Hirdetés
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
senki66
senior tag
Mi a fene van a Telekom webshoppal, kíváncsi vagyok más is járt (jár) e így, vagy csak engem boldogítanak. Volt egy tévé vásárlásom a webshopon keresztül még október közepén, de 14 napon belül elálltam a vásárlástól. Annak rendje s módja szerint a tévét visszaszállították november 2-án, még aznap feladtam egy új rendelést, amit a rendszer el is fogadott. Ilyenkor azt írja ki, hogy munkatársunk 3 napon belül fel veszi önnel a kapcsolatot. Mivel ez nem történt meg hívtam az üfsz-t, aki mondott mindent, hogy pár napig eltart, amíg a korábbi megrendelést kivezetik a rendszerből, bla, bla. Erre fel hívtam a figyelmét, hogy egy időben akár 3 eszköz megrendelésem is lehet (ahány szolgáltatást fizetsz) erre csak annyit mondott bizonyára hamarosan hívni fognak, kis türelmet kér még. Mivel eltelt újabb 3 nap, újra hívtam az üfsz-t, akkor hosszas háttér telefonálgatás után azt mondták, hogy valami gond van a rendszerükkel, meg valami október 20-i a hűségidőkkel kapcsolatos szabály változást nem jól kezel a rendszer és ez "a Magentás ügyfeleket érinti - kvázi a kiemeltnek nevezett ügyfeleket" de gőzerővel dolgoznak rajta és hamarosan megoldják. Hát eddig nem oldották meg. Ráadásul tettem egy ellenpróbát, mivel édesanyámnak is Telekomos előfizetése van és ő is jogosult kedvezményes, részletfizetéssel vásárolni és neki nem volt visszamondott rendelése, sőt még nem is Magentás, az ő előfizetésére is megrendeltem az adott tévét ( munkatársunk 3 napom belül....) hát nem, hétfő óta senki nem kereste a megrendelés ügyében.
Aztán ma délután kaptam egy sms-t
Mire lesz ebből valami? Nem akartam várni, mert tönkrement és nincs másik tévém, de most már annyira közel van a Black Friday, hogy az eredeti áron szinte biztos, hogy nem lesz érdemes megvennem, ha egyáltalán addig megcsinálják a rendszert hogy tudjak rendelni (illetve töröltetni rendelést), vagy a hosszas várakozásért cserébe még a BF akciókat sem tudom kihasználni. Ha más is hasonló cipőben van, kérlek erősítsétek meg, mert a Telekom szerint sok ügyfél van ebben a helyzetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Szinte Új, Airpods Pro 2 Lightning
- Beszámítás! Gigabyte B760M i5 13600KF 32GB DDR5 500GB SSD RTX 3090 24GB ZALMAN Z1 Plus Gigabyte 850W
- NAS konfig - i5 7500T, 8gb ram, AsRock H110M-ITX, Fractal Design Node 304
- Beszámítás! Asrock B550 R9 3900X 32GB DDR4 240GB SSD RX 6800XT 16GB ZALMAN S2 TG CORSAIR 850W
- Beszámítás! Asus B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RX 6700XT 8GB ZALMAN S2 TG Seasonic 650W