Hirdetés

Aktív témák

  • RazoR

    Topikgazda

    Armor Set és Build kezdőknek

    Bevezető

    A Division 2 -ben is vissza köszönnek a különböző armor szettek és azok bónuszai. Ezen a téren nem sok változás történt a Division 1 -hez képest. Továbbra is lehetőségünk van 6db kiegészítő ruházat viselésére, amelyek mindegyike lehet ugyanaz vagy más-más különböző márka. Ahogyan az elődben úgy most is érvényes, hogy amennyiben egy adott felszerelésből több különböző darabot is magadra öltesz, úgy passzív bónuszokat kaphatsz.

    Minden szettnek 3 elérhető bónusza van, így ha bármelyikből legalább 3db-ot magadon viselsz akkor megkapod mindhárom passzív tulajdonságot. Ugyan ezen gondolatmenet síkján ha 1db armor van rajtad akkor az 1. bónusz érvényes, ha 2db akkor az első két bónusz, 3db esetén mindhárom. Semmi bonyodalom vagy komplikáció. A játék kezdeti szakaszában 14 különböző szett érhető el.

    A variációk száma közelít a végtelenhez (de annál sokkal kevesebb). Dönthetünk úgy, hogy mind a 6 páncél darabunk külön-külön márka lesz, így mindegyiknek az első bónusza fog érvényesülni, avagy más esetben használhatunk 3-3db -ot két különböző gyártótól, hogy a számunkra legalkalmasabb két szettet kimaxoljuk. Figyelem! Csupán néhány szettből létezik mind a 6 testfelületre alkalmas ruhadarab a játékban! A legtöbb szett hiányos, tehát adott esetben csak kesztyű, mellvért és maszk létezik belőle, stb. Ez változó.

    A szetteket 2 különböző kategóriába sorolhatjuk a szerint, hogy milyen támogatást nyújt a karakternek. E szerint beszélhetünk Fegyver és sebzés alapú, valamit Képesség (Skill) alapú szettekről.

    Végső soron a legnagyobb kérdés az, hogy mire akarsz fókuszálni? Sebzés leadásra, túlélésre, vagy a képességek használatára. Ha ez a kérdés eldőlt, máris egy lépéssel előrébb jársz, hogy kiválaszd a neked megfelelő szettet/szetteket az alábbiak közül:

    Fegyver és sebzés alapú szettek
    Avagy ha egy specifikus fegyver erejére, vagy épp a sebzésed általános növelésére szeretnél fókuszálni, akkor ezeket érdemes górcső alá venni:

    Airaldi Holdings:

    + 10% Pontosság

    + 10% Fejlövés sebzés

    + 10% Marksman Rifle sebzés

    China Light Industries Corporation:

    + 10% Robbanás sebzés

    + 10% Shotgun sebzés

    - 10% Visszatöltési idő (Skill)

    Fenris Group AB:

    + 10% Assault Rifle sebzés

    + 10% Védelem elitektől

    + 20% HP töltés ölésnél

    Petrov Defense Group:

    + 10% LMG sebzés (géppuska)

    + 15% Turret Skill ereje

    - 10% Visszatöltési idő (Skill)

    Sokolov Concern:

    + 10% SMG sebzés

    + 8% Kritikus találat sebzése

    + 15% Seeker Mine ereje

    Overlord Armaments:

    + 10% Rifle sebzés

    + 7.5% Teljes páncél bónusz

    + 7% Sebzés elitekre

    5.11:

    + 5% Védelem elitektől

    + 10% Extra bejövő gyógyítás

    + 10% Fegyver stabilitás

    Douglas & Harding:

    + 5% Pontosság

    + 10% Kritikus sebzés

    + 7% Kritikus esély

    Providence Defense:

    + 10% Skill erő

    + 8% Életerő

    + 5% Fegyver sebzés

    Skill/Képesség alapú szettek
    Ezen szettek mindegyike valamelyik specifikus Skillkre/kütyüre vagy az azok erejét boostoló Skill power -re fókuszál.

    Alps Summit Armament:

    - 10% Visszatöltési idő (Skill

    + 5% Skill er

    + 15% Hive Skill erő

    Badger Tuff:

    + 7% Sebzés elitekr

    + 15% Páncél javítás öléskor

    + 15% Chem Launcher Skill erő

    Murakami Industrie:

    +8% Életerő

    +10% Egzotikus sebzés védelem

    +15% Firefly Skill Power

    Gila Guard:

    + 5% Teljes armor

    + 20% Egzotikus sebzés védelem

    + 15% Pulse Skill hatékonyság

    Richter & Kaiser GmbH:

    + 10% Egzotikus sebzés védelem

    + 20% Pistoly sebzés

    + 15% Shield Skill erő

    Wyvern Wear:

    + 7% Kritikus sebézs

    + 15% Drone Skill erő

    + 10% Kritikus sebzés esély

    Néhány Kiegészítés:
    A skill pontok eltérően működnek a Divison 1-hez képest, mivel itt a magasabb skill pont nem a skill erejére és hatékonyságára van hatással, hanem a berakható módosítók szintjére, azaz minden skillbe rakható módosítónak van egy minimum skill pont igénye, ami ha nincs meg, akkor nem fog élni az adott berakott módosító. EZ kvázi azt jelenti, hogy alacsony skill pontos buildekhez jó lehet megtartani az alacsonyabb plusz adó, de kisebb határértékkel rendelkező módosítókat.

    Az Egzotikus sebzéstűrés a játékban Hazard Protection -ként szerepel. Mit is takar? Ez ellenállást biztosít gránátokkal, a speciális fegyverekkel valamint bármilyen robbanással illetve mérgezéssel szemben szemben.

    [ Módosította: Anonymus23 ]

Aktív témák