Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kamikaz333

    tag

    Sziasztok!
    Már korábban írtam, hogy nekem is problémáim voltak a vezetékes internettel, nagy volt a packet loss. Ez kb. másfél hete átment abba, hogy a modem 30-40 percenként újraindult.
    Felhívtam a Vodát és kaptam egy hétre rá (mára) egy időpontot, hogy kijön valaki és ránéz.
    Ez a mai napon meg is történt. A szaki megállapította, hogy a lakásban lévő régi koax kábellel van a probléma, gyenge a jel. (Erre egyébként azt mondta, hogy az 5G miatt van és csak rosszabb lesz, minél többen kezdik el használni.)
    A javaslata az volt, hogy egy árnyékolt (Tri-Shielded) koax kábellel cseréljem le. Vettem is 15m RG6 Tri-Shielded koax kábelt. Viszont nem működik. Összekötöttem az új kábelt a lakásba bejövő koaxxal és a modemmel, de a modem nem csatlakozik a szolgáltatóhoz, megragad "DS Scanning" módban. Ha visszarakom a régi kábelt, akkor minden működik.
    Kérdésem az lenne, hogy vajon mi lehet a probléma? Miért nem jó az új kábel?
    Előre is köszi a segítséget! :R

Új hozzászólás Aktív témák