Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Hegyirabló #9226 üzenetére

    Szép kis történet :(

    1. Azért két dolgot nagy hirtelen hozzátennék. Kizárt hogy marketingessel tárgyaltál, benne van a nevében, hogy a marketinges nem a Te problémáddal foglalkozik.

    2. Nem feltétlenül a Telekom, mint cég hibázik a döntő többségben, hanem aki a jéghegy csúcsán van, azaz, akik felveszik a telefont... Ott szokott borulni általában minden. Csak egy példa. Mivel van rálátásom a dologra, sokszor kell beszélgetéseket visszahallgatnom, és elképesztő mennyi baromságot, és mennyi ígéretet képesek mondani anélkül, hogy annak lenne alapja. Na ebben a Telekom a ludas, mert ki kellene rúgni azokat, akik így rombolják a T-Home hírnevét, mert lehet belekötsz, de a T-Home márka nem olyan rossz...

    Az hogy előzetesen felmérik: mehet az új helyen xy szolgáltatás, sosem lehet 100%. Ezt aki valamit konyít is a számítástechnikához, az tudja. Sajnos azok meg bedőlnek az ilyen dumának, akik nem igazán vannak képben (persze ez nem az ügyfelek hibája, hanem az ügyfelek felé irányuló kommunikációé...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák