- Videós, mozgóképes topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fali konzol lapos tévékhez
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megrepedt vezérlőhíddal érkezhet az inteles MSI alaplapunk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Aktív témák
-
FőDudu
addikt
Hello!
Keresünk 1 fő supportos kollégát.
Elmondom miről is van szó. A Danubius szállodalánc informatikai rendszerének gazdái vagyunk (front office rendszer, tehát kifejezetten szállodai programok, no office, no windows). A szoftverek nagy részben Novell hálózaton futnak, az interfészek (mert azok is vannak, ugyanis minden automatikusan terhelődik a vendégek számláira (telefon, video, minibár,étterem,gyógyászat,internet)) tisztán DOS-ban.
Van még 1-2 windows alatt futó kisebb szállodai szoftver is, mely kisebb szállodák részére való. Van egy windowsos szállodai szoftver, mely SQL szerveres háttérrel rendelkezik.
Van 2 féle éttermi rendszerünk, az egyik egy sima Windowsos program, a másik egy speciális hardveren futó cél-program. Mindkettő érintő-képernyős, ennek is el kellene látni a supportját (programok,nyomtatók, hardver).
A honlapunkon információkat találhattok a cégről: www.hotelinformatika.hu
A munkáról:
Supportos tevékenység, mely arról szól, hogy ha a felhasználónak valami nyűgje van, akkor azt orvosolni kell. Az esetek 90%-ban ez a helpdesk szoftverből megoldható. A maradék már kicsit több kreativitást igényel. Az orvoslás lehet telefonon vagy a felhasználó rendszerébe távolról bejelentkezve számítógépen, vagy a helyszínre kiszállva. Éppen ezért a supportos kap mobil telefont és autót is ( a Danubius szállodák az országban szétszórva találhatók, éttermek szintén). Általában kevés a hardver jellegű munka, mivel a nagy szállodák hardver problémáit egy társ-cég oldja meg. A saját éttermi rendszereink hardverei tartoznak csak hozzánk, de az nem jelentős hibaforrás. A hardver rész az leginkább interface konfigurálás, ahol mondjuk egy telefonközpontot kell összekötni a mi rendszereinkkel. A központ adja a hívási rekordot, mi meg fedolgozzuk és felterheljük a megfelelő számlára. 24 órás ügyeletünk van, melyben 2 supportos váltja egymást. Ez úgy néz ki, hogy egyik héten az egyik az ügyeletes, a másik héten a másik. Így ha valamelyik szállodának gondja van (ami nem jellemző szerencsére), akkor munka után vagy éjjel is (vagy hétvégén) felhívhatják az embert. Ez azt jelenti, hogy az adott héten a mozi és a színház ugrott, mivel az ügyeletes az legyen elérhető és max 1-2 óra alatt tudjon segíteni. Nem otthonülést jelent, de nyilván amikor ügyeletes, akkor nem megy le a Balatonra fürödni. Fontos a cég jó hírének megőrzése, mert az ügyfeleinknek fontos a gyors és pontos segítség!
Elvárások: angol és német nyelvtudás (küldöldi partnerekkel való levelezés céljából),B kategóriás jogosítvány, kreativitás, probléma megoldó képesség, hasonló ügyfélkapcsolati ismeretek, soros kommunikációs tapasztalat, Novell Dos Windows98 Windows2000 Windows2000Server MS SQL server ismeretek (fel kell instalálni az oprendszert és beállítani hogy normálisan működjön),linux ismeret sem árt, kábelezési-forrasztási ismeretek, általános villamos ismeretek (áramkörök építése)(a célhardver karbantartásához), eprom égetés, printer konfigurálás (soros printerek)..... , csak olyan jelentkezést várunk aki a 24 órás ügyeletet tudja vállalni.
Fizetésről majd a főnökömmel tárgyaltok (szerintem jó a fizetés) :)
A speciális programok miatt van betanulási időszak, amikor még nem supportál az új ember, csak a háttérben tanulja a rendszereket (2-3 hónap).
Nézzétek át a honlapot és ha érdekel benneteket ilyen munka, akkor dobjatok egy önéletrajzot a pdudas@hotelinformatika.hu címre. Én átolvasom, és a megfelelő embereket behívjuk beszélgetni.
Előre is köszi!
Magán jellegű kérdéseket a pdudu@freemail.hu címre küldjetek!
[Szerkesztve]FőDudu
-
tildy
nagyúr
Jogsi ezek szerint muszáj.:(
AZ nem gond, ha a betanulási időszak végére lenne csak meg?
Önéletrajzom máris küldöm."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MIUI / HyperOS topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox Series X|S
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Videós, mozgóképes topik
- Bittorrent topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...