Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lócitrom

    őstag

    nos, köszönöm a válaszokat. egyben próbálok válaszolni.
    @DJ. Ru$y
    @C0d3raz okot egyelőre én sem értem. annyi biztos, hogy egy hónapja próbálom kiharcolni a szolgáltatótól arra a magyarázatot, hogy több éves szakadásmentes, technológiában (tehát hogy ez továbbra is DSL) és stabilitásban változatlan szolgáltatás után miért kezdett el rendezetlenül kapcsolatot bontani a hálózat. több hívást intéztem. első alkalommal az ügyintéző értette a problémám. tisztáztuk, hogy ugyan egyes esetekben él ez a bontás dolog 24 óránként, de esetemben ilyennek nem kellene lennie. elmondta, hogy mik a variációk. szerelőt ajánlott. másnap a szerelő jött, cserélt modemet. Speedport W 724V-ből lett Speedport Entry 2i. jó, ez a modem is folytatta ugyanezt. naplókban szintén nem találtam semmi üzenetet. net továbbra is random 21-24 óránként elhalt.

    következő telefont intéztem. az ügyintéző kapcsolta a harmadik műszakist, aki megint csak pont az a fajta volt, akinek gőze sincs, hogy mit is csinál, mi a munkaköre, miért vették fel, de jól tudja ismételni azt, amit mondanak neki. közölte, hogy ez a normális. valamilyen "értelmesebb" ember a háttérből jelezte, hogy dinamikus IP, ezzel jár. a kishölgy közben győzködött, hogy nekem sosem lehetett mondjuk két hétig azonos IP-m, mert hogy dinamikus. itt már elborult az agyam, de evidens volt, hogy ők sem értik és/vagy nem akarják érteni mi most a bajom ezzel, hisz fixen tudom, hogy a probléma észleléséig rendre hetekig használtam egy-egy IP-t, míg én nem gondoskodtam a kapcsolat bontásáról.

    ezután bementem személyesen. megint meglett a sokadik hibajegy, sokadik vonalellenőrzéses SMS megjött, hogy hiba volt, javították. valójában semmi érdemleges sem történt. azóta annyit változott a dolog, hogy már fixen 24 órás intervallumokban megy a bontás. annyira jöttem rá, hogy a 24 órás intervallumot mindig a bontástól számolja és nem fixen egy adott időpontban végzi, amennyiben kihúzom a kábelt vagy áramtalanítom a modemet.

    felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot ezután. elmeséltem az egész történetet. elkezdett rajta röhögni az ügyintéző az eddigi indoklásokon. azt mondja ilyen nincs. nem kellene, hogy bontja a vonalat. felvett egy hibajegyet, kérte, hogy dugjam át a modemre a kapcsolatot. figyeljem a napokban a dolgokat, hogy intézkednek-e majd fentről. továbbá értesítette a szerelőt. a szerelőt már ismertem, mint kiderült. ő is emlékezett a gondomra. eléggé segítőkész eddig, így ő is arra kért, hogy hagyjam egy ideig a modemet érvényesülni, figyeljem meg bontáskor mely ledek égnek, mert akkor abból lehet következtetni, hogy valamiféle port probléma áll fenn és ez okozhatja a gondokat. biztosra ment, felhívott egy szuperszervizest is, aki szintén a dinamikus IP dologgal pattintotta le. de megjegyezte fennállhat valami port probléma(?) és nem kizárt, hogy tényleg ez okozza. így abban egyeztem meg a szerelővel, hogy ő most nem zárja le a hibajegyet, felpasszolja informatikusoknak és várjak a hét közepéig, hogy mit lépnek. ha nem lépnek ettől függetlenül figyeljem meg a modemet, mert az észlelések egyértelművé tehetik állítólag a hiba okát. ha szükséges ismét hívjam fel őket, ha nem kapnék semmilyen értesítést. úgyhogy ezek alapján a szerelő az utolsó mentsváram eddig.

    egyébként gyakorlatilag a modem szakít egyedül. tehát nem nyúltam bele a tegnapi nap kivételével lényegében, amikor is újracsatlakoztattam kétszer. azóta van ez a lekorlátozás is. másodjára pont emiatt, mert nem értettem mi a bánat miatt változott meg. úgyhogy most vadászom pár napig a modemet.
    @btz
    @dchard

    [ Módosította: Karma ]

    „the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

Új hozzászólás Aktív témák