Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Bezárta a Microsoft az ingyenes Windows 10-re ugrás kiskapuját
- Fujifilm X
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Lenovo Smart Paper - a szemem köszöni szépen, jól van
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
vm93hun
aktív tag
Tehát úgy néz ki, mégis kaptunk egy jó játékot idénre a sok félkész moslék után.
Nekem életem van, nem fészbúkom, ezért a telefonom is 6 napig bírja egy töltéssel.
-
Heroes fan
őstag
Az a pár lehúzás micsoda?
-
janos666
nagyúr
Valamikor 1-2 éve még egy mai szemmel modern grafikájú remake-ről láttam egy rövid videót. Erre most játszhattam egy olyan demót, ami szándékosan néz ki úgy, mint egy szénnétolt MS-DOS grafika, de legalább nincs meg a 100+ fps UHD-ban DLSS nélkül, és 350W-ot zabál a VGA-m, hogy kirajzolja a tuning-DOS pixel-grafikát.
Ez szerintem kizárólag azoknak szól, akik játszottak vele végen, és szó szerint az akkori élményt akarják újraélni apróbb feltupírozásokkal.
De a PC áramfogyasztás ezért cserébe szerintem rájuk nézve is lehúzás.Játszottam valamikor úgy 5-6 éve olyan kickstarter játékkal, ami nem szándékosan nézett ki így, hanem egyszerűen kis költségvetésű volt, ráadásul Unreal helyett Unity-vel készült (ami akkoriban borzasztó sebességet nyújtott akkori PC szinten mérve szép grafikával). Sőt, a statikus hátterek (2.5D izometrikus RPG volt: Tides of Numenera) ott egész szépen kidolgozottak voltak, csak az NPC-ket nem lehetett felismerni arcról, mert kb. 30 kásás pixel volt mindenki feje (és mivel voiceover is ritkán volt a társalgáshoz, így kicsit hiányzott, hogy nem volt leolvasható arckifejezés az olvasott sorok mellé). De az legalább elfutott szépen, nem kellett hozzá DLSS. (DLSS !!! MS-DOS Pixelgrafikához! Még ha valami olyan emulátorból futna, ahol az eredeti hardware nagyon nem PC szerű...)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
SpazzMaticus
tag
Ember te miről beszélsz itt, egy hat éves, most munkára használt laptopon kezdtem el játszani ezzel, mindent a max-ra tolva, egy pillanatnyi akadás nélkül.
Ha ma 2023-ban ez a game szerinted sokat kér ahhoz képest ahogyan kinéz, akkor neked nem tudom mi a jó...Csak engedd el, majd más játszik vele, és az eladások meg eldöntik hogy más is a" tuning-DOS pixel-grafikát" látja csak ebben, vagy nem.
Ez a játék tényleg nem neked szól.Szerintem meg ez a kategóriájában egy első osztályú darab, ami az "egyedi" grafikáján kívül még tucatnyi más aspektusában is kiemelkedö.
Egyébként meg elég sok Indie játékkal játszottam az utóbbi években, igen nagy hányaduk ennél megjelenéskor sokkal optimalizálatlanabb volt....A Tide of Numenera-s (ami egyébként egy jó kis játék) hasonlításod/példád meg erősen izzadságszagú ebben a témában, az "almát a körtével" tipikus esete.
Annyit is elég mondani, hogy neked ez nem jött be, nincs azzal semmi gond...
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Pet84
tag
Most járok a 2. szinten, és elég ha annyit mondok hogy nagyon rég nem éreztem új játék iránt olyan késztetést, hogy játsszak vele, mint eziránt. Tökéletesen visszaadja a System Shock érzést, a bujkálást az ellen elöl szűk folyosókon high tech környezetben, folyamatosan agyalva hogy mit hol merre kell bekapcsolni/kikapcsolni hogy továbbhaladhassunk.
1-2 résznél az audionaplók kicsit erőltetettek lettek talán, más negatívumot nem tudnék felhozni ellene. A cyberspace részekben a zene az egyenesen telitallálat.[ Szerkesztve ]
Nasenscheidewandverkrümmung
-
janos666
nagyúr
válasz
SpazzMaticus #7 üzenetére
Megint... Nem az a nagyobb bajom, hogy "nekem túl retro", akkor max ennyit írok, hanem az, hogy ilyen látványért mi frászért zabáltat a géppel ilyen grafikához 350W (GPU) + 80W (CPU) áramot úgy, hogy 107 fps-t tol ki (117-en lenne a limiter)?
Nézd meg a screenshot-on az RTSS diagnosztikát, majdnem úgy szenved vele a gép, mint egy CyberPunk2077-el: [link] Ezt nem értem, hogy ezt hogy és miért...De szerintem a grafika is nagyon gáz olyan szempontból, hogy odaálltam egy panel elé, és tízszer is rákattintottam a pacákra, amikről először azt hittem, hogy Ki/Be kapcsolók, csak nem lehet megmondani, hogy épp ilyen állásba raktam, míg rájöttem, hogy az óramutató irányába forognak, mikor rájuk kattintok, csak nagyon nehéz megmondani, hogy épp merre állnak, mert csak homályos pacák.
Szóval értem én, hogy "retro feeling", de szerintem 1994-ben sem csinált volna szívesen senki ilyen kapcsolókat, ha megengedhette volna magának az akkori technológiákkal a designer, hogy jól látható legyen, hogy az egy forgó kapcsoló, és merre néz éppen, csak azért, ha akkoriban egyszerűen nem lehetett láthatóra csinálni pár pixelből, ami odafért.Szerintem teljesen más egy remake-el "vakon majmolni" az eredetit, mert akkor ott az eredeti. Nézzen ki öreg játéknak, idézze a régit, de annyi "fejlesztés" legyen már rajta, hogy ami eredetileg csak azért volt gáz, mert akkor nem lehetett jobbra csinálni, az legyen szimplán öreg stílusú, eredetit idéző, de látható és kivehető, hogy mi az, nem 4 pixel és forgótárcsa, amin 1 pixel a nyíl. Ennyi erővel a többi HUD feliraton is állhatnának a betűk is 4 pixelből, aztán olvasd ki valahogy... Csak az a játék már kész van...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
De mi abban a jó, ha nem látod, hogy merre áll egy fránya forgótárcsa? [link]
Erre szerintem senki ne mondja, hogy ha 1994-ben meg lehetett volna csinálni úgy is, hogy szépen kivehető legyen, hogy mik azok a pacák, akkor nem csinálták volna meg úgy már 1994-ben is.
A puzzle-t akarom kirakni, nem azt silabizálni, hogy mi ott az a paca és merre is néz.Hmm. Amúgy lehet, hogy miután nemrég felraktam az újabb nV driver-t, picit kevesebb a pixelpaca. Mikor először elindítottam, még a főhős ujjai is 4 pixelből álltak. Most pedig csillog a körme. És a tárcsák most is homályosak, de most már nehezen, de azért kivehetőek, hogy merre néznek.
A teljesítményigényből én simán kinézem azt is, hogy minden textúra szép éles, és egy shader mossa össze a végleges képet túlpixelezettre.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
SpazzMaticus
tag
Akkor én is megint : Mondom, egy hat éves elavult laptopon játszom.
Ismétlem 2023-ban, épp az RTX "csodák" parasztvakítós divathullámának közepén.
Gépigényt olvastad ? Neked sok ?
Mai divatjátékokat is monitorozod így mindegyiket hogy mennyit eszik ?
Top AAA játékok érkeznek futószalagon "NASA szuperszámitógép" gépigénnyel full optimalizálatlanul, félkészen, bugosan a piacra, de neked ezzel a kis gépigényű indie játékkal van bajod, hogy nem fut "ideálisan" ?Ezt pedig most minden él nélkül : A szemeddel nincs gond ? Én a linkelt képen is faszául látok mindent, meg a játékban sem fordult elő velem egyszer sem olyan hogy bármely panel, kapcsoló vizuális meghatározása a legkisebb gondot is okozott, de most beleolvastam még pár fórumba, steam visszajelzésekbe, a te problémádat nem láttam hogy bárki is említtette volna...
Játszottál az eredetivel egyébként ? Vagy ezzel hosszabban ? Mert akkor ezen a "vakon majmoláson" te is felröhögnél...
A "negatív" értékelések a játékkal kapcsolatban amik az eredeti nagy kedvelőitől érkeztek, elsősorban a játék kevésbé sötét atmoszféráját kifogásolják ( a régit nézve tudom hogy nehéz elhinni, de az egy igen horrorisztikus game volt...), páran "sötétebb" hangulatot szerettek volna, az eredeti zenéket hiányolják még, meg Shodan hangját pl...
Technikai gondokról alig írnak, grafikairól meg szinte semmit. Sőt ezekről esik a legjevesebb szó, mert rajtad kívül másoknak a játék többi része sokkal érdekesebb...
Ha egyéb aspektusaira is lesz észrevételed arról szivesen beszélek, de részemről be is fejeztem ezt a "grafika/teljesítménybuzulós" témát, mert méltatlannak, feleslegesnek, és mondvacsináltnak érzem ezzel a játékkal kapcsolatban.
Ez egy egyedi látványvilágú jól megcsinált game, ami mindenhol kifejezetten pozitív fogadtatásban részesült, de neked viszont nem tetszik, mert "szar a grafikája, meg sokat eszik". Továbbra is ezt látom csak abban amit írsz. Tiszteletben tartom ezt, de te meg azt legyszi a továbbiakban, hogy szerintem ez egy emeletes ökörség.
