T-34 felso pancelzatat (de meg ehhez is wolfram - tungsten - otvozetu loszer kellett). US+Angol oldalon ilyen nem volt (illetve eszak afrikaban igen a Hurricane II D, de kesobb ezt valamiert nem alkalmaztak), maradt tehat a P47 .50es geppuskaja (ez eleg egyertelmuen nem viszi at egy komolyabb harckocsi tetejet meg AP loszerrel sem), vagy a Hawker Typhoon raketai (ez a 2 fo alacsonytamado tipus) aminek a hatasfoka:

"The rockets used by the British were tested against a stationary Panther on Salisbury plain. The chances of a hit after repeated passes was worked out at around 4%. Given there was no AAA and this target was stationary with a bullseye painted on the side, we might assume hit rates would be even lower out in the field with AAA, smoke and exited pilots thrown into the mix.

The Americans only ever had one squadron that carried rockets and then only for a limited time. the anti armour effects of their bombing would have been negligible. .50 cal with AP is a nice idea but again, I've seen nothing to suggest it was particularly successful against anything but soft skinned stuff."

Elegge lol

Falaise:

"JD Palluds work that has data on German tanks knocked out by Allied Air Power at Trun (in the Faliase pocket battle) reports that out of 640 tanks and SPGs in Falaise only 15 tanks were determined to be knocked out by Allied Air Power and only 10 Self-propelled guns.
    Considering that in the middle and later stages of the Falaise pocket battle, France, Aug, 1944, there must of been a very target rich environment for Allied pilots as the Germans were forced to abandon many tanks and other AFVs due the gas shortage and unsolvable traffic jam as many bridges were destroyed. "

A kutatok arra is ramutattak h a szovetseges pilotak koreben nepszeru volt elhagyott jarmuveket is bevenni a kilovesi jelentesekbe. Raadasul ha masnap egy masik alakulat repult arra akkor ok is ralottek a roncsra 1-2 sorozatot majd beirtak kilovesnek.

[ Szerkesztve ]

Aktív témák