Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kendek

    MODERÁTOR

    válasz Ano #3126 üzenetére

    Aki support-ossal kapcsolatban vagy, annak valószínűleg fogalma sincs a dolog technikai hátteréről. Nem szoftvermérnököket foglalkoztatnak ebben a pozícióban. Az ő dolguk az, hogy a lehető legtöbb ügyfelet lekoptassák (mint mindenhol máshol), és ha tényleg indokolt, akkor von be egy mérnököt is a kérdésbe. Ha idáig eljutsz, akkor ez a mérnök még mindig nem a legkompetensebb személy lesz, és esélyes, hogy ő sem fog tudni megoldást és/vagy elfogadható magyarázatot adni. Tudom, mert többször is megtapasztaltam már.
    De tulajdonképp egy technikai magyarázattal sem lennél előrébb, az nem változtatna a Mesh jelenlegi működésén.
    Igazából a Synology support-ja azért jó, mert belátható időn belül szóba állnak és foglalkoznak veled. Viszont ha komolyabb problémád van, amit szépen fel is derítesz és megmutatsz nekik, a megoldás kapcsán akkor is csak nagyon-nagyon nehezen jutsz velük dűlőre, ha egyáltalán.

    <-ƘƘ->

Új hozzászólás Aktív témák