Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz Krystal_s #30281 üzenetére

    Neked is ugyanazt tudom mondani mint mindenkinek. Egyrészt kell vonaldiag, ezt a ZTE webes felületéről be lehet szerezni, hogy legalább lássunk valamit a vonal állapotáról. Ezen kívül fontos a lakás telefonhálózata, a problémák 90%-át a lakás hibásan kialakított telefonhálózata okozza.

    Az persze gyanús, hogy 2 hét alatt 2 ZTE is kipukkant, mivel nem ennyire szarok. Nem lehet, hogy a ZTE-re dugott készülékkel vagy annak az átkötésével van valamilyen kábelezési probléma? Látatlanban elég nehéz megmondani. AZt ki lehet próbálni, hogy ahol a lakásban először felbukkan a telefonkábel (ezt hívjuk átadási pontnak), oda mindenféle elosztás és szűrő nélkül feldugod a ZTE-t, és kipróbálod, hogy ott jó-e, így kizárható a lakás hálózata.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák