Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghard

    őstag

    válasz HuaweiU8500 #1365 üzenetére

    Januári volt az enyém.
    Visszaküldtem Kínába javíttatni, jövőhéten talán vissza is kapom. Akkor kiderül, hogy javították vagy újat küldtek. Még a vámon is fent akadt visszafele, mert nem töltöttem ki rá CN22-t. Erre figyeljetek, ha gariztatni vissza kell küldeni valamit EU-n kívülre.
    De majd később leírom mennyi idő volt a gariztatás meg a postaköltség.

    (#1367) Lajbymester
    Te sem gondoltam komolyan, hogy a szilikontoknak ehhez köze lehet :DDD

  • Ghard

    őstag

    Kb 2 hónap alatt sikerült gariztatnom a telefont :)
    Kínába elsőbbségi ajánlott levélként ment 5300Ft-ért, 8 munkanap alatt ért vissza a webshophoz.
    Sajnos nem tudtam, hogy vámárunyilatkozatot kell kitölteni, ha vissza is várom a csomagot (CN22 vagy CN23), így visszafele 13000Ft+2500Ft vámot kellett fizetnem.
    Kínai bolttal folytatott levelezést és feladóvevényt mellékeltem az ügyintézéshez, bizonyítva, hogy használt és javított cucc érkezett, amit én küldtem vissza előzőleg. Le se szarták, fogták az eredeti januári paypal számlát és kivágták rá az áfát.
    Örültem neki...
    Ha nem levélként megy, hanem csomagként, akkor úgy tudom a CN23 kitöltése kötelező, itt már nem fordulhat elő, hogy visszafele megvámolják. De le kell ezt is fényképezni, mert ha új csomagot küldenek Kínából, akkor biztos nem ragasztják rá vissza ezt.
    Mikor megjött a csomag, akkor láttam, hogy nem javított a telefon, hanem új. Más az imei szám és a gyártás is júliusi. A folyamatról nem sokat tudtam, sosem írtak, hogy megkapták már, vagy visszaküldték-e. Nekem kellett mindig ticketet nyitni, de ezekre 1 nap alatt válaszoltak legalább.
    Most a régi helyett van egy új telefonom, igaz ráfizettem 20 000Ftot.
    A vámolás elkerülhető lett volna a nyilatkozattal, és a paypalnak is van visszatérítése a postaköltségre, ha 14 napon belül jelzitek a visszaküldést.
    Szóval ezekre figyeljetek, ha vissza kellene küldeni Kínába valamit :)

  • whisky71

    tag

    válasz nagyarcz #2383 üzenetére

    Szia! Sajnos van, nekem is kijelző probléma volt-van. A panel bal felső széle színeződött el.
    Szóval, először is kell nyitnod egy "ticket"-et a Gearbest support center-én. Ott leírod a problémát, csatolhatsz képet és elküldöd. 1-2 napon belül elméletileg válaszolnak. Nekem konkrétan sajnálkoztak és felajánlottak egy kisebb összegű jóváírást GB pontokban, mivel szerintük a hiba nem jelentős. Nem húzom a dolgot, három opciót ajánlottak, ebből én a kedvezményes készülékvásárlást választottam.
    Ha szervizbe küldöd (neked szerintem ez az opció játszik), az Kínába fog történni, nem kevés pénzért, de ha Paypal-lal fizettél, ha jól tudom, térítést igényelhetsz a Paypal-tól. Ami fontos, ki kell tölteni a CN22-es nyomtatványt, ellenkező esetben visszafelé fizeted a vámot. Hogy pontosan hova kell címezni, azt a GB mondja meg. De az egész kiküldési procedúráról nagyon pontos leírásokat találsz a neten, szerintem itt is van ilyen fórum, ahol többet tudnak mondani.
    A lényeg, hogy nyiss egy ticket-et az induláshoz.

Új hozzászólás Aktív témák