- Bluetooth hangszórók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Lenovo Tab P11
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flam
aktív tag
válasz justaview #7208 üzenetére
Továbbra is úgy érzem, hogy Ők ígérték meg nekem, hogy diagnosztizálják május elején a gépet amikor ott lesz náluk és ez részükről elmaradt. Ebből kifolyólag nem érzem azt, hogy nekem önköltségen el kéne küldenem...
Akkor amikor ezt megbeszéltem velük a készüléknek volt baja. Mindemellett kiemelném még egyszer, hogy 1,5 hónapot vártam arra, hogy bármilyen jellegű választ kapja az ügyemmel kapcsolatban és minden egyes alkalommal csak hebegtek, habogtak, ködösítettek amikor beszéltem velük.
Számomra ez az egész nem korrekt viselkedés a support vagy az akármilyen osztály részéről.
Ha valamit megbeszéltünk akkor az legyen úgy.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- MacBook Pro M1 13" 8GB/512ssd/Újszerű/Magyar/1 hónap gar./p3359/
- MacBook Air M1 8GB/256ssd/Újszerű/Magyar/1 hónap gar./Akku 87%/p3358
- Új Bontatlan MacBook Pro M3 14"/8GB/512ssd/1 Év Apple Gar./p3357/
- ProBook 450 G8 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar