Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Snoop-y

    addikt

    Szia,

    Sejtettem ,hogy elmegyünk ilyen irányba. A több ezer hibabejelentés ami érkezik nem oldódik meg csak úgy és nem minden központi hiba.Azt végképp nem az ügyintéző dönti el, hogy mikor migrálnak lefelé.Bevizsgálják a vonalat és ha nem javítható a hiba akkor figyelembe veszik a megrendelés óta megváltozhatott paramétereket ( pl DSLAM kapacitás) és annak függvényében ajánlanak fel migrációt ami természetesen nem abból áll, hogy az U8-as vonalat fizeted de U1-ben vagy.
    Továbbra is azt mondom, hogy technikai és egyéb információt lehet kérni a fórumon de konkrétan hibát vizsgáltatni / bejelenteni nem.Értsétek meg végre ezeknek a folyamatoknak komoly háttere van.Pl ügyféladatok nem kerülhetnek harmadik fél kezébe( jelen esetben PH fórum üzemeltetés ) nem tárolódhatnak harmadik fél által üzemeltetett rendszeren. Ez nem meghírdetett felület nincs 24 órás ügyfélszolgálat nem visszakereshető mikor ki vette fel a bejelentést.Ha neadjisten bármi panaszra fut mi alapján vizsgálom meg?

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Hozzászólok Aktív témák