Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balcsix

    senior tag

    válasz #46824192 #136037 üzenetére

    Persze van az az eset, amikor rossz napja van az ügyfélszolgálatosnak, stb..., de általában olyan a hozzáállásuk az ügyfélhez mint az ügyfélnek hozzájuk.
    Gondolom te sem díjjazod ha egyből úgy esik neked valaki, hogy "neki már pedig igaza van, és most rögtön legyen ez és ez...". Főleg ha mindennapi munkádat végzed, és egy kevésbé tapasztalt, netán totál hozzá nem értő szeretné neked megmagyarázni hogy mi a helyzet.

    Nem mondom, hogy a te esetedben is ez történt, mert a fordítottja is előfordulhat amint írtam, de ha az előfizető türelmes, és higgadt az általában mindenkinek jobb lesz a végén. :)

    Ha pedig úgy érzed, hogy valamilyen formában megkárosított téged a cég, vagy helytelenül járt el, akkor mehet a reklamáció.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák