Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seger

    addikt

    válasz dchard #70281 üzenetére

    Ez mind szép és jó.... De nállam mikor ténylegesen szar és felhivom a hibabejelentőt, akkor konkrétan mondják hogy a lassulást látják.....
    Tehát valami szar és látják. A mai telefonálásomkor a következőt mondta az ügyintéző.
    A jelszintet rendben találom, de a lassulást is látom....
    Akkor miért mondja a szerelő hogy valamelyik eszközöm a szar?
    Elvittem minden cuccomat máshova és probálgattam.
    Sehol nem tapasztaltam velük hibát, csak itthon....
    Tehát szolgáltató részéről minden rendben, viszont még DIGI netünk volt semmi bajunk nem volt, itteni bekötés után meg szerintük hirtelen minden eszközünk hibás.... de ezekszerint csak itthon!!!
    Egy oszlop meg lett nézve és most még jó, kérdés hogy meddig????

    1-2 screenshot a hibátlan internetről!
    Ja és a szerelő szerint a következő hibabejelentés már fizetős lesz....

    Ha bárkinek van ötlete szivesen meghallgatom!!!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák