Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ebit

    addikt

    válasz T-online #228 üzenetére

    Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.

    Én konkrétan arra gondoltam,hogy a szolgáltató időszakosan megnézi a sávszélt, és levonja ebből a saját számára is a megfelelő kővetkeztetést/merre kell bőviteni, javitani/, valamint érdemben tájékoztatja az űgyfelet és biztositja számára a hiteles műszaki szakvéleményt a vonali paraméterekkel kapcsolatban.
    Gondolom, ha teszthivásokra van idő, talán ez is belefér.
    Azt azért ne felejtsük el, hogy az űgyfél nem szakember a legtöbb esetben, nem biztos, hogy általában észreveszi a sebesség csökkenést.

    Javaslat. célszerű volna, az online űgyfélszolgálaton hozzáférhetővé tenni a hibabejelentések
    aktuális állapotát, és a végső megoldást.

    Összegezve, azt a szándékot értékelem, bármelyik szolgáltató részéről, hogy megpróbál javitani a minőségen, és ennek talán a legegyszerűbb módja megfelelő kommunikáció.

Új hozzászólás Aktív témák