- Vezetékes FEJhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- eGPU tapasztalatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smart Clinic
csendes tag
Kedves Tamás,
Szeretném Öntől megkérdezni, hogy ha tökéletesen működött a készüléke akkor miért hozta a szervizbe?
Sajnáljuk, hogy ezzel a "szerencsétlen" üggyel kapcsolatban találkoztunk Önnel, és az idejét raboltuk, de amint látja mindig készségesen álltunk a rendelkezésére és amit tudtunk garanciában orvosoltuk a problémáját!Tudnia kell, hogy egy telefonban nem mindig a perifériák hibásodnak meg hanem gyakran az alaplap is, olyan mikrorepedések, szálszakadások keletkezhetnek a több éves használat alatt amit nem lehet kimérni vagy egyszerűen gazdaságtalan a javítása. Az Ön telefonja sem éppen megkimélt állapotú és egy ilyen alaplapi zárlat okozhat olyan egymástól függtelennek látszó hibákat amit egyszerűen nem lehet javítani az általa vezérelt perifériák cseréjével!
A kérdésére válaszolva a Határt ott huzzuk meg, hogy nem fogjuk megvásárolni Öntől 35 ezer Ft. piaci áron a készülékét, ugyanis ezt a megoldást ajánlotta fel ellenkező esetben a fogyasztóvédelmet. Egyrészt cégünk nem foglalkozik használt telefonok adásvételével, másrészt nem szeretnénk a saját, ingyen beépített alkatrészeinket visszavásárolni Öntől ezzel másodszorra is kifizetni azokat...
Smart Clinic - okostelefon és tablet szerviz - +36 30 630 22 77
Új hozzászólás Aktív témák
- HBO Max & OD topic
- LEGO klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Spórolós topik
- Windows 11
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...