Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rlaci87

    csendes tag

    A fő problémám az, hogy amióta meghosszabítottuk az internetszerződést azóta lassú az internet. (T-home, kábel net) 2Mb/s-ról 5Mb/s-ra. Ez szép és jó is, csak azóta napközben 0,7-1,3Mb/s között mozog a netsebesség.
    Valaki járt így?
    Küldtem egy levelet, miben leírtam, hogy nem vagyok hajlandó kifizetni a net díjának 100%, mivel nem azt a szolgáltatást kapom, hanem még rosszabbat.
    Valaki tud segínetni nekem? Vagy írjon már olyan, akinek ez a problémája.
    Hetente bejelentem a hibát, de még mindig nem jav. ki.
    A fő hiba, hogy sokan vannak a hálózaton, sok a modem rajta, és át kéne szegmentálni.
    Azt nem értem, hogy ez szolgáltató ezt nem látja? Nem látja, hogy mennyi előfizetője van, meg, hogy mennyit sebességet bír el? Látják azt is, hogy nőnek a sávok.
    Meg még a kérdésem az, hogy (REMÉLEM, hogy) jogos a díjcsökkentés igényem?

    [ Szerkesztve ]

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    Már több mint 1 hónapja rossz a netem, itt a bizonyíték, hogy semmi netezés mellett, mennyi a sebességem az 5Mb/s helyett, és a folyamatos telefonálgatás se tesz semmit, csak annyit mondanak, hogy mesürgetik a dolgot, de még a mai napig sincs változás.

    [ Szerkesztve ]

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz Ebit #9593 üzenetére

    Már 1 hónapja le van adva a hiba, és azóta semmi, megvan a heti telefonálgatás, és mai is volt 1, a fő gond, hogy sok a modem a hálózaton, és ezt kéne megoldaniuk, de már 1 hónapja, csak a telefonálgatás megy, és a folyamatos sürgetésük, hogy megsürgetik a dolgot és az a durva, hogy nem tudnak semmi konkrétat mondani, csak annyit, hogy sürgetik, ezzel nekem nem lesz jobb, meg a számlázási részre is írtam, hogy nem fogom a havi díj 100%-át kifizetni, mivel nem vagyok köteles egy olyan dologért fizetni, amit nem is kapok meg teljesen.

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz Ebit #9600 üzenetére

    Köszi a válaszokat, és szépen fogalmaztam a levélben amit írtam a számlázásnak, csak néha már kiborulok és azért írom ide, hogy "nem fizetek" :)
    Amúgy a min. sebesség amit az új előfizetők tudnak t-home (kábel) -nél igényelni az az 5Mb/s, csak annak van kisebb 2Mb/s aki még nem hosszabította meg a hűségét.
    Amúgy nov. végén volt kint a szerelő és fel is vette a hibát, és azóta már sok 72 óra telt el, mivel még a mai napig is rossz és ez már nagyon kellemetlen számomra.

    De abban igazam van, ha már írok egy levelet a számlázásnak, akkor szólhatnának, hogy mi van, vagy hogy, hogy döntöttek.

    Köszi még 1x a válaszokat, ha van v.mit változás írok, vagy valami újabb kifogás :W

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    Épp most hívott a szervizes, akivel múlthéten beszéltem (már megismer) meg aki felvette a hibát nov. végén, és csak sajnos annyit tudott mondani, hogy újra továbbítja a hibát, és várjuk, hogy csináljanak v.mit.
    Szóval regisztrálva van a dolog, csak nem úgy néz ki, hogy akarnak is v.mit csinálni :(

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz Ebit #9604 üzenetére

    OK!
    Akkor hetente küldhetek levelet nekik?

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz Ebit #9606 üzenetére

    Hova írjam az e-mailt?
    Mi a mérési jegyzőkönyv? Az amit én szoktam nézni és print sreen-el elmentek?
    Ki az NHH?

    Bocsi, a kérdésekért, csakhogy tisztábban lássak.

    Egy újabb info.:
    Ma megkaptuk a számlát és a teljes árat küldték ki, és felhívtam őket, hogy merre tart a jóváírási igényem, és mondták, hogy 30 nap az átfutási idő, én meg rákérdeztem, hogy, kivárják a 30 napot? Erre nem. (igaz csak 2 hét telt el, de gondolom csak látják a hibabejelentésem) na majd január 10.e után küldenek levelet, hogy mi a helyzet, hogy jár e a jóváírás, addig várhatok, arra is, nemcsak a hiba kijavításra.

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #9610 üzenetére

    Köszi az info-t :)

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    Én is örülnék egy optikai szolgáltatásnak mint ennek a kábelesnek, mert ez nagyon rossz, az optikai sokkal jobb, ugyanaz a szolgáltató, ugyanaz a csomag, ugyanaz az ár és mégis lassabb a garantált sebesség a kábelnek, mint a optikának.

    Amint látszik a kábelnél 500kbit/s, az az optikánál 5x gyorsabb 2,5Mbit/s, azért van különbség, és az ár ugyanaz.
    Az Iptv-ről ne is beszéljek, az nagyon jó lehet, kár, hogy nálunk nincs, sokkal jobb lenne, tuti, hogy olyanunk lenne, mert ez a kábel nem valami modern :(

    * 5 Mbit/s maximális letöltés
    Garantált letöltési sebesség:
    DSL esetén 1Mbit/s,
    Kábelnet esetén 500 kbit/s,
    Optinet esetén 2,5 Mbit/s
    * Feltöltés: DSL és Kábelnet esetén
    max. 500 kbit/s, garantált 192 kbit/s,
    Optinet esetén max. 2,5 Mbit/s, garantált 1,25 Mbit/s
    * Forgalmidíj-mentes fix havidíj

    1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó

    3 850 Ft/hó
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    * 15 Mbit/s maximális letöltés
    Garantált letöltési sebesség:
    DSL esetén 5Mbit/s,
    Kábelnet esetén 1,5 Mbit/s,
    Optinet esetén 7,5 Mbit/s
    * Feltöltés: DSL esetén max. 900 kbit/s, garantált 512 kbit/s,
    Kábelnet esetén max. 1 Mbit/s, garantált 400 kbit/s,
    Optinet esetén max. 7,5 Mbit/s, garantált 3,75 Mbit/s
    * Forgalmidíj-mentes fix havidíj

    1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó

    6 150 Ft/hó
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    * 25 Mbit/s maximális letöltés
    Garantált letöltési sebesség:
    DSL és Kábelnet esetén 4 Mbit/s
    Optinet esetén 12,5 Mbit/s
    * Feltöltés: DSL és Kábelnet esetén
    max. 5 Mbit/s, garantált 1 Mbit/s,
    Optinet esetén max. 12,5 Mbit/s,
    garantált 6,25 Mbit/s
    * Forgalmidíj-mentes fix havidíj

    1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó

    8 250 Ft/hó
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    * 50 Mbit/s maximális letöltés
    Garantált letöltési sebesség:
    Kábelnet esetén 8 Mbit/s
    Optinet esetén 25 Mbit/s
    * Feltöltés: Kábelnet esetén max. 5 Mbit/s, garantált 1 Mbit/s,
    Optinet esetén max. 25 Mbit/s, garantált 12,5 Mbit/s
    * Forgalmidíj-mentes fix havidíj

    1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó

    11 850 Ft/hó
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    * 80 Mbit/s maximális letöltés
    Garantált letöltési sebesség:
    Kábelnet esetén 16 Mbit/s
    Optinet esetén 40 Mbit/s
    * Feltöltés: Kábelnet esetén max. 5 Mbit/s, garantált 1 Mbit/s,
    Optinet esetén max. 40 Mbit/s, garantált 20 Mbit/s
    * Forgalmidíj-mentes fix havidíj

    1 éves hűségidővel T-Home tévé és telefon mellé bruttó

    13 850 Ft/hó

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz (Darkwood) #9622 üzenetére

    Nállam is ez a jelentség figyelhető meg, már több mint 1 hónapja, ha vissza olvasol akkor megláthatod, hogy miket írtam, és még mindig várnom kell a hibára, akár több hónapot mire megcsinálják.
    Hetente megy a telefonálgatás a szolgáltatóval.
    Nem értem, hogy egy szolgáltató, miért ad nagyobb sebességet, ha nem tudja biztosítani azt az előfizető számára.

    Amúgy kábeles neted van?

    Nekem 1Mbit/s szokott lenni, ami már ugye nincs :s (a régit se érem el a 2Mbit/s-ot)

    Minál hamarabb jelents a hibát, a 1412-n kell az MT azonosítód, ha kijöttek megnézi a hibát akkor a számlázáshoz írj egy levelet, hogy kéred, hogy a díjadat csökkentsék, mert hiba észlelhető, amit 30 napig fog tartani mert utána fogsz kapni egy levelet, hogy jogos e a számlajóváírás (Én még nem kaptam meg, várnom kell jan. 10-ig) szóval minél hamarabb jelentsd a hibát.
    Ha kiment a szervizes és minden rendben van a lakásban, akkor az lesz a bajod, hogy sok a modem a hálózaton és szegmentálni kell (nekem kábeles van és azért tudom, gondolom a többinél is ez van)

    Na kíváncsi leszek, hogy neked mi a hibád.
    Egyre több ilyen hírt hallok, hogy meghosszabítja a HŰSÉGES ügyfél a szerződést és még rosszabb szolgáltatást kap, mint előtte (ugye én az 1Mbit/s-ommal, ami régen 2 volt és most 5-nek kéne lenni)

    Várom a fejleményeket, ja és a hibabejelentésnél ne lepődj meg, ha akár 20 percig várnod, kell míg felveszik a telefont addig hangosítsd ki a telefonod és mikor v.ki megszólal akkor beszélhetsz, mert nekem kb. annyi időbe szokott telni, a heti bejelentéseimmel.

    Amúgy kötelesek lennének a hibát 72 órán belül kijavítani, de nekem már több mint 10*72óra telt el és azóta semmi. :s

    Üdv.

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    Látom, hogy egyre több és több a gond a t-home szolgáltatóval, ezt nem vártam volna, ugye nekem is lassú a netem (csak 1/5-ét éri el) és a legjobb volt egyszer, hogy váltsak kisebb csomagra mert az lehet jobb lesz. El kell mondanom, hogy kábel netnél most 5Mbit/s-om van, ami most kb néha még 1Mbit/s-ot se éri el, azt mondták, hogy váltsak kisebb csomagra, én meg mondom, hogy ennél nincs kisebb kábelnél, mert az 5Mbit/s a legkisebb, erre semmi válasz.
    Nagyon durva dolognak tartom azt, hogy egy ilyen NAGY szolgáltatónál ennyire sok a hiba, és nem hajlandóak semmit sem tenni az ügy javítása érdekében, csak annyit, hogy szólnak, hogy gyorsítsák meg a dolgot, amit nekem már vagy 3x megtettek egy hónap alatt és még semmi változás.

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    Egy jó tanácsom annak, aki csomagot váltott és úgy látja, hogy nem éri el azt a szintet, amire előfizetett.
    Mérd le napközben, hogy mennyi a sebességed, úgy, hogy semmi más nem megy a gépen, csak épp a sebesség mérő (ne használj semmi mást a neten), ha nagyon rossz, akkor a tanácsom az, hogy olyan éjfél vagy utána, vagy kora hajnalban mérd meg újra és ha jó akkor a gond az, hogy sok a modem a hálózatodon és szegmentálást kell végeznie a T-home szolgáltatónak.
    Azért tudom én ezt, mert velem most ez a helyzet 1 hónapja, mert este éjfélkor jó a net sebesség, bár még akkor is kileng, nem állandó :( le tud menni, akár 1Mbit/s-ra az 5-ről

    Várom az észrevételeket :)

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    Valakinek megy a kábel set top box-a? Mert nekünk nem megy rajta semmi se reggel óta, de analóg van, és úgy tudom ma van a frissítés, de attól lennie kéne

    http://www.t-home.hu/lakossagi/tv/kabeltv/digitalis_valtozasok_2010jan5

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz KicsiUbul #9999 üzenetére

    Köszi az info-t :D

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

  • rlaci87

    csendes tag

    válasz KicsiUbul #10001 üzenetére

    Itt szívoznak, de nemcsak ezen, hanem a neten még mindig, már másfél hónapja be van adva hibára, hogy lassú a hálózat (szegmentálni kell) de azóta semmi, most is 1,5Mbit/s a letöltésem az 5Mbit/s helyett, de ennél rosszabb is szokott lenni 0,7Mbit/s.
    A legjobb megoldás lenne, ha kiépítenék itt nálunk az Optikai hálózatot, mert az minőségben sokkal többet nyújt mint a kábel, és kb. ugyanaz a havi díj. Ennyit erről.

    Van egy eladó teljes dobfelszerelésem, és egy eladó zongorám, ha valakit érdekel írjon privát üzenetet :D

Új hozzászólás Aktív témák