Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • senki66

    senior tag

    Mi a fene van a Telekom webshoppal, kíváncsi vagyok más is járt (jár) e így, vagy csak engem boldogítanak. Volt egy tévé vásárlásom a webshopon keresztül még október közepén, de 14 napon belül elálltam a vásárlástól. Annak rendje s módja szerint a tévét visszaszállították november 2-án, még aznap feladtam egy új rendelést, amit a rendszer el is fogadott. Ilyenkor azt írja ki, hogy munkatársunk 3 napon belül fel veszi önnel a kapcsolatot. Mivel ez nem történt meg hívtam az üfsz-t, aki mondott mindent, hogy pár napig eltart, amíg a korábbi megrendelést kivezetik a rendszerből, bla, bla. Erre fel hívtam a figyelmét, hogy egy időben akár 3 eszköz megrendelésem is lehet (ahány szolgáltatást fizetsz) erre csak annyit mondott bizonyára hamarosan hívni fognak, kis türelmet kér még. Mivel eltelt újabb 3 nap, újra hívtam az üfsz-t, akkor hosszas háttér telefonálgatás után azt mondták, hogy valami gond van a rendszerükkel, meg valami október 20-i a hűségidőkkel kapcsolatos szabály változást nem jól kezel a rendszer és ez "a Magentás ügyfeleket érinti - kvázi a kiemeltnek nevezett ügyfeleket" de gőzerővel dolgoznak rajta és hamarosan megoldják. Hát eddig nem oldották meg. Ráadásul tettem egy ellenpróbát, mivel édesanyámnak is Telekomos előfizetése van és ő is jogosult kedvezményes, részletfizetéssel vásárolni és neki nem volt visszamondott rendelése, sőt még nem is Magentás, az ő előfizetésére is megrendeltem az adott tévét ( munkatársunk 3 napom belül....) hát nem, hétfő óta senki nem kereste a megrendelés ügyében.
    Aztán ma délután kaptam egy sms-t
    Mire lesz ebből valami? Nem akartam várni, mert tönkrement és nincs másik tévém, de most már annyira közel van a Black Friday, hogy az eredeti áron szinte biztos, hogy nem lesz érdemes megvennem, ha egyáltalán addig megcsinálják a rendszert hogy tudjak rendelni (illetve töröltetni rendelést), vagy a hosszas várakozásért cserébe még a BF akciókat sem tudom kihasználni. Ha más is hasonló cipőben van, kérlek erősítsétek meg, mert a Telekom szerint sok ügyfél van ebben a helyzetben.

Új hozzászólás Aktív témák