Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • junior67

    csendes tag

    Uj fejlemény a T szolgáltató Ügyfélbarát hozzáállásaval kapcsolatban

    Aki az előzményt nem ismeri csak röviden:
    2005 évben még axelero néven futó szolgáltatóval kötöttem szerződést
    internetszolgáltatásra. A névváltozást megértem és maradtam a t-online
    néven futó szolgáltatónál. 2007 októberében telefonon az
    ügyfélszolgálat megkeresett, hogy részt kívánok-e venni a
    t-home tv tesztelésében. Vállaltam(köszönöm a bizalmat), kijöttek,
    felszerelték, de katasztrófálisan működött. Mind az internet mint a tv.
    folyamatosan lefagyott-akadozott. Hónapokig tartó próbálkozás közben egy
    "szakemberük" közölte velem, hogy ha már nem a tesztprogramban veszek
    részt, hanem rendes előfizető leszek az iptv-re akkor már jó lesz.
    Közöltem, hogy bolond azért nem vagyok, ha jó lesz a szolgáltatás
    előfizetek, ha nem vihetik az egész cuccot.
    Ekkor megjelent egy valóban szakember és 4 nap alatt megfelelő
    minőséget csikart ki az adsl vonalból, igaz még akadozott a
    kapcsolat, de már csak napi 4-5 alkalommal és nem 200-300 esetben.
    2007. április 11-től előfizető lettem.
    Szerintem ekkor követtem el hibát, mivel ez a szolgáltatás olyan mint a
    kábítószer. Beetetik az előfizetőt és ha megvonják tőle elvonási tünetei
    vannak.
    Az előfizetés napjától kezdve igaz nem működött 100%-an, de azért
    elfogadható volt. Átlagosan napi 5-10 "lefagyás volt ami az internet és
    tv-nél is jelentkezett.
    Azonban eljött 2007 szeptember-október, amikor a szolgáltatás
    katasztrófális lett, és visszatért a napi több száz lefagyás.
    Hibabejelentés-kis javulás, majd romlás, ismét hibabejelentés és ismét
    javolás majd megint romlás. Ez ment napok hetek hónapokon keresztül,
    mígnem, egy műszakis kollégájuk közölte velem, hogy 2 lehetőségem
    van, vagy így használom ahogy van, vagy felmondok mindennemű retorzió
    nélkül
    .
    Az agyam ekkor durrant el, és közöltem hogy vagy megjavítják, vagy
    fizetnek. Persze nem történt semmi, többszöri telefonálás levélírásra
    sem volt érdemi változás, sőt érdemi választ sem kaptam. .
    Mivel a szolgáltató nem reagált semmire, a műszaki problémák sem
    stüntek meg, mást nem tehettem mint a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz
    és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordultam. Ezek után indult
    be az igazi vesszőfutás. A szolgáltató ezt már zokon vette és ahogyan
    lejárt az 1 éves hűségidőm, 60 napra felmondta a szolgáltatást ( ja a
    szolgáltatás díját rendesen fizettem, hátralékom soha nem volt), 2008.
    áprilisában, annak ellenére, hogy 2008. március végén még úgy
    nyilatkozott, hogy nincs szándékában szerződést bontani velem az én
    kérésemre.
    Na és eljött a vég:
    2008.07.01.n megszűnt a szolgáltatás
    Csak megjegyezném, hogy amikor a Nemzeti Hírközlési Hatóság
    megindította a piacfelügyeleti eljárást, csodák csodájára a
    szolgáltatás a 2007 áprilsi szintet érte el és csak napi 5-10
    lefagyás volt

    Megkerestem levélben a szolgáltatót, és kértem a szolgáltatás
    visszakapcsolását, a régi előfizetői szerződés érvénybe helyezését, de
    nem volt hajlandó ( ekkor még nem kötbért követeltem). Negatív válasz
    Ezek után ügyvédet fogadtam, és megkerestük a szolgáltató, hogy a
    felmondó levélben foglaltak miatt 2007 év áprilistátó a ÁSZF-ben
    foglaltak szerinti kötbért fizessen meg részemre, és a szolgáltatást
    kapcsolják vissza. Válasz negatív.
    Eközben az online ügyfélszolgálaton keresztül megigényeltem ismételten
    a t-home szolgáltatást, amit a rendszer engedett, sőt az iptv
    hozzáférési kódot is megadta, és az előfizetői szerződést is
    kinyomtattam, melyet összeállított a szolgáltató.
    Az iptv hozzáférési kóddal a nálam jogszerűen levő setboxot
    élesítettem, és 2008. július 07.-től ismét használtam a
    szolgáltatást ami majdnem kifogástalan volt. 2008. július végén
    agusztus elején megkaptam a számlát, de nem szerepelt benne a t-home
    szolgáltatás díja, Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem számláztak,
    közölték velem, hogy pótszámlát küldenek. Pótszámlát nem kaptam, hanem
    lekapcsoltak ismét a szolgáltatásról.
    Most ott tartok, hogy sem szolgáltatás sem kötbér, annak ellenére, hogy
    a szolgáltató azzal az indokkal mondta fel szolgáltatást, hogy nem tudja
    megfelelő minőségben biztosítani szolgáltatást( ja azért megemlíteném,
    hogy 2(?) napra fizetett kötbért). Ha csak 2 napig nem volt jó a
    szolgáltatás akkor miért mondta fel, ha pedig felmondta azzal az
    indokkal, hogy nem tudja megfelelő minőségbe biztosítani, akkor a
    felmondás napjától számítva miért számlázott.

    Az ügyvédemmel 2008 augusztusában a XI.ker. Prielle Kornélia utcába a
    T-comnál bent voltam személyes egyeztetésen, amire szintén negatív
    válasz. Sem szolgáltatás, sem kötbér.
    Itt megjegyezném, hogy az általam követelt kötbér 100%-ról lemondtam az
    ügyvédem javára, mivel nem pénzt akartam a t-com és köztem fenálló vitás
    kérdésből profitálni, hanem egy megfelelő szintű szolgáltatást.

    A jelen helyzet pedig csak annyi, hogy sajnos bíróság lesz, mivel a
    T-szolgáltató semmilyen kompromisszumra nem hajlandó. Sőt az összes
    sajtókapcsolatomat fel fogom használni, hogy a már T-HOME szolgáltató
    rejtett arculatát is megismerjék.

    Nem én vagyok az egyetlen a környéken. Egy ismerősömet is megkeresték a
    tesztidőszakra. Őnála sem ment az elején a szolgáltatás, de nem várta ki
    a végét, és írásban kérte a szolgáltatót szereljék le a berendezést és
    szüntessék meg a szolgáltatást azonnali hatállyal.
    Több hónapi levelezgetés ( persze csak egyirányú) után 2008 közepén
    szerelték csak le. És most jön a csavar, az előfizető felmondása
    ellenére, a szolgáltató a leszerelés napjáig terjedő időszakra
    kiszámlázta a szolgáltatás díját, amit nem is tudott ismerősöm
    megfelelő minőségben használni.

    Kérdés:
    Miért van az, hogy a szolgáltató túlvállalja magát. Harácsolja az
    előfizetőket, beeteti őket, és ahol nem jó a szolgáltatás és fel
    merik emelni a hangjukat, eldobják mint egy használt ruhát.
    Aki pedig fel akar mondani ahhoz pedig görcsösen ragaszkodnak, mivel
    csendben vannak.

    Miért mondta fel a szolgáltató a szolgáltatást annak ellenére, hogy
    kompromisszumos
    javaslattal is előálltam, hogy csökkentett minőségben is vállatam volna
    az előfizetést, bizonyos körülmények között.
    Miért nem hajlandó a szolgáltató komolyabb hibaelhárításra ( vonalcsere
    stb.)
    Miért nem érdeke a szolgáltatónak, hogy egy frekventált helyen, a Bp.,
    II.kerület kiemelt zöldövezetében, Ady-ligeten és Hidegkúton nem
    működjön a szolgáltatás és ellenreklámozásra is képes "haragost
    gyűjtsenek.
    Csak megemlíteném, hogy én alapvetően márkahű vagyok, mivel minden
    szolgáltatásukat eddig igénybe vettem ( T-online, T-com, T-mobil) és
    reményeim szerint vehetem is.
    Eddig az előzmény!!!!! :W :W

