Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fotel

    aktív tag

    Én is teszteltem a szervizt (sajnos). Az alábbi problémáim voltak a géppel:

    - a jobb oldali hinge laza volt
    - a palmrest a jobb oldalon terhelésre néha kattogott.

    Az UPS aznap jött, amikorra kértem a doboz kiszállítását (december 22) és pontosan egy hét (5 munkanap, december 29) múlva vissza is kaptam a gépet.

    Alapvetően nagyon meg vagyok elégedve, a hinge lötyögésnél nem sokat szaroztak, kicserélték az egész LCD-t, a palmrestet valamivel kitámasztották (ez nem 100%-os megoldás, de elmegy) plusz kicserélték a gép hűtését mert szerintük kellett (hangos volt) és kitakarították. Nekem fel sem tűnt hogy hangos lenne...

    Részemről 10/10.

    Kis adalék: a gépet Németországban vettem és az ottani címemmel regisztráltam de most Magyarországról küldtem szervizbe és ide is szállították ki. Szóval az európai garancia nem kamu!

Új hozzászólás Aktív témák