Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    válasz grunge #4085 üzenetére

    Végre valaki,a játék fennállása óta először megfogalmazza ezt a tragi(komi)kus ellentmondást:

    Hiába "van kiosztva", hogy "öljed a tier-ben hozzád tartozót," mert a játék minden vagy semmi jellegű!! Igen. A nagy tank nyilván kipukkasztja a kicsit is, vagy mert épp csak az jön, vagy azért, mert "engem ugyan ne deketáljon már, he!", vagy szimplán mert egy klikk és de jó. :K :K
    Szóval dráma, mert még ha van is a sokaságban több neked való ellenfél, akkor is sok dolog szerencsés összhangja kell hozzá, hogy meg is találjátok egymást (és anélkül, hogy valaki távolabbról beleszólna a párharcotokba).

    Másrészt, a vonzó medium tankokkal a játékosok nagy része túlontúl bízik a mobilitás megmentő erejében, aztán jön a meglepi. Harmadrészt: jó néhány pálya kialakítása. Sok (nem minden!) pályán az egyáltalán felmerülő útvonalak mentén jár mindenki, beleértve a heavy-ket is, így nagy valószínűséggel, ha nem a létra tetején vagy, halál lesz.
    És akkor egy utolsó döfés: az instant detrack. Könnyebb a játékban detrackolni, mint bármi más modult sebezni, de valótlan mértékben. EZÉRT várom nagyon a köv. nagy peccset, mert a láthatósági mizéria mellett EZ is, a lánc lelövése is előkerül: nehezítik. Végre. Mert egy detrack a mediumok és scoutok halála.

    Szóval, nem véletlen, hogy az arty-val és a heavy osztállyal lehet igazán sikereket elérni jelenleg; a med. tankok lehetőségei több sebből véreznek a természetes dolgokon túl, scout-olni meg kevesen szeretnek szívből és őszintén.

    Szumma: azt próbálom rizsázni, hogy még jó balansz mellett is lehet kilátástalan helyzet, a játék mostani adottságait (pályaméret, látótávok egymáshoz való viszonyai, sebzésmodellek stb.) tekintve.

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Aktív témák