Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz Bobyjack #184983 üzenetére

    Tényleg azt írtad korábban, hogy te is laggoltál ellene. Fent volt neked ez a mod akkor?
    Egyébként így gyorsan megnézve annyi történt, hogy pont skill4ltu soránál volt egy szintax hiba a kódban és ez valóban így volt, ellenőruzem a korábban lementett forráskódommal.

    "UI_menu_UIcircon": "<font color=\"#02C9B3\">@Circon</font> Auswahl [<font color=\"#02C9B3\">twitch.tv/circon</font>]",
    "UI_menu_UIoldskool": "<font color=\"#FFD700\">@Oldskool</font> Auswahl [<font color=\"#FFD700\">twitch.tv/oldskool</font>]",
    "UI_menu_UIskill4ltu": "<font color=\"#60FF00\">@skill</font> Auswahl [<font color=\"#60FF00\">twitch.tv/skill4ltu]</font>",

    Ha megnézitek a másik két streamernél a sor végén van a szögletes zárójel, míg skill-nél hibásan a </font> előtt volt ez és nem utána. Ez lett javítva.

    Aki tanult programozást az tudja, hogy egy rossz helyre tett zárójel hogy meg tudja kavarni az egész programot és milyen abnormális működést okozhat. Nem tudom, hogy valóban ez okozott-e ilyen jelenséget, de aki ráér és ért hozzá az nyugodtan tesztelheti. 1500 soros programot most én nem fogok ezért átbogarászni. Ha kell a forráskód valakinek írjon privátot nekem.

    (#185016) @Imilenni:
    Nem szerver oldalon nyúlt bele. Mint ahogy a lag sem szerver oldali volt, mert akkor minden laggolt volna nem csak a lövések. Kliens oldalon laggoltatta kizárólag a tűzparancsot és erre bármelyik egyszerű mod képes. Én is tudnék írni simán egy olyan mod-ot ami vár 2 mp-et a lövés után aztán küldi el a szervernek a lövés parancsot.
    Nekem az egyetlen érdekes dolog ebben az egészben, hogy miért csak az ellenfél játékosaként jelentkezett a hiba. Ez az egy oka van, hogy még én sem tudom mit gondoljak, de mint írtam bárki tesztelheti aki ért hozzá és akkor 100%-ra kiderül mi az igazság. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák