Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chester91

    senior tag

    Szia!

    Telefonon a következőt fogják mondani: sorrendi újraindítás. Áramtalanítsd a hgw-t, az összes beltérit. Hgw áram alá helyezése, megvárod, amíg a Voice LED világít, teszteled, telefon megy e. Utana, ha több beltérid van, es van felvételi opció, a merevlemezes beltérit áram alá helyezed, megvárod, amíg bejön az adás, utana mehet a következő, es így tovább. Kábeleket ellenőrizd, jól csatlakoznak e. Ha több beltéri van, es csak egy nem csatlakozik fel, akkor az csere lesz,bejelented es visznek másikat, ha nem saját tulajdonú, ingyen.

    [ Szerkesztve ]

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz icecave #66307 üzenetére

    Ilyenkor nem kell reset, sőt, egy megfelelően elvégzett sorrendi segít, ha csupán az stb nem erte el a platformot, de nem hibásodott meg. Ha legközelebb van ilyen gond, akkor csináld úgy, ahogy írtam, es simán jo lesz. Elég csak annyi, hogy hirtelen megszakad a kapcsolat a modem es a központ között, es az is képes ilyet produkálni. Ugyan ezt kell tenni sikertelen csatlakozás, betöltési hiba, piros X esetén.

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz spiritex #66322 üzenetére

    Ha csereérett lesz az IPTV távirányító, akkor mostmár Philips univerzális távirányítót ad a Telekom. Azt ra tudod hangolni a tv-de. Alapvetően erre képes a stb távirányítója is, de nem kellő megbízhatósággal, es akkor elég az az egy. Amit tudnod kell, ha digitális kódolatlan adást is nézni akarsz, akkor ha ott valami miatt nem jön be megfelelően, csak korlátozottan fog a Telekom hibát elhárítani, mivel a szerződés szerint IPTV előfizetésed van, arra vállal garanciát a szolgáltató. Ha meg maszekban rakatod fel a megfelelő eszközt, könnyen lehet, hogy bekavar a központnak, es ha hibád lesz, neccesen fogják csak szolgáltató oldali hibaként kezelni.

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz DJ. Ru$y #66325 üzenetére

    Ha az eszköz nem megfelelő, olyan visszirányi jeleket küld az optikai elosztó felé, sok esetben a központok felé is akár, ami képes leszakítani egy egész központi egységet. Ilyenkor jön az, hogy az ilyen ügyfelek szolgáltatását lecsapják, amíg rendbe nem teszi a belső hálózatát. Bár az tény, hogy ehhez nagyban hozzájárul az is, ha a kábelek régiek, amik házon belül futnak.

    Teko001: igen, lehet, ahogy írtam, csak sok esetben nem biztos a működése, kb olyan 50% a hatékonyság. A Philips-szel kevesebb gond van.

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz btz #66329 üzenetére

    Koax hálózaton főleg a régebben kiépített területeken fordul elő az ilyen, ugyanis a falakban futó kábelek már elavultak, es bizony ha valaki még emellé mókol is a belső hálózatával, úgy több gondot okoz, mint amennyi kényelmet magának. Persze a legtöbb esetben a levágás a végső megoldás, sokszor csak figyelmezteti a műszerész, hogy ez bizony nem kóser, tegye rendbe, mert ebből baj lehet. De azt hozza kell tenni, hogy semmi sem törvényszerű ezen a területen, mindig akadnak kivételek, pozitív példák. Találkoztam ilyen es olyan esettel is.

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz dchard #66330 üzenetére

    Jómagam nem vagyok az, aki pont ezen a területen tevékenykedik. Egy bizonyos folyamatban kapcsolódok bele. Műszerész emberkével diskuráltam erről nem is keveset. A régi, nem a mai szabványoknak megfelelően árnyékolt kábelek sok gondot okoznak. Egyes területeken rendszerint az a verdikt, hogy végül az előfizető tulajdonában levő kábelek teljes cseréje szükséges ahhoz, hogy hosszú távon megbízható legyen a szolgáltatás stabilitása. Persze ez előtt konkrétan minden létező eszközt cserélnek, oszlopot másznak, hogy meglegyen az a konkrét "bűnös". Nem egy esetben teljes központok szakadtak le egyes területeken, amelyekről illetékes műszerésszel egyeztetés után lett a verdikt ez. De úgy érzem beletapostam a kellemetlen részébe, ha úgy gondolod, hogy ez nem felel meg a valóságnak, nem fogom erőltetni az álláspontom. Megosztottam, amit tudok, és amit tapasztaltam, és bizony volt, akinek a belső hálózat átalakítása után számláztak műszerészek. Legyen béke és nyugalom, nem vérre megy a fórumozás :)

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz dchard #66336 üzenetére

    Fordult elő több esetben is ONU leszakadás (központ alatt a CMTS-t értettem, de ennyire nem akartam belemélyedni, mert ugye az alap probléma egy IPTV kapcsán merült fel), az, hogy egész központok, valóban túlzás, ezért ezer bocsánat kevés alvás nincs túl jó hatással a logikai láncolat kiépítésében, olykor hibák csúsznak a rendszerbe. Az öregedést pontosan azokra az esetekre értettem, ahol már az "ősidők" óta ott van a koax hálózat, amelynek egy jelentős részét maga a cég javítja, cseréli jó esetben. Találkoztam igazán jó szakemberrel, aki valóban megfelelő tudást vonultatott fel, és gyors, pontos, megbízható munkát végzett, meg ugye az ellenkezővel is, amit te is említesz.

    Más: valóban, egyes műszerészek gyér munkával látják el feladatukat, amit nem is lehet tagadni, ahol lakom, ezen a területen is volt egy igen jó javaslata a knet-iptv szakadozásra egyik nagyon kedves barátomnak: ne feküdjön a modem, hanem álljon, attól jó lesz...érdekes módon semmi sem változott. Mindig is voltak, minden cégnél vannak, és lesznek is ilyen mentalitású emberek, de az esetek egy jelentős részében kiszűrik őket (persze mindig marad olyan, aki bennmarad).

    És megint más: DSL esetében a probléma nem az, amit állítanak (pedig ha csak ennyi lenne...), itt sokkal mélyebben van a probléma gyökere. Csak remélni tudom, hogy a hagyományos dsl vonalak el fognak tűnni, mert borzalmas minőséget jelentenek (szemben a vdsl/vdsl2-vel, bár ott sem maradéktalan az öröm sok esetben, de még mindig kevesebb a bánat).

    Remélem nincs harag, én megosztottam egy általam tapasztalt helyzetet, amibe lehetnek hibák, a jó szándék vezérelt, mert sok olyan esettel is találkoztam, ahol az ügyfél csak egy picit variált az alapvetőnek mondható felálláson (legyen az bármely technológia), a végén kiállították a számlát irányába. Ezért is írtam, érdemes mindig megfontolni, mit csinál az ember, mert sokszor egy ártatlannak tűnő dolog is sok keserűséget tud okozni az előfizető életében.

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    Sziasztok!

    Van-e bárkinek tapasztalata az Airties eszközökről? Ha jól látom, ezek csak dualband eszközök, az 5Ghz-es frekit használják a kommunikációra. Egy 150-es kábeles net csomag mellé kellene, de nem vagyok benne biztos, hogy jól ki tudja szolgálni az IPTV mellett a netet is.

    Előre is köszönöm!

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz chester91 #103996 üzenetére

    Senki sincs bővebb infóval erről?

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

  • chester91

    senior tag

    válasz lszlogal #104037 üzenetére

    3 hónapja már 90 napon belül lehet újra készüléket vásárolni, akkor is, ha meg a készülék törlesztő nem került teljesen kifizetésre, mint a mobil szolgáltatásnál.

    „Az emberiség ostoba nézetei közül a legostobábbak azok, amelyekkel a jó körülmények között élők a szegények szokásait kritizálják” Herman Melville

Új hozzászólás Aktív témák