Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pyro05

    tag

    válasz Beniii06 #113041 üzenetére

    A telefonban megbeszéltek alapján, módosították a korábbi szerződésünket (ez a másik cím, ahova a tv-t "küldték futárral") és konkrét készülékkedvezményről szóló szerződés kiegészítést is kaptunk az adott modellre. Ekkor még a webshopban is "raktáron" státuszban volt a tv.

    (#113042) DJ. Ru$y:

    Vicces lenne, ha minden sms és e-mail értesítés (amiket kapunk a Telekomtól) helyett ezt most levélben tették volna meg az adott címre, de sajnos ez sem történt meg. Ráadásul összesen négy aláírt szerződésmódosító dokumentumot kaptunk. Ezek nem igények, amiket elutasíthattak volna, hanem konkrét szerződések, amikben benne van, hogy miket vállaltunk a kedvezményekért cserébe.

    Nem áll szándékomban bosszút állni az ügyintézőn, még csak nem is haragszok rá. Csak édesanyámat költöztetném egy teljesen új lakásba, ahol ez lett volna az egyik fő ajándéka, amire még várnom kell 30+ napot és valószínűleg már nem is lesz belőle semmi, mivel eladták a modelleket azóta. Ez nagyon frusztráló ám...

    War. War never changes.

Új hozzászólás Aktív témák