Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Smart Clinic

    csendes tag

    válasz hali_tomi #4 üzenetére

    Kedves Tamás,

    Szeretném Öntől megkérdezni, hogy ha tökéletesen működött a készüléke akkor miért hozta a szervizbe?
    Sajnáljuk, hogy ezzel a "szerencsétlen" üggyel kapcsolatban találkoztunk Önnel, és az idejét raboltuk, de amint látja mindig készségesen álltunk a rendelkezésére és amit tudtunk garanciában orvosoltuk a problémáját!

    Tudnia kell, hogy egy telefonban nem mindig a perifériák hibásodnak meg hanem gyakran az alaplap is, olyan mikrorepedések, szálszakadások keletkezhetnek a több éves használat alatt amit nem lehet kimérni vagy egyszerűen gazdaságtalan a javítása. Az Ön telefonja sem éppen megkimélt állapotú és egy ilyen alaplapi zárlat okozhat olyan egymástól függtelennek látszó hibákat amit egyszerűen nem lehet javítani az általa vezérelt perifériák cseréjével!

    A kérdésére válaszolva a Határt ott huzzuk meg, hogy nem fogjuk megvásárolni Öntől 35 ezer Ft. piaci áron a készülékét, ugyanis ezt a megoldást ajánlotta fel ellenkező esetben a fogyasztóvédelmet. Egyrészt cégünk nem foglalkozik használt telefonok adásvételével, másrészt nem szeretnénk a saját, ingyen beépített alkatrészeinket visszavásárolni Öntől ezzel másodszorra is kifizetni azokat...

    Smart Clinic - okostelefon és tablet szerviz - +36 30 630 22 77

Új hozzászólás Aktív témák