- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gaming notebook topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Frissítve! A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
A link:
[L]http://users.pandora.be/hollemeersch/blackrose/tenebrae/index.htm[/L]
A lényeg: a Quake1 motorját úgy módosították, hogy az bump mappinget kapott, és valós idejű árnyékot számol akár több fényforrás esetén is (pl. a pályán elhelyezett fényforrás plusz a gránátok fénye generál több árnyékot).
Mindez OpenGL alatt működik, elég hozzá egy shareware Quake1, ami mappájába belemásolva a Tenebrae-t működni is fog a dolog. Mivel nem nagy méretű egyik sem, érdemes letölteni és kipróbálni.
Ja, nVidia kártya javasolt, abból is GeForce...
Have fun!#tarcsad
-
CsendPenge
őstag
Jaja, de szerintem inkább az a gáz, hogy a q1 motorja sok más egyéb tekintetben azért még elavult marad. Amúgy nézted már, hogy mennyit dob a grafikán?
Remember the Linux, that's like a wigwam: no Windows, no Gates, just Apache inside. Two minutes of thinking can save hours of unnecessary work.
-
twollah
nagyúr
Nagyon jó lett :).
Még a végén kedvet kapok egy kis mászkáláshoz a Quake1 világban.
Amúgy a motor tényleg nem egy mai darab, de vegyük figyelembe azt is, hogy akkor 95 közepén ez volt az isten császár.
Sőt ha minden igaz ez volt az első 3Ds játék ami tényleg 3Ds volt, és nem egy 2D texture mapped vmi rontott ránk üvöltve a homályból.
Szóval legyünk egy kicsit több tisztelettel iránta. -
Yutani
nagyúr
Valóban ez volt az első _igazi_ 3D motor, mivel a modellek is 3D-ben voltak megalkotva, nem pedig sprite-okkal.
Valóban régi, de ha azt nézitek, hogy a DOOM3-ban megjelenő új effekteket készítették el erre a motorra (stencil shadow, fények és bump mapping igen komoly alkalmazása), akkor mégis csak elismerésre méltó ez a munka.
Számomra legalábbis mindenféleképpen.#tarcsad
-
launcser
senior tag
hmm
elég érdekes
jol néz ki
csak egy a baj!
1024*768 32 bit timerefresh a legelején 17,5 fps...
kb mintha ut2003al nyomnám..
optimalizációról ezek se hallottak :)
gef2ti+1600+xp stb..
eddig 1600*1200-ban játszottam a kvék1-et, a ködös verzióttütüü
Aktív témák
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Microsoft Excel topic
- E-roller topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpársportok
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- EAFC 24
- Építő/felújító topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...