    [B]A folytatás
    ]Meszüntették az iptv szolgáltatást, de nagy kegyesen sz internetet meghagyták és csomagmódosítást ajánlottak be 8 Mbit/s-t, amink a díja ha jól emlékszemn 6.700 Ft.
    Mivel ajánlották és ígérték, hogy az iptv által okozott problémák megszünnek.
    Na most jön a java.
    Jöttek a problémák a nettel kapcsolatban is 8 helyett jött 3-5 ig de fizettettek velem 8-ra.
    Nyugodt hangvételű hibabejelentés, felvették.
    Tegnapi napon a hibabejelentésre reagálva megkerestek telefonon egy ügyintéző és közölte, hogy a hibát nem tudják kiküszöbölni, és megküldik vonalvizsgálatra a javaslatot ( ismét, pedig majdnem 1 éve tudtjá hogy mi a hiba), és műszaki szakvéleményt kérnek. Ez a beszélgetés 2008.11.18.n 16:33 perckor zajlott le. Itt közölték, hogy a vonalvizsgálat és a szakértői vizsgálat után kb 2-3 hét elteltével felhívnak. Fel is hívtak még aznap 17:54 perckor, hogy elvégeztek mindenféle vizsgálatot(????? de gyorsan) és nem tudják megfeleleő minőségben biztosítani az internet szolgáltatást sem, és lehetőségeket ecseteltek. VAGY FELMONDOK, MINDENFÉLE RETORZIÓ NÉLKÜL, VAGY MEHETEK A P..........BA.
    kérdésemre, hogy fejlesztéseket mikor fognak végrehajtani, csak annyit közöltek, hogy ezt a típusú vonalat már soha nem fogják javítani illetve fejleszteni, mivel a szolgáltatónak nem érdeke. (ADSL)
    kÉRDÉSKÉNT MERÜLT FEL BENNEM, HOGY AMIKOR AZ IPTV -T EGY SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYRE ALAPOZVA, (MISZERINT NEM TUDJA MEGFELELŐ MINŐSÉGBEN BIZTOSÍTANI A SZOLGÁLTATÁST) FELMONDTA ÉS MEGSZÜNTETTE, A MEGMARADÓ INTERNET SZOLGÁLTATÁSRA MIÉRT NEM MONDTA, HOGY NEM KÖTHETEK 8 MBIT/S CSOMAGRA SZERZŐDÉST, MIVEL NEM TUDJA BIZTOSÍTANI.
    MIÉRT, AZÉRT MIVEL AKKOR NEM TUDOTT VOLNA SZAR SZOLGÁLTATÁSÉRT TELJES DÍJAT BESZEDNI.
    JA ÉS ELMONDTÁK, HOGY AZ ÁLTALÁNOSSÁGBEN BEKÖTÉS ELŐTT NEM VIZSGÁLJÁK A VONALAT, HOGY BÍRJA-E A SZOLGÁLTATÁST VAGY SEM. MAJD HA NEM BÍRJA AZ ELŐFIZETŐ ÚGYIS REKLAMÁL.

    HA REKLAMÁL PEDIG SZERZŐDÉST BONTANAK ( EZT NEM MONTÁK DE EZ VAN)

    REMÉLEM AZ ESETEMBŐL SOKAN TANULNAK ÉS NAGYON ÁTGONDOLJÁK, HOGY SZERZŐDÉST KÖTNEK-E A T-VEL.[/B]

    Azért megemlíteném, hogy az új eseménnyel kapcolatban ismét NHH és NFVH következik, és szerintem bíróság.
    Időt és pénzt nem sajnálok, mivel nem tűröm hogy egy szolgáltató aki az előfizető pénzén szedi meg magát lesza...ja az ügyfelet aki fizet.

    "elfogtam egy levelet"

Új hozzászólás Aktív témák