Hirdetés

  • Bemutatkozott a Polestar Phone

    ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

Új hozzászólás Aktív témák

  • st.stofi

    tag

    válasz Gabesz87 #48001 üzenetére

    @Gabesz87: Ismét telefonálsá, hibajegy újra kinyitása bla bla bla.

    Neked sikerült újranyittani egy lezárt hibajegyet? Nekem már egy hiba kapcsán a 3. jegyet zárják le, jön az SMS, hogy hibát találtak a szolgáltatói berendezésben, majd hogy elhárították, de a hiba marad; telefonálok, de nekem mindig azt mondja az ügyintéző, hogy nem tudja megnyitni a lezárt jegyet, felvesz egy újat, de akkor ezek szerint ez csak kamuzás, és meg tudná nyitni ha akarná? Nekem mMár az is megfordult a fejemben, hogy - mivel midig a 72 órás határidő letelte elött "sikerül elhárítani" a hibát, - csupán a határidő betartása ill. a kötbér elkerülése miatt zárják le a hibajegyet, de engem nem a kötbér érdekel, csak javítsák meg a hibát, ha 5 napig tart hát legyen, nem kell kötbér, nem kell semmi, csak legyen jó a szolgálktatás végre! Az is fura nekem, hogy úgy zárják le a hibajegyet, hogy elöttefel sem hívnak, hogy tényleg megoldódott-e a hiba, az előző szolgáltatóm ha hibajegyet kelett nyitni, a hiba elhárítása után mindig felhívott telefonon, hogy megoldódott-e a hiba, és engedélyt kért, hogy lezárja a hibajegyet. Telekomnál meg lezárják maguktól, a hiba meg vagy megoldódott vagy sem, és újranyittatni sem lehet - legalábbis nekem ezt állították -, max. nyitnak egy újat, amit majd megint lezárnak 72 órán belül, stb. stb.... Nagyon bosszantó, de ha kiderül, hogy másnak megnyitják a hibajegyet, csak engem szi***tak ezzel, akkor ezt nem hagyom annyiban...

Új hozzászólás Aktív témák