- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
ph Az MSI is bejelentkezett a gamer routerek piacára, fő ajánlatuk egy Wi-Fi 6E kompatibilis modell.
-
Audiofil mobillal készül a Moondrop
ma 3,5 és 4,4 mm-es jack csatlakozó is lesz rajta.
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
junior67
csendes tag
Uj fejlemény a T szolgáltató Ügyfélbarát hozzáállásaval kapcsolatban
Aki az előzményt nem ismeri csak röviden:
2005 évben még axelero néven futó szolgáltatóval kötöttem szerződést
internetszolgáltatásra. A névváltozást megértem és maradtam a t-online
néven futó szolgáltatónál. 2007 októberében telefonon az
ügyfélszolgálat megkeresett, hogy részt kívánok-e venni a
t-home tv tesztelésében. Vállaltam(köszönöm a bizalmat), kijöttek,
felszerelték, de katasztrófálisan működött. Mind az internet mint a tv.
folyamatosan lefagyott-akadozott. Hónapokig tartó próbálkozás közben egy
"szakemberük" közölte velem, hogy ha már nem a tesztprogramban veszek
részt, hanem rendes előfizető leszek az iptv-re akkor már jó lesz.
Közöltem, hogy bolond azért nem vagyok, ha jó lesz a szolgáltatás
előfizetek, ha nem vihetik az egész cuccot.
Ekkor megjelent egy valóban szakember és 4 nap alatt megfelelő
minőséget csikart ki az adsl vonalból, igaz még akadozott a
kapcsolat, de már csak napi 4-5 alkalommal és nem 200-300 esetben.
2007. április 11-től előfizető lettem.
Szerintem ekkor követtem el hibát, mivel ez a szolgáltatás olyan mint a
kábítószer. Beetetik az előfizetőt és ha megvonják tőle elvonási tünetei
vannak.
Az előfizetés napjától kezdve igaz nem működött 100%-an, de azért
elfogadható volt. Átlagosan napi 5-10 "lefagyás volt ami az internet és
tv-nél is jelentkezett.
Azonban eljött 2007 szeptember-október, amikor a szolgáltatás
katasztrófális lett, és visszatért a napi több száz lefagyás.
Hibabejelentés-kis javulás, majd romlás, ismét hibabejelentés és ismét
javolás majd megint romlás. Ez ment napok hetek hónapokon keresztül,
mígnem, egy műszakis kollégájuk közölte velem, hogy 2 lehetőségem
van, vagy így használom ahogy van, vagy felmondok mindennemű retorzió
nélkül.
Az agyam ekkor durrant el, és közöltem hogy vagy megjavítják, vagy
fizetnek. Persze nem történt semmi, többszöri telefonálás levélírásra
sem volt érdemi változás, sőt érdemi választ sem kaptam. .
Mivel a szolgáltató nem reagált semmire, a műszaki problémák sem
stüntek meg, mást nem tehettem mint a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz
és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordultam. Ezek után indult
be az igazi vesszőfutás. A szolgáltató ezt már zokon vette és ahogyan
lejárt az 1 éves hűségidőm, 60 napra felmondta a szolgáltatást ( ja a
szolgáltatás díját rendesen fizettem, hátralékom soha nem volt), 2008.
áprilisában, annak ellenére, hogy 2008. március végén még úgy
nyilatkozott, hogy nincs szándékában szerződést bontani velem az én
kérésemre.
Na és eljött a vég:
2008.07.01.n megszűnt a szolgáltatás
Csak megjegyezném, hogy amikor a Nemzeti Hírközlési Hatóság
megindította a piacfelügyeleti eljárást, csodák csodájára a
szolgáltatás a 2007 áprilsi szintet érte el és csak napi 5-10
lefagyás volt
Megkerestem levélben a szolgáltatót, és kértem a szolgáltatás
visszakapcsolását, a régi előfizetői szerződés érvénybe helyezését, de
nem volt hajlandó ( ekkor még nem kötbért követeltem). Negatív válasz
Ezek után ügyvédet fogadtam, és megkerestük a szolgáltató, hogy a
felmondó levélben foglaltak miatt 2007 év áprilistátó a ÁSZF-ben
foglaltak szerinti kötbért fizessen meg részemre, és a szolgáltatást
kapcsolják vissza. Válasz negatív.
Eközben az online ügyfélszolgálaton keresztül megigényeltem ismételten
a t-home szolgáltatást, amit a rendszer engedett, sőt az iptv
hozzáférési kódot is megadta, és az előfizetői szerződést is
kinyomtattam, melyet összeállított a szolgáltató.
Az iptv hozzáférési kóddal a nálam jogszerűen levő setboxot
élesítettem, és 2008. július 07.-től ismét használtam a
szolgáltatást ami majdnem kifogástalan volt. 2008. július végén
agusztus elején megkaptam a számlát, de nem szerepelt benne a t-home
szolgáltatás díja, Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem számláztak,
közölték velem, hogy pótszámlát küldenek. Pótszámlát nem kaptam, hanem
lekapcsoltak ismét a szolgáltatásról.
Most ott tartok, hogy sem szolgáltatás sem kötbér, annak ellenére, hogy
a szolgáltató azzal az indokkal mondta fel szolgáltatást, hogy nem tudja
megfelelő minőségben biztosítani szolgáltatást( ja azért megemlíteném,
hogy 2(?) napra fizetett kötbért). Ha csak 2 napig nem volt jó a
szolgáltatás akkor miért mondta fel, ha pedig felmondta azzal az
indokkal, hogy nem tudja megfelelő minőségbe biztosítani, akkor a
felmondás napjától számítva miért számlázott.Az ügyvédemmel 2008 augusztusában a XI.ker. Prielle Kornélia utcába a
T-comnál bent voltam személyes egyeztetésen, amire szintén negatív
válasz. Sem szolgáltatás, sem kötbér.
Itt megjegyezném, hogy az általam követelt kötbér 100%-ról lemondtam az
ügyvédem javára, mivel nem pénzt akartam a t-com és köztem fenálló vitás
kérdésből profitálni, hanem egy megfelelő szintű szolgáltatást.A jelen helyzet pedig csak annyi, hogy sajnos bíróság lesz, mivel a
T-szolgáltató semmilyen kompromisszumra nem hajlandó. Sőt az összes
sajtókapcsolatomat fel fogom használni, hogy a már T-HOME szolgáltató
rejtett arculatát is megismerjék.Nem én vagyok az egyetlen a környéken. Egy ismerősömet is megkeresték a
tesztidőszakra. Őnála sem ment az elején a szolgáltatás, de nem várta ki
a végét, és írásban kérte a szolgáltatót szereljék le a berendezést és
szüntessék meg a szolgáltatást azonnali hatállyal.
Több hónapi levelezgetés ( persze csak egyirányú) után 2008 közepén
szerelték csak le. És most jön a csavar, az előfizető felmondása
ellenére, a szolgáltató a leszerelés napjáig terjedő időszakra
kiszámlázta a szolgáltatás díját, amit nem is tudott ismerősöm
megfelelő minőségben használni.Kérdés:
Miért van az, hogy a szolgáltató túlvállalja magát. Harácsolja az
előfizetőket, beeteti őket, és ahol nem jó a szolgáltatás és fel
merik emelni a hangjukat, eldobják mint egy használt ruhát.
Aki pedig fel akar mondani ahhoz pedig görcsösen ragaszkodnak, mivel
csendben vannak.Miért mondta fel a szolgáltató a szolgáltatást annak ellenére, hogy
kompromisszumos
javaslattal is előálltam, hogy csökkentett minőségben is vállatam volna
az előfizetést, bizonyos körülmények között.
Miért nem hajlandó a szolgáltató komolyabb hibaelhárításra ( vonalcsere
stb.)
Miért nem érdeke a szolgáltatónak, hogy egy frekventált helyen, a Bp.,
II.kerület kiemelt zöldövezetében, Ady-ligeten és Hidegkúton nem
működjön a szolgáltatás és ellenreklámozásra is képes "haragost
gyűjtsenek.
Csak megemlíteném, hogy én alapvetően márkahű vagyok, mivel minden
szolgáltatásukat eddig igénybe vettem ( T-online, T-com, T-mobil) és
reményeim szerint vehetem is.
Eddig az előzmény!!!!![B]A folytatás
]Meszüntették az iptv szolgáltatást, de nagy kegyesen sz internetet meghagyták és csomagmódosítást ajánlottak be 8 Mbit/s-t, amink a díja ha jól emlékszemn 6.700 Ft.
Mivel ajánlották és ígérték, hogy az iptv által okozott problémák megszünnek.
Na most jön a java.
Jöttek a problémák a nettel kapcsolatban is 8 helyett jött 3-5 ig de fizettettek velem 8-ra.
Nyugodt hangvételű hibabejelentés, felvették.
Tegnapi napon a hibabejelentésre reagálva megkerestek telefonon egy ügyintéző és közölte, hogy a hibát nem tudják kiküszöbölni, és megküldik vonalvizsgálatra a javaslatot ( ismét, pedig majdnem 1 éve tudtjá hogy mi a hiba), és műszaki szakvéleményt kérnek. Ez a beszélgetés 2008.11.18.n 16:33 perckor zajlott le. Itt közölték, hogy a vonalvizsgálat és a szakértői vizsgálat után kb 2-3 hét elteltével felhívnak. Fel is hívtak még aznap 17:54 perckor, hogy elvégeztek mindenféle vizsgálatot(????? de gyorsan) és nem tudják megfeleleő minőségben biztosítani az internet szolgáltatást sem, és lehetőségeket ecseteltek. VAGY FELMONDOK, MINDENFÉLE RETORZIÓ NÉLKÜL, VAGY MEHETEK A P..........BA.
kérdésemre, hogy fejlesztéseket mikor fognak végrehajtani, csak annyit közöltek, hogy ezt a típusú vonalat már soha nem fogják javítani illetve fejleszteni, mivel a szolgáltatónak nem érdeke. (ADSL)
kÉRDÉSKÉNT MERÜLT FEL BENNEM, HOGY AMIKOR AZ IPTV -T EGY SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYRE ALAPOZVA, (MISZERINT NEM TUDJA MEGFELELŐ MINŐSÉGBEN BIZTOSÍTANI A SZOLGÁLTATÁST) FELMONDTA ÉS MEGSZÜNTETTE, A MEGMARADÓ INTERNET SZOLGÁLTATÁSRA MIÉRT NEM MONDTA, HOGY NEM KÖTHETEK 8 MBIT/S CSOMAGRA SZERZŐDÉST, MIVEL NEM TUDJA BIZTOSÍTANI.
MIÉRT, AZÉRT MIVEL AKKOR NEM TUDOTT VOLNA SZAR SZOLGÁLTATÁSÉRT TELJES DÍJAT BESZEDNI.
JA ÉS ELMONDTÁK, HOGY AZ ÁLTALÁNOSSÁGBEN BEKÖTÉS ELŐTT NEM VIZSGÁLJÁK A VONALAT, HOGY BÍRJA-E A SZOLGÁLTATÁST VAGY SEM. MAJD HA NEM BÍRJA AZ ELŐFIZETŐ ÚGYIS REKLAMÁL.HA REKLAMÁL PEDIG SZERZŐDÉST BONTANAK ( EZT NEM MONTÁK DE EZ VAN)
REMÉLEM AZ ESETEMBŐL SOKAN TANULNAK ÉS NAGYON ÁTGONDOLJÁK, HOGY SZERZŐDÉST KÖTNEK-E A T-VEL.[/B]
Azért megemlíteném, hogy az új eseménnyel kapcolatban ismét NHH és NFVH következik, és szerintem bíróság.
Időt és pénzt nem sajnálok, mivel nem tűröm hogy egy szolgáltató aki az előfizető pénzén szedi meg magát lesza...ja az ügyfelet aki fizet."elfogtam egy levelet"
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- LG UltraGear 27GP850P-B Monitor
- Samsung Galaxy A52s 5G-Kártyafüggetlen-Hivatalos Samsug jótállási jegy-Garanciális-Karcmentes
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 512GB Silver - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- Pavilion 15-cx0023nf 15.6" FHD IPS i5-8300H GTX 1050 16GB 500GB NVMe gar
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 1TB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- FarCry 6 Ultimate Edition PS4/PS5
- Apple MacBook Air 2015 i5 1,6GHz , 4Gb RAM , 128 GB SSD , 99% Akku
- kábelcsomag (HDMI Displayport USB C audio-video)
- Apple Macbook Air 2014 , i5 1,4 GHz , 4GB RAM , 128 GB SSD , 5-6 óra akku
- Lenovo Thinkpad L570 15.6" FHD IPS, i5-6200U, 8GB ram, 256GB SSD, HDMI, 7h+ akku