Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • instantwater

    addikt

    válasz gyula38 #6728 üzenetére

    Próbálj ki egy magyar szolgáltatót.
    Hátha ők normális vonalat adnak, csak számolj olyan 15-20 ftos percdíjjal. Annyiért meg már nem éri meg szórakozni a voippal.
    Ez ilyen, jól ki van találva.
    Illetve hát pont fordítva, hogy a 3G nem kimondottan erre van kitalálva szerintem. Persze létezik vidotelefonálás szolgáltatás, de szerintem a kutya sem használja.

    Még egy kérdés: milyen telefonod van?
    Nekem THL W200 on Groundwireval G711 el szinte tökéletes, és alig van késés. Ugyanakkor egy ZTE V970-en el sem indul a hívás groundwireval.

    [ Szerkesztve ]

  • club1

    veterán

    válasz gyula38 #6728 üzenetére

    Én szinte csak sip-et használok, de célhardverekkel (ATA, külön Gigaset ip telefon)+QoS. Azokkal pedig nem szokott szakadozás lenni az optikai bérelt és a kábeltv vonalainkon. A tapasztalt hibajelenségek kb. 4-5000 perc beszélgetés után gyakorisági sorrendben:
    1., Az összekapcsolás csak egyoldalúan jön létre (a hívott nem hallja a hívót vagy fordítva)
    2., Az összekapcsolás két külön fél között jön létre (a hívó hallja a hívottat, a hívott viszont mást hall)
    3., Nagyon halkan hallja a két fél egymást
    4., Bepattanások, besípolások hívás közben
    5., Hívás megszakadása
    6., Egyéb
    A fenti hibaarány kb. 1%. (Dellmont szolgáltatások)

    Nos ugyanez mobiltelefonon kicsit egészen másképp néz ki (MobileVoip, CSIPsimple és natív SIP kliensek általában Androidokon). Ott a hibajelenségek vagy tízszer gyakoribbak (Wifi és 3G is), mivel gyakran erőforrás-problémákkal küzdő - tehát nem célhardverről - van szó és nagyobb látenciájú és kisebb rendelkezésre állású átvitelről(mobilnet). Utóbbi pedig nyár elejével nekünk nagyon sokat romlott (akkor vezették be a Telekomnál a csomagszűrő rendszert).

Új hozzászólás Aktív témák