Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • depmod

    senior tag

    válasz DMG #33 üzenetére

    Lássuk, jól értem-e a dolgot.

    Vettél egy készüléket, amely hibázik a kalibrálás folyamata során. Ezt jelezted a hivatalos szerviznek, aki a jelenséget elismeri, hibát azonban nem lát. Te útmutatást kértél a fogyasztóvédelemtől, mire az itteni postok alapján a Wayteq "felhívta a figyelmedet" az eljárásod problematikájára rád nézve.

    Ha ez így van, akkor mélyen ledöbbent a Wayteq magatartása. Azzal semmi gondom, hogy bújják a fórumokat (manapság ezek és a blogok sokkalta fontosabbak, mint régebben, amikor szarba sem vették a netes véleményeket és írásokat), ugyanakkor a fenyegetőzés ezen a szinten rém undorító, főleg, hogy nem is egyből rontottál a házba.

    A helyzet azért is kellemetlen számomra, mert egy seregnyi GPS-t kell vennem a cégnek, de ha ilyen tetű a hozzállása a cégnek a vásárlóhoz, akkor hagyom őket a fenébe, mert tuti belefutok egy ilyen kalibrációs problémába (és még ki tudja mibe?) én is, aztán mi a fenét csinálok egy sereg kütyüvel? :U

    ..., akkor a nyuszi b***hatja!

Új hozzászólás Aktív témák