Velem ezt a részét kár többször "körbetáncolni", mert szimplán ezt gondolom.Mondom, engedd el. Van sok más játék...
[ Szerkesztve ]
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Pet84
tag
válasz
SpazzMaticus #13 üzenetére
"negatív" értékelések a játékkal kapcsolatban amik az eredeti nagy kedvelőitől érkeztek, elsősorban a játék kevésbé sötét atmoszféráját kifogásolják ( a régit nézve tudom hogy nehéz elhinni, de az egy igen horrorisztikus game volt...), páran "sötétebb" hangulatot szerettek volna, az eredeti zenéket hiányolják még, meg Shodan hangját pl...
Nekem az eredeti kimaradt, a SS2-vel játszottam és az valóban parább volt. Hú visszagondolva az nagyon fosatós volt már csak ham a zombik hangja eszembe jut feláll a szőr a hátamon, igen ezek zseniálisak voltak. Zenék tekintetében nálam vegyes, valami nagyon bejön valami kevésbé de még aránylag az elején tartok.Nasenscheidewandverkrümmung
-
xundyingx
tag
Azért elég nehéz játék lehetett ez anno.
Míg az SS2 (amivel először játszottam, az első rész kimaradt) azért megbírkóztam és nem kellett végigjátszást nézzek itt.....----------------SPOILER---------------
Nem gondoltam volna, hogy a CPU node amiket elpusztítasz és ott ad egy kódot az a reaktoré lesz és fel kell jegyezned.[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
Fura ez. Először azt hittem, hogy attól lett pixeles helyett éles a főhős ujja, hogy felraktam a Game Ready driver-t, ami a játékhoz jött ki. De mégsem, hanem valamelyest véletlenszerűnek tűnik. Ha sétálgatok, kilépek, visszalépek, stb (nem tudom, hogy pontosan mi, nem sokat kínlódtam vele, csak pár perceket), akkor néha pixeles és matt az ujja, néha éles és csillog. Illetve néha a puzzle is majdnem kivehető, néha még annyira se.
De köszönöm ezt a screenshot-ot, mert pont ezen voltam kiakadva, hogy nem hiszem el, hogy épeszű ember direkt olyanra csinálta volna a puzzle-t 2023-ban, ahogy nálam kinéz (a legújabb nVidia driver-el is), mert szinte kivehetetlen. Nálad százszor jobb, mert ugyan "retro" kinézetű, de jól felismerhetőek a formák.
Nálad ez a demó, vagy megvetted? Én a Steam-es demót nézegetem.
Miinden grafikai opció maxra van tolva nálam, és ki van kapcsolva a DLSS.
Auto frissített Win11 22H2 (22621.1778), 532.03 és 535.98 nV driverek-el néztem.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Sonja
veterán
Ez a Steam-es teljes verzió. Nálam is minden maxon van, és a DLSS kikapcsolva. Windows 11 Pro 22H2 (22621.1702, mert csak a "stabilt" engedem frissítődni, a halmozott frissítési előnézetet nem), nVidia 535.98 driver és 3060 Ti GDDR6X.
Ui.: Ha jól emlékszem a demó verzió egy régebbi build, amire többen panaszkodtak NeoGAF fórumon. Abból szerintem ne indulj ki.
Single player only, casual gamer!
-
Ubul86
őstag
válasz
xundyingx #16 üzenetére
én szisztematikusan kiírtottam mindent a szinteken, de kellett egy kis google pár helyen, pl ott is, hogy rájöjjek, miért vannak számok
meg még van pár ilyen, random ajtó kód, ami amúgy tök fun, mert így a végigjátszás szempontjából muszáj, hogy játsz, és ne csak beírd a kódot amit a neten találsz
Új hozzászólás Aktív témák
gp A mai naptól hivatalosan is elérhető PC-re a felújítás, a konzolos verziók később várhatóak.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Vírusirtó topic
- Bezárta a Microsoft az ingyenes Windows 10-re ugrás kiskapuját
- E-roller topik
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatta az Apple az iPhone 15 telefonokat és két új órát
- További aktív témák...
- HP 255 G8 Ryzen 3 3250U 16GB 1000GB Gar.: 2024. 09. 24.
- HP 255 G8 Ryzen 3 3250U 12GB 512GB Gar.: 2024. 09. 24.
- HP 255 G8 Ryzen 3 3250U 8GB 256GB Gar.: 2024. 09. 24.
- Elitebook 745 G6 14'' FHD IPS AMD Ryzen 7 PRO 3700U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Latitude 7330 13.3" FHD IPS i5-1245U Iris Xe G7 16GB 512GB magyar vbill IR kam WIFI 6E gar
Állásajánlatok
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest