Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vis.p

    aktív tag

    válasz mecsek20 #2196 üzenetére

    Nem akarok vitatkozni, de ha egy egyszerű szöveget nem tudsz értelmezni, akkor mit érthetsz a jogi dolgokhoz.
    Az egyes szám első és az egyes szám harmadik személy között óriási a különbség!!!!
    Ha velem történt volna ez a dolog az első perctől leírok mindent, hiszen azért van ez a topik.
    Nincs igazad a 3 napos garanciával kapcsolatban, a vevő szakemberhez fordult.
    Általában egy korrekt üzlet, ez esetben, feltünteti a készülék hibáit, és a haszonról lemondva, leértékelve megpróbálja értékesíteni.
    Szóval nyugodtan lecserélheti az üzlet a cégtábláját sony-ról cigányra. Vagy ha jobban tetszik gypsy-re.
    Utolsó hozzászólásom...

  • FazekasLaci

    aktív tag

    válasz mecsek20 #2196 üzenetére

    Kereskedőként hozzátenném, hogy az, hogy 3 napon belül bármit szó nélkül visszavihetsz és kicserélik, már régen nincs. Ezt felejtsd el, kikerült a törvényből évekkel ezelőtt. Ha tényleg biztosra akarsz menni, akkor online rendelsz, mivel az egyedüli védelem erre a távollévők között lévő szerződéseket szabályozó elállási jogot tartalmazó kormányrendelet. Ez röviden azt jelenti: ha online rendelsz és úgy kéred a berendezést, az átvételtől számított 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a berendezést vissza kell vennie az eladónak és nem kell semmit magyarázkodnod. Személyes vásárlásra persze ez sem érvényes!

    Szóval - ezért kell online vásárolni....
    Amúgy meg, ha visszaolvasol a fórumban, akkor év elején erről elég sok beszélgetés ment és többször is feltöltöttem egy progi linkjét, amit USB-n lehet vinni a gépvásárláshoz és így a pixelhibákat ki lehet szűrni vásárlás előtt. És nem igaz, hogy kukacoskodók a Sony-sok: én a Westendben vettem és elárulom: közel fél óráig néztük a Sony képernyőjét a tesztprogival, mire megállapítottuk, hogy tökéletes. Az eladó annyira türelmes és kedves volt, hogy amikor nem lehetett eldönteni, hogy egy ráragadt kosz van-e a képernyőn gyárilag, vagy szimplán pixelhiba, letisztította a kérdéses területet és így nem vettünk zsákbamacskát. Azóta is boldogan használom a tutipixelhibamentes gépet...

    Amúgy a pixelhibával kapcsolatban a trükk: csak a fekete és fehér pixelekre van teljeskörű pixelgarancia egy csomó cégnél: subpixelre azonban nincs...Mivel ott nem a teljes pixel működésképtelen. Ezért is ilyen nagy ez az arány, amit Te látsz. Ez gyakorlatilag 4 teljes pixel esetén már csereköteles. De minden pixel 3 szubpixelből áll, és ezért ilyen óriási ez az érték..

    Laci - Ide is írhatsz nekem: fazekas@grasshopper.hu, vagy hívhatsz: 70/429-3200

Új hozzászólás Aktív témák