Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz la_cc #15 üzenetére

    Ez még alfa, sok bug, optimalizálatlanság, stb. EA ezzel jár, épp ezért nem szabad emiatt leírni a játékot. :)

    Az még a Roadmapban sem volt feltüntetve.
    De van egy erős tippem.
    Abból kiindulva, hogy sokminden nincs még a játékban, kis csapat csinálja, ill. hogy a Grim Dawn is hasonló utat futott be (sikeres Kickstarter, majd Steam Early Access), még kb. 1 évig dolgozniuk kell rajta.
    A GD is kis híján 3 évet volt EA-ban, a Wolcen lassan 2 évnél jár ebben a státuszban. Persze lehet vesznek még fel embert és belehúznak stb., hogy a karácsonyi szezonra legyen kiadás, de ha van eszük, nem kapkodják el.

    Nagyot is lehet ám bukni, bárhogy is nézzen ki a játék. Lásd a Vikings - Wolves of Midgard-ot. Ez nem indie volt, van mögötte kiadó, és az a helyzet, hogy rengeteg patch jött ki a megjelenés után. Lehet már jó játék, de semmi nem mossa le róluk a megjelenéskori rengeteg negatív kritikát a bugok, stb. miatt. Örültem volna ha nem így végzi, vikinges mitológiai téma fantasybe ültetve. Ezalapján akár második Titan Quest is lehetett volna, ha jó lett volna. Konzolon nem tudom mennyire lett sikeres. Ja és Unity Engines.
    (Steamen 100-nál több ember nem nagyon játszotta egyszerre az elmúlt hónapokban. A Wolcent próbálgatják kb. annyian, pedig el sem készült. :) )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák