Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomy86

    addikt

    válasz nylontacsko #47957 üzenetére

    A hét végén beszéltem az ügyfélszolgálattal és azt mondták, hogy még ők sem tudják mikor lesz használható. Annyit mondtak, hogy sürgetik a dolgot folyamatosan, de nincs még ígéret sem időpontra.

    (#47961) pietrasko: normális helyen így szokták ;]

    (#47963) kisapa: szerintem a "számomra felesleges" és a valamitől tartani között van némi különbség. Én meg azt nem értem, hogy miért kell engem győzködni egy szolgáltatás igénybevételéről. Elég nagyfiú vagyok már hogy el tudjam dönteni, kell-e valami vagy nem. :) Leírtam többször is az okát, hogy miért tartom értelmetlennek. Kb. olyan a távszámla, mintha a közeli boltban nem adnák oda a kenyeret, hanem átküldenének a 15 km-re levő raktárba, hogy mire odaérek átküldik és ott átvehetem. Erre rákérdeznék, hogy itt helyben nem vehetném-e át. Mire a válasz: dehogynem. Tehát felesleges kört akarnak futtatni velem, mivel az ő oldalukról is elérhető a számlám. Ha az összes magyarországi szolgáltató egy oldalon elérhető lenne, akkor látnám értelmét. De a négy szolgáltatóval (amiből csak a T-vel van szerződésem) elég szánalmas próbálkozás a távszámla szerintem. De könyörgöm most már tényleg hanyagoljuk ezt a távszámla dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák