- Azonnali fotós kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fali konzol lapos tévékhez
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megrepedt vezérlőhíddal érkezhet az inteles MSI alaplapunk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz #46824192 #136037 üzenetére
Persze van az az eset, amikor rossz napja van az ügyfélszolgálatosnak, stb..., de általában olyan a hozzáállásuk az ügyfélhez mint az ügyfélnek hozzájuk.
Gondolom te sem díjjazod ha egyből úgy esik neked valaki, hogy "neki már pedig igaza van, és most rögtön legyen ez és ez...". Főleg ha mindennapi munkádat végzed, és egy kevésbé tapasztalt, netán totál hozzá nem értő szeretné neked megmagyarázni hogy mi a helyzet.Nem mondom, hogy a te esetedben is ez történt, mert a fordítottja is előfordulhat amint írtam, de ha az előfizető türelmes, és higgadt az általában mindenkinek jobb lesz a végén.
Ha pedig úgy érzed, hogy valamilyen formában megkárosított téged a cég, vagy helytelenül járt el, akkor mehet a reklamáció.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- MIUI / HyperOS topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fali konzol lapos tévékhez
- Politika
- Ford topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...