Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pana0017

    senior tag

    Sziasztok. Múlt héten adtam le otthoni előfizetésre és új hűséggel mobil díjcsomagra igényt a weboldalon + egy készülékre részletre. A mai napon kiderült, hogy elrontották az igényem rögzítését (a mobil hűséget nem rögzítették, így kevesebb a készülék kedvezmény), emiatt mondtam hogy inkább töröljük az egészet, leadom újra. A számla nem sokkal később törlődött is, de amikor új igényt akarnék leadni az eddigi 0 ft-os előleg helyett majdnem a 90%-át szeretné bekérni a készüléknek. Azt mondták kell egy kis idő amíg átfut a rendszeren a törlés, addig 2. részletes készüléknek érzékeli. Van esetleg tapasztalatotok vele, hogy ez mennyi idő kb? (ők nem tudták) Kifutó termékről van szó, nem szeretném húzni az időt feleslegesen. Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák