Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • justaview

    őstag

    válasz Flam #7200 üzenetére

    Teljesen megértlek, és én is kiakadnék egy ilyen helyzetben.

    Figyelmesen végigolvasva a történetedet, kívülállóként nem találtam olyan pontot, ahol beleköthetnék a Support viselkedésébe, vagy a szerviz működésébe. Te is írod több helyen, hogy meg is lepett, mi mindent cseréltek, és nem vitáztak, vitték, hozták a kütyüdet a bejáratott módon, és a szerviz mindig meg is javította.

    Tehát én a supportot a Te történeted alapján is kiválónak tartom. Az is természetes reakció volt, hogy a saját költségeden elvitetheted a laptopot kivizsgálásra, ugyanis az ürge nem is mondhatott mást, miután azt mondtad neki, hogy a készülék jó, nem azért hívtad.

    Az új készülék iránti igényedet (még ha érzelmi alapon egyet is értek veled, teljesen) sajnos semmilyen cég nem fogja teljesíteni, amíg a kütyü javítható, és erre nincs is jogszabály, amely kötelezné. Saját maga, pedig senki nem vállal be ilyet.

    Sajnos úgy tűnik, tényleg kifogtál egy nagyon rossz készüléket, vagy szériát, és ez valóban kiakasztó, mert ekkora árszint mellett nem vár ilyet az ember, így teljesen jogos a felháborodásod (én is őrjöngenék).

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák