Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrhitoshi

    veterán

    Üdv! Szeretnék utána járni egy dolognak. Szeretett cég telefonos ügyintéző rendszere nem volt hajlandó kapcsolni senkit, pedig 20 percet vártam. Na mindegy, hát ha itt tud valaki segíteni.

    Arról lenne szó, hogy van most egy mobilinternet előfizetésem, ami külön van hozzákapcsolva az előfizetéshez, tehát nem hűségidős. A probléma az, hogy van mellette egy limitbővítő opció is (korlátlan böngészés és emal), és leszeretném most mondani. A lényeget már megkaptam a limitbővítővel kapcsolatban, hogy hiába mondom le hó középen, akkor is kiszámlázzák a díját. Ez oké, ezt benyelem.
    A lényeg viszont, hogy ha lemondom, és vele együtt a mobilnetet is, mert másik előfizetésre váltanék, akkor az eddigi mobilnet díját is + az új díját is, úgy hogy most következik a hónap forduló + hó vége közeleg, kiszámlázzák ? Vagy hogy van most ez ? :F

    PS4

Új hozzászólás Aktív témák