- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
salapp
addikt
válasz Vyndree #48145 üzenetére
Augusztus 25-én kértem először telefonos ÜSZ-on S-ről M-re módosítást. Kb. 8 rákérdező-megerősítő- megsürgető telefonbeszélgetésen vagyok túl, elindult az október, és még mindig nem M-es a net.
Már meguntam telefonálgatni, de a gyerek állandóan azzal b@sztat, mikor lesz már kétszeres sebesség.Cathrine Tate: -Computer says: nooo!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Teko001 #48154 üzenetére
Net most működik (régi csomag) telefon nem, valószínűleg, mert nincs rákapcsolva a csomag.
Vezetékes telefonokról (eszköz) van külön topik, hogy mit érdemes venni? Duál eszközt szeretnék édesanyámnak a felső szintre és a nagyanyámnak az alsó szintre (vezeték nélküli, ahol a 2 állomás vezeték nélkül tud kommunikálni)
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
#41133696
törölt tag
Oké, de:
1. Sosem kellett vissza hívnom őket, így ez nem derült ki
2. Ahogya Teko001 is mondta, arról csak kellene tájékoztatni az embert
3. Bár a legtöbb szerelővel úgy beszéltem, hogy vagy a parkolóban volt vagy a kapumban azért arra is volt példa, hogy a központból hívott - például az ügyeletes aki egyébként LAN kábelt tett volna le (PVC helyett, igen az lett volna a jobb), viszont ott sem emlékszem, hogy volt e ilyen automata üzenet. Lehet volt, de akkor erre pont nem figyeltem, nem gondoltam, hogy egyszer még jól jönne emlékezni rá(#48155) DJ. Ru$y
A VoIP szolgáltatás alapú digitális vonalat a T-s ügyfélszolgálat egyik számán kell kérni, hogy aktiválják be. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz #41133696 #48160 üzenetére
Köszi!
Beaktiválták, a 80-as számon segítőkészek voltak 2x is a srácok, annyit kell még megoldanom, hogy, ha csak modemként használom, akkor lecsatlakoztatja a telefont, ha nem teszek így, akkor pedig net nincs még, mert csak a régi net aktív egyelőre.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
kisapa
senior tag
válasz Gubek-Einste #48143 üzenetére
Nem tudom van-e különbség a bridge és a modem mód között de a Speedporton van modem mód és PPPOE PT is. Ha csak internetet használ róla akkor a modem mód is tökéletes. Nekem jelenleg így működik és a mögötte lévő ASUS csinálja az összes többit.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz kisapa #48164 üzenetére
Nekünk meg a dupla miatt 1000 éves előfizetésünk van valami 900 Ft-os csomag vagy mi, aztán a kettő együtt olcsóbb platinában, mint a net magában, de ha már van, akkor működnie kéne, mert nagyanyámékat csak ott tudják elérni.
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
delig
tag
válasz dchard #48119 üzenetére
Igen, igazat adok Neked.
Amit még mostanában észrevettem, hogy alapjáraton a net rendben van, viszont ha nagyobb volumenű letöltés van folyamatban akkor jön a gond.
Tegnap legális forrásból töltöttem le win 8.1-et, és akkor is gondok voltak. Nem torrent, egyetemi háló.
Ma megnéztem a modem adatait, és így állunk:Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Frequency Power SNR Correctables Uncorrectables
1 QAM256 124000000 Hz -6.4 dBmV 35.6 dB 521658 359
2 QAM256 132000000 Hz -5.7 dBmV 36.5 dB 430595 330
3 QAM256 140000000 Hz -5.2 dBmV 36.6 dB 470362 524
4 QAM256 148000000 Hz -4.6 dBmV 37.4 dB 487120 802
5 QAM256 346000000 Hz 2.1 dBmV 41.1 dB 861908 15747
6 QAM256 354000000 Hz 2.4 dBmV 41.4 dB 816464 26423
7 QAM256 362000000 Hz 2.8 dBmV 41.4 dB 869817 36620
8 QAM256 370000000 Hz 2.9 dBmV 41.4 dB 909771 37620Total Correctables Total Uncorrectables
5367695 118425Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 ATDMA 5120 Ksym/sec 32400000 Hz 41.8 dBmV
2 ATDMA 5120 Ksym/sec 38800000 Hz 41.8 dBmV
3 ATDMA 5120 Ksym/sec 45200000 Hz 41.8 dBmV
4 ATDMA 5120 Ksym/sec 51600000 Hz 40.3 dBmVMegint vannak hibás csomagok.
Sztem telefonálok megint, 1-2 csekkolás után, hogy mindent rendben látnak e odabent.
Nem tudom, hogy pl a nagy nyári esőzések vmit vhol nem tettek e tönkre?Pingtest:
[URL=http://www.pingtest.net][IMG]http://www.pingtest.net/result/107730097.png[/URL]Speestest:
[URL=http://www.speedtest.net/my-result/3809772197][IMG]http://www.speedtest.net/result/3809772197.png[/URL]Milyen hivatalos v nem hivatalos forrásból tudom megnézni, a valóságban a netem korlátait? Lehet láma kérdés.
-
dchard
veterán
Az első négy csatorna lehetne jobb is, nekem úgy tűnik a tilt korrekció van szarul beállítva nálatok, ez hálózati probléma, az első négy csatinak nem kéne így kiállnia a sorból a második négyhez képest, különösen azért nem, mert elvileg az alacsonyabb frekin kéne erősebb szintet lássunk.
Nem tudom van-e nálatok elosztás bárhol a koax hálózaton (a lakásban/házban) mielőtt megérkezik a kábel a modembe, ha van érdemes lenne a tesztelés idejére mindenféle elosztás, szűrő, MMWO és egyéb eszközök nélkül is meghajtani pár óráig és csinálni képkivágást arról az állapotról, hogy lássuk hogy alakulnak a szintek.
Tény, hogy a bithiba arány - különösen a nem javítható - túlságosan agy.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
Felmerült itt pár emberben korábban, hogy mit is jelent ez:
Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
Ez nem hiba üzenet, mindössze arról tájékoztat, hogy a hálózat IPv4 only módban működik. Később, amennyiben bevezetik DOCSIS-on is az IPv6-on, ennek a paraméternek a változása fogja jelezni, hogy az eszköz IPv6 módban működik.
A DOCSIS modemek és HGW-k képesek csak IPv4, csak IPv6 illetve IPv4/IPv6 mixed módú működésre is.
A másik visszatérő jelenség ez:
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;
Szintén nem hiba, pusztán egy nem kötelező DHCP paramétert nem, vagy nem megfelelő formátumban küld a DHCP szerver a kábelmodemnek, ami ezt szóváteszi.
A harmadik hasonló naplóbejegyzés ez:
Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17
Szintén nem hiba, pusztán figyelmeztetés, bizonyos az adott eszközhöz tartozó nem kötelező paraméterek hiányoznak a konfig fájlból.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
delig
tag
válasz dchard #48167 üzenetére
Értem, mire utalsz a nagy különbségeknél. Tényleg nagy az ugrás, fel sem tűnt.
Kedden volt szerelő, akkor hozott új HGW-t. Én előtte az MMWO-t kiiktattam, de ő rakott be egy újat.
Mikor én a multkor kiiktattam, akkor minden érték 40dB alatt volt. De akkor most megpróbáljuk, hogy újra kiiktatom. Más elágazásról nem tudok, albérlet. Minden be volt húzva, mikor beköltöztünk, csak az eszközöket hozták bekötéskor. Augusztus végéig nem volt semmi gondunk. -
delig
tag
MMWO nélkül frissen így fest:
Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Frequency Power SNR Correctables Uncorrectables
1 QAM256 124000000 Hz 1.9 dBmV 33.5 dB 1035 0
2 QAM256 132000000 Hz 2.8 dBmV 34.6 dB 77 0
3 QAM256 140000000 Hz 3.5 dBmV 35.1 dB 22 0
4 QAM256 148000000 Hz 4.1 dBmV 35.7 dB 5 0
5 QAM256 346000000 Hz 10.5 dBmV 40.4 dB 33 0
6 QAM256 354000000 Hz 10.6 dBmV 40.5 dB 33 0
7 QAM256 362000000 Hz 10.8 dBmV 40.8 dB 35 0
8 QAM256 370000000 Hz 11.1 dBmV 41.0 dB 34 0Total Correctables Total Uncorrectables
1274 0Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 ATDMA 5120 Ksym/sec 51600000 Hz 31.8 dBmV
2 ATDMA 5120 Ksym/sec 32400000 Hz 33.3 dBmV
3 ATDMA 5120 Ksym/sec 38800000 Hz 33.8 dBmV
4 ATDMA 5120 Ksym/sec 45200000 Hz 33.3 dBmV -
delig
tag
válasz kabelmania27 #48171 üzenetére
Ez már osztó nélküli érték.
Amúgy felhívtam őket. Megint felvettél a hibát. Felvetettem h beázás lehet e. A modemcsere nem segített.
Remélem lakáson kívül is megnézik, mert említette, hogy lehet már nem jönnek be hozzánk.
Egyébként végig se kellett mondanom a mondókámat, rögtön rákérdezett h szakadozik a net.
Most várom, hogy mikor jeleznek vissza. De folyamatosan látom hogy 1-2 percenként van szakadás.
Központilag is volt egyébként újraindítás. Azóta ilyen:Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Frequency Power SNR Correctables Uncorrectables
1 QAM256 124000000 Hz 1.8 dBmV 36.7 dB 256 0
2 QAM256 132000000 Hz 2.8 dBmV 37.4 dB 85 0
3 QAM256 140000000 Hz 3.3 dBmV 37.6 dB 141 0
4 QAM256 148000000 Hz 4.0 dBmV 38.0 dB 211 0
5 QAM256 346000000 Hz 9.9 dBmV 40.8 dB 3076 0
6 QAM256 354000000 Hz 10.3 dBmV 40.8 dB 2755 0
7 QAM256 362000000 Hz 10.5 dBmV 40.9 dB 3303 0
8 QAM256 370000000 Hz 10.9 dBmV 41.0 dB 3602 0Total Correctables Total Uncorrectables
13429 0Upstream Bonded Channels
Channel Lock Status US Channel Type Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 ATDMA 5120 Ksym/sec 51600000 Hz 31.8 dBmV
2 ATDMA 5120 Ksym/sec 32400000 Hz 33.3 dBmV
3 ATDMA 5120 Ksym/sec 38800000 Hz 33.8 dBmV
4 ATDMA 5120 Ksym/sec 45200000 Hz 33.3 dBmVKíváncsi vagyok, mit hoznak majd ki belőle.
Egyébként innen állandóan látom, ha elmegy a net:
-
reechyke
tag
Sziasztok, nem tudja valaki, hogy most mi az ára a hiénás L XL és XXL csomagoknak, ha 3 szolgáltatás fut egyszerre?
-
-
dchard
veterán
válasz kabelmania27 #48171 üzenetére
A kérdés ennél bonyolultabb. Most hogy kivette az osztókat, stb. nem csak azt fogjuk látni, hogy önagában a nagyobb szinttől javul-e (láthatóan nem, mert az SNR nem változott), hanem azt is, hogy esetlegesen a lakás hálózat (MMWO, osztók, kábelek stb.) ami így most nincs a mérésben, hogyan befolyásolja a dolgot.
Ha megcsinálja a mérést így minden nélkül, és pár óra múlva tol fel képet, akkor látni fogjuk, hogy javult-e a hibaarány, jelentkezik-e a probléma, utána lehet többet mondani. Ha nem, akkor nyilván a lakáshálózatban van a gond, ha így is rossz, akkor meg valahol feljebb van a probléma a hálózatban.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Livius
őstag
válasz #78121280 #48177 üzenetére
Végre sikerült belépnem a T-offline oldalán, és én is látom ezeket az árakat. Szóval ezek a Hiéna árak azok lennének, amikhez kötelezik a Távszámla beüzemelését? A kis kérdőjelnél nekem azt a feltételt írja.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
wmati
addikt
válasz PhoenixSzG #48181 üzenetére
Biztos hogy nem.
-
-
wmati
addikt
válasz PhoenixSzG #48183 üzenetére
Sat tv re biztos nincs ilyen a többi internet + telefon meg területi dolog.
[ Szerkesztve ]
-
-
dchard
veterán
válasz bambano #48184 üzenetére
Nem kevés szolgáltatást tudok mondani, ami nem működik natolt címmel, márpedig egyetlen kábeles cég ÁSZF-ében sincs benne, hogy csak böngészésre fogom tudni használni a szolgáltatást. A publikus IP cím és a "hozzá járó" portkészlet ugyanúgy erőforrás mint a sávszélesség vagy a szolgáltatás többi része, ezekért együtt fizetek. A natolt cím pedig nem biztosítja ugyanazt a szintű szolgáltatást, ergó nem teljes értékű.
Azt elhiszem, hogy a többség nem venné észre, ha máról holnapra elvennék tőle a publikus címét, de egyrészt a címtér problémákra nem ez (hanem az IPv6) a megoldás, másrészt erre fel kell hívni az előfizető figyelmét, és azt hogy ez mivel jár. Az pedig főleg pofátlanság, hogy adott esetben érvényben lévő hűségszerződés alatt egyszercsak eltűnik a publikus cím szó nélkül.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
válasz dchard #48188 üzenetére
A publikus ip cím nem szerves része a szolgáltatásnak, a korrekt tájékoztatás az.
Olyan szolgáltatást nyújt az isp, amilyet akar, ha erről megfelelően tájékoztatta az ügyfelet szerződéskötés előtt.ezen a szerződéskötési kötelezettségen még agyalok egy kicsit, hogy van-e vagy nincs jogszabályi szinten.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dchard
veterán
válasz bambano #48190 üzenetére
Ez kb az a kategória, mint a késleltetés vagy a csomagvesztés. Legalább olyan fontos paraméterek mint a sávszélesség, mégsem vállalja a szolgáltató még a saját hálózatának a végéig sem, hogy a csomagok adott időn belül megérkeznek. Tulajdonképpen megtehetné, hogy minden második csomagot eldobja, az efi akkor sem reklamálhatna. Vagy mondjuk 4-500ms-os válaszidővel működne a kapcsolat.
Ezeket sem ártana jogilag rendbe szedni és belevenni a szerződésbe.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#78121280
törölt tag
válasz tota961023 #48189 üzenetére
Szeptember elején ennyi volt nálam is.
-
-
tegyük meg az ellenkezőjét. vegyük bele a te szerződésedbe, hogy mindig 0% a csomagvesztés és 15ms alatt van a ping.
ezzel jutottál valamire? nem jutottál. az értelmes előfizetők zömét nem az érdekli, hogy a kábelmodemjétől/adsl nt-jétől a cmts-ig/dslam-ig mennyi a csomagvesztés. az értelmes előfizető indexet, prohardvert, origót akar olvasni, tecsőzni, stb. az értelmes előfizetőt az általa igénybevenni kívánt szolgáltatásig a *teljes* vonal késleltetése és csomagvesztése érdekli, mert ennek van értelme. ha az isp ennek a szakasznak az első 10%-ára garanciát vállal, annak nulla a relevanciája.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dchard
veterán
válasz bambano #48196 üzenetére
Teljesen igazad van, ugyanakkor az sem megoldás, hogy most semmi nincs a szerződésben, és hajtják el az embereket ha ilyen irányú panaszuk van. Nyilván azt nem várhatom el a szolgáltatótól hogy olyan szakaszért vállaljon felelősséget, amit nem ő üzemeltet, de legalább a bix-ig vagy a nemzetközi kijáratig legyen már benne, hogy igen, ezek a tűrések. Ez még mindig több a mostani semminél.
De akár úgy is megközelíthetem a dolgot ahogy te is írtad: nekem a helyi ISP-vel van szerződésem, nála tudok panaszkodni ha valamelyik irány nem jó, ő meg majd panaszkodik a vele szerződésben álló interconnect partnernél. Én előfizetőként még ha tudnám is, hogy mondjuk a Liberty vagy a BT oldalán van a gond, nem hívhatom fel őket, hogy "figyi az xy szerződött partnerednél szar a szolgáltatásod", mert egyszerűen nincs rá jogalapom.
A lényeg, hogy a mostani semminél legyen ez a kérdéskör picit pontosabban definiálva, vagy meghatározva a felelősségi körök.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
őstag
válasz bambano #48196 üzenetére
"tegyük meg az ellenkezőjét. vegyük bele a te szerződésedbe, hogy mindig 0% a csomagvesztés és 15ms alatt van a ping.
ezzel jutottál valamire?"Én a szolgáltatóval kötöttem szerződést, így a minőségi internetszolgáltatást tőle várom el. Az, hogy milyen paramétert vonok be a minőség definíciója alá meg elsősorban rajtam múlik, hiszen senki, sehol nem definiálja ezeket...sajnos.
Erre próbált rámutatni dchard is, rengeteg a hiányosság ilyen téren mai napig. Mindez érthető, mert ha valamilyen paraméter leírásra kerül a szerződésben, azt nem biztosítja a szolgáltató (önhibáján kívül is), azért felelősségre vonható.Így lehetséges az hogy megadnak kettő (2!) darab számot egy komplex szolgáltatás minőségi paramétereként, úgy mint maximális letöltés és feltöltés. Utóbbi időben kötelező megadni a garantált sávszélességeket is, amik több szolgáltatónál röhejesen alacsonyak (elkerülendő a sok hibajegyet / azok megoldását).
A kívánt szolgáltatásig a *teljes* vonal biztosítása már az ISP és partnereinek a hatáskörébe tartozik. Engem hidegen hagy hogy miképp, és hogyan oldják meg azt. Én, mint végfelhasználó, nem kívánok ezzel foglalkozni / kutatásokat végezni, hogy kinek milyen eszközpark, szerződés, és infrastruktúra áll rendelkezésére hogy nekem az én minőségi elvárásaimnak megfelelő internetet biztosítson.
Az általad leírt "értelmes előfizető" definíciója is felvet további kérdéseket.
Először is, mi alapján lesz egy előfizető értelmes vagy értelmetlen?
Persze, a kérdést úgy is feltehettem volna, mégis honnan vetted a bátorságot ahhoz hogy bárkit is minősíts?A felvázolt értelmes előfizetők azok, akikre bármilyen szolgáltatást rá lehetne sózni, mivel sávszélesség igényük minimális, és pont nem fogják észrevenni ha a kedvenc index / prohardver / origo lapjuk egy másodperccel később tölt be, mert a honlap felét újra el kellet küldeni. Az értelmes előfizető legfeljebb az ISP oldaláról értelmes, mert a meglévő infrastruktúrát marginális mértékben terheli, így további fejlesztést a végfelhasználó miatt az ISP szolgáltatása nem igényel, de cserébe két marokkal lehet behajtani a pénzt hónapról-hónapra.
Kíváncsi vagyok, hova sorolod például azt az előfizetőt aki GRE tunnelt használ különböző végpontok között, vagy mondjuk több száz játékkal rendelkező Steam profilja van és alpári módon még online játékra is meri használja ezeket, az alkalomadtán 12GB-ot meghaladó játékokat (amiket természetesen online installált).
-
válasz dchard #48197 üzenetére
ja, panaszkodhatsz az interconnect partnernél. majd megtekinted, ahogy elhajtanak a rákba.
az interconnect partner kb. "örüljön, hogy fizethet nekünk" kategóriában kezeli a kis isp-ket.mondok másik példát: előfizető játszani akar, de a privát játékszerver felé nagy a lag. magyarázhatsz neki bármit, ő csak azt látja, hogy időnként hátbalövi magát, és ezért kirúgják a szerverről. ő mivel van előrébb, ha én garantálom az rtt-t a saját hálózatomra? semmivel.
"mert egyszerűen nincs rá jogalapom.": nekem pl. milyen jogalapom lenne az indexnél vagy a tecsőnél panaszkodni, hogy nem jó a szolgáltatás? pont ugyanannyi, mint neked vagy az előfizetőnek: NULLA.
az a korrekt, hogy a szerződésben le van írva, mire vállalsz felelősséget és mire nem. ennyi.
abba most ne menjünk bele, hogy az előfizetők 99%-a nem olvassa el soha, a maradék 1% meg vagy rosszul értelmezi, vagy üzemszerűen visszaélésre akarja felhasználni az ászf-et.meg abba se menjünk bele, hogy mi az, hogy rtt? kinek a gépén mérve, milyen konfigurációval, milyen tűzfal szabályok mellett, stb. stb. ha az előfizetőnél nem működik a szolgáltatás, én rádugom a notebookom a modemre, és azzal minden jó, azzal az előfizető ki van segítve? nincs. őt nem az érdekli, hogy az én notebookommal megy-e, hanem az, hogy látja-e a nagymamát a szkájpon. magyarázhatsz neki bármit, nem érdekli.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Az, hogy milyen paramétert vonok be a minőség definíciója alá meg elsősorban rajtam múlik, hiszen senki, sehol nem definiálja ezeket...sajnos.": ez csak a te álmaidban van így, a valóság ezzel szemben az, hogy a hatóság és a jogszabályok meghatározták a:
- minőségi paramétereket
- azok mérési metódusát
- azok kiértékelési metódusát
- azok közzétételi metódusát
- ellenőrzési metódusát
- és számos egyéb szabályt is (hogyan reklámozhatod, stb.)olyan a világon sincs, hogy te, mint ügyfél, önhatalmúlag és egyoldalúan megmondod, hogy egy szerződésnek mi legyen a tartalma. még ha nem is lenne róla jogszabály, tán az isp-nek is kéne hagyni kis beleszólást, nem? rotfl, el vagy kicsit tévedve. (nem, hanem nagyon).
"A kívánt szolgáltatásig a *teljes* vonal biztosítása már az ISP és partnereinek a hatáskörébe tartozik.": te beverted a fejed, vagy mi van? én, mint isp, biztosítsam számodra a teljes vonalat az összes szolgáltatásig, amit te igénybe akarsz venni? jól alszol, szépeket álmodsz? és ha másnap másikat akarsz, akkor oda is biztosítsak vonalat? önmagában vicces, mivel az ip csomagkapcsolt és nem vonalkapcsolt technológia.
"Engem hidegen hagy hogy miképp, és hogyan oldják meg azt.": engem meg az hagy hidegen, hogy tisztelt ügyfél miről álmodozik. jogszabályban elvártat teljesítem, gyakran túl is teljesítem, de ennyi, nem több. sajnos a cipőd kipucolását magadnak kell megoldanod.
"nekem az én minőségi elvárásaimnak megfelelő internetet biztosítson.": ha megmondod a számlaszámod, még utalunk is egy kis havi pénzecskét, hogy minden az elvárásaidnak megfeleljen.
"Először is, mi alapján lesz egy előfizető értelmes vagy értelmetlen?": ott volt a definíció, olvasd el, értelmezd. de segítek, nehogy szó érje a ház elejét:
- az idióta előfizető azzal foglalkozik, hogy mennyi az rtt, a csomagvesztés a fejállomásig.
- az értelmes előfizetőt az érdekli, hogy el tudta-e olvasni a napi híradagját, tudott-e posztolni az arckönyvre, látta-e a nagyit a szkájpon, stb. az értelmes előfizető az alapján minősít egy szolgáltatást, amennyi számára annak a hasznossága, nem pedig a számára befolyásolhatatlan és érdektelen műszaki hablaty fontos.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Környezetvédelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...