Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lesaux

    veterán

    válasz petne #2905 üzenetére

    Ma már kétszer végighallgattam, de ha van előtted drótos telefon, Te is megpróbálhatod, ahogy fentebb kb. leírtam. Négy-ötféle szerver beállításait kínálja, illetve visszalépést az előző menübe. Ügyintézőt nem.

    Ki kellene iktatni a routert és csak a modemmel csatlakozni...
    Igen, jogos, csak ahhoz megint kétszer el kéne jutnom a padlás legtávolabbi pontjára, az leglább két újabb szálka a seggembe. Ezért netezek meg telefonálok, hátha csak valamit nem aktiváltak a központban. Volt már ilyenre precedens, nem egészen egy hét alatt: a starter kitet nem adták ide, hanem a 1412-n kérni kellett, a mobilszámomból lehagytak egy számot, pedig visszaolvastattam szerződéskötéskor, és ott még megvolt, a T-Home online felületén nem látszik a drótos telefonom, ott virít viszont a kábeltévé, aminek a madzagját még ki se húzták. Na, ezek után gondoltam én azt, hogy bent a központban megnyomnak egy nagy magenta gombot, hátha eddig nem tették meg.

Új hozzászólás Aktív témák