Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Spirit

    őstag

    "Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni" - Hát a hivatalos ügyfélszolgálaton biztosan nem.Náluk mindenre az a megoldás,hogy letekerik egy csomaggal kisebbre(jó ha csak egyel) a netedet, és hiba megoldva. Én már előre készülök,hogy ha jó a vonal, de lassú,akkor veszek szépen egy normális modemet, ha meg rossz, akkor 30 napon belül felmondom. De hivatalos üfsz-ra telefonálni nem fogok,mert még a végén én fogok rosszul járni.

    Internet szolgáltatónál eddig én még hibát nem tudtam elintéztetni.Vagy megjavult "magától",mert központi hiba volt, vagy külső közbenjárás kellett,mint pl. "T-online" barátunk, vagy kiszenvedtem,míg lejár a hűség, és alig vártam,hogy felmondhassam a netet.

    Részemről nagyon örülnék, ha a topic működőképes lenne, már csak azért is, mert más szolgáltatóknál is volt már ilyen "őrangyal" akiknek nagyon sokat köszönhetek.

Hozzászólok Aktív témák