Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Snoop-y

    addikt

    Szia,

    Sejtettem ,hogy elmegyünk ilyen irányba. A több ezer hibabejelentés ami érkezik nem oldódik meg csak úgy és nem minden központi hiba.Azt végképp nem az ügyintéző dönti el, hogy mikor migrálnak lefelé.Bevizsgálják a vonalat és ha nem javítható a hiba akkor figyelembe veszik a megrendelés óta megváltozhatott paramétereket ( pl DSLAM kapacitás) és annak függvényében ajánlanak fel migrációt ami természetesen nem abból áll, hogy az U8-as vonalat fizeted de U1-ben vagy.
    Továbbra is azt mondom, hogy technikai és egyéb információt lehet kérni a fórumon de konkrétan hibát vizsgáltatni / bejelenteni nem.Értsétek meg végre ezeknek a folyamatoknak komoly háttere van.Pl ügyféladatok nem kerülhetnek harmadik fél kezébe( jelen esetben PH fórum üzemeltetés ) nem tárolódhatnak harmadik fél által üzemeltetett rendszeren. Ez nem meghírdetett felület nincs 24 órás ügyfélszolgálat nem visszakereshető mikor ki vette fel a bejelentést.Ha neadjisten bármi panaszra fut mi alapján vizsgálom meg?

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

  • T-online

    tag

    Ezt én is meg tudom erősíteni, hogy sok olyan hiba van amit a kollégák hárítanak el, az ritka, hogy csak úgy magától megoldódik.

    T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

Hozzászólok Aktív témák