Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Konfigos

    őstag

    Jusson pont,különben iszonyat benézed a karidat pvpn.Olyan mint a sensor,régebben is rengeteget mondogattam hogy kell rá a skill,de senkit se érdekelt,most hogy végre világosan le van írva hogy mi mindenre hat az a skill ami egyébként régebben is így volt igaz magamtól jöttem rá,de még tactnak is kell a max rá.

    Na akkor egy kis gyorstalpaló milyen skillből mi lesz,majd még bővítem mert lehet nem mindegyiket tudom.Logikusan a régi konzolok stbk amik ezekre adtak azok az új rendszer szerint nem tűnnek el,csak az új skillre fognak adni,ezért érdemes lesz átnézni az összes buildet mert nagy rá az esély hogy már lesz jobb lehetőség összerakni jobbra.Ahol azt írom hogy megszűnik az nem jelenti hogy már nem lesz,csak annyit hogy skillezési lehetőség nem lesz rá,de bónuszként el lehet érni a kis villámjeleknél.

    Első lesz a régi neve,második az új:

    Tact skillek

    Starship Attack Patterns >>>>Weapon Amplification
    Starship Energy Weapons>>>>Energy Weapon Training
    Starship Maneuvers>>>>Defensive Maneuvering
    Starship Stealth>>>>Ez kicsit érdekesebb,az új rendszerbe nincs rá skillezési lehetőség,de maga a skill nem szűnik meg,ami eddig adott rá az később is fog.
    Starship Energy Weapon Specialization>>>>Weapon Amplification(Crtd-t növel) Weapon Specialization (crth-t növel)
    Starship Weapons Training>>>>Ez passz,az új rendszerbe nincs ilyen,és nem tudok konzolra se ami erre adna hogy megnézzem mi lett helyette.
    Starship Projectile Weapons>>>>Projectile Weapon Training
    Starship Targeting Systems>>>>Targeting Expertise
    Starship Threat Control>>>>Megszűnik,külön lesz lehetőség az agro növelésére,ezt később majd leírom
    Starship Projectile Weapon Specialization>>>>Weapon Amplification(Crtd-t növel) Weapon Specialization (crth-t növel)

    Megjelenik tact skilleknék a hangár petes skillek(értelmetlen) és ami lényegesebb a Hullpen és a shieldpen rész is,ezekre érdemes tenni majd,ha minden igaz amennyi pont van rajta annyiszor 0.1% pen,ergo max ponttal 10% pen érhető el,shield pennél meg a pajzson ami átjut és sebzi a hullt közvetlen (Bleedthrough).

    Eng skillek

    Driver Coil>>>>Megszűnik
    Structural Integrity>>>>Hull Capacity
    Starship Electro-Plasma Systems>>>>Electro-Plasma System Flow
    Starship Engine Performance>>>>Offensive Subsystem Tuning(egybe adja az engine/weapon pwrt a továbbiakba)
    Starship Armor Reinforcements>>>>Hull Plating(egybe adja a resistet kint/energy ellen) további plusz lehetőség még Ablative Hull Plating skillel.
    Starship Batteries>>>>Megszűnik
    Starship Subsystem Repair>>>>Megszűnik
    Starship Impulse Thrusters>>>>Impulse Expertise
    Starship Hull Plating>>>>Hull Plating(egybe adja a resistet kint/energy ellen) további plusz lehetőség még Energized Hull Plating skillel.
    Starship Auxiliary Performance>>>>Defensive Subsystem Tuning(egybe adja az aux/shield pwrt a továbbiakba)
    Starship Hull Repair>>>>Damage Control
    Starship Warp Core Efficiency>>>>Warp Core Efficiency( csak akkor érhető el ha van skill téve a Warp Core Potential-ra)
    Starship Warp Core Potential>>>>Warp Core Potential ehhez jön még az Improved Warp Core Potential skill ha maxolni akarjuk.
    Starship Shield Performance>>>>Defensive Subsystem Tuning(egybe adja az aux/shield pwrt a továbbiakba)
    Starship Weapon Performance>>>>Offensive Subsystem Tuning(egybe adja az engine/weapon pwrt a továbbiakba)

    Sci skillek

    Starship Flow Capacitors>>>>Drain Expertise
    Starship Power Insulators>>>>Drain Expertise
    Starship Graviton Generators>>>>Control Expertise
    Starship Inertial Dampeners>>>>Control Expertise
    Starship Countermeasure Systems>>>>Control Expertise
    Starship Shield Emitters>>>>Shield Restoration
    Starship Shield Systems >>>>Shield Capacity
    Starship Particle Generators>>>>Exotic Particle Generator
    Starship Sensors>>>>Starship Preception( nincs rá lehetőség skillezni,de minden olyan konzol ami sensorra pakolt az innentől kezdve erre fog
    Starship Subspace Decompiler>>>>Control Expertise

    És akkor bezárólag még pár érdekes info,megjelennek a passziv cd csökkentő skillek amikkel elérhető 10% passziv cd csökkentés ha maxolva van,amennyi pont van rajta annyiszor 0.1% cd csökkentés.(1 pöttyel 5%,2 pöttyel 8.5%,hárommal 10%)

    Nevük pedig:

    Engineering Readiness>> eng skilleket csökkenti
    Scientific Readiness>> sci skilleket csökkenti
    Tactical Readiness>> tact skilleket csökkenti

    Továbbá megjelenik még pár új skill a hármas sorokat úgy kell érteni hogy van egy fő skill és abból nyílik a 2 másik spéci:

    Shield Mastery>> Negate a Critical Hit, once per 20sec
    Shield Absorption>>On Shield Mastery trigger: Up to 20% of incoming damage applied as Shield Healing
    Shield Reflection>>On Shield Mastery trigger: Up to 20% of incoming damage reflected at attacker

    Coordination Protocols>> +20% Hull Capacity and Shield Capacity for Hangar Pets
    Defensive Coordination>>+20% Defense and Damage Resistance Rating for Hangar Pets
    Offensive Coordination>>+20% Accuracy and Base Damage for Hangar Pets

    Long-Range Targeting Sensors (Na ez az a skill még régebben a sensorba volt benne de mostmár külön van,feltétlen legyen rajta mindenkinek,sőt én maxolnám)
    Improved Long-Range Targeting Sensors
    Advanced Long-Range Targeting Sensors és ez a hatása : (By default. being far away from your foe can cause all energy weapons lose up to 50% of their potential base damage. This penalty starts at 0% while at 2.0km or closer. and scales up to 50% loss when at exactly 10.0km from the target. Each rank of Long-Flange Targeting Sensors reduces the maximum penalty by 10%.)

    Shield Hardness (By default. Shields negate 2% of the damage that they take per current point of Shield Power. Every point of Shield Hardness will increase this negation by 1%. This does not affect damage that
    reaches hull.)
    Improved Shield Hardness
    Advanced Shield Hardness

    Ennél kiemelném a pajzs energia fontosságát(régebben is így volt,jobban felfogja a lövéseket ha nagyon magas az energia,én nekem ezért is volt a tankomnál 125ön régebben)

    Továbbá extra dolgok még amik nyílnak ha teszünk skillt az alapra pl:

    Control Amplification(ez nagyon OP pl krenim torpedoval stackelődött tribblin) hatása: When Control used on Foe: -20 All Damage Resistance Rating for 5 sec.A control skillből nyílik.

    Drain Infection: ez szerintem naptáron a légyszar.Hatása: When Drain used on Foe: Electrical Damage each second for 5 sec.400-500akat sebzett azt hiszem tribblin szóval kuka.A drain expertise skillből nyílik.

    Azt hiszem ennyi,grund részhez nem értek,ha valakinek kérdése van hajrá,csak elsőre tűnik bonyolultnak,kb pár óra alatt megszokja az ember,és jobb lesz mint a régi rendszer.Vannak bizonyosok bonuszok amikre kitértem az elején és a villámjelek elérésnél érhetőek el a tact,sci,eng résznél,ezekről majd később írok mert egyelőre nem tudom mennyi kell hozzájuk hogy nyíljanak,de amúgy ha villog majd mert elértétek a megfelelő mennyiségű skillel akkor ott tudtuk majd választani értelemszerűen.Ennek a kiválasztása nem kerül skillpont értékbe,de nem változtatható meg utána csak reskillel gondolom.

Hozzászólok Aktív témák