Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoyka

    újonc

    Akiknek bontja a kapcsolatot a TV a serviioval!!

    Nálam is ez volt a probléma, de most megoldódni látszik. A saját gépről gyönyörűen megosztott mindent, de az online cuccok nem akartak menni. 1-2 perc után, az "eszköz leválasztva" üzenet jött. Samsung TV.

    Most csupán annyit tettem, hogy ott ahol TV típusát kell kijelölni, egy régebbi szériát, konkrétan a B-t választottam. Eddig a C/D/E/F volt, mivel a TV-m ES-s. Úgy látszik ezzel megoldódott, pontosabban sokkal-sokkal ritkábban választ szét. Ami azt jelenti, hogy akár fél-egy órát is megy folyamatosan. Annyi változott a dolog, hogy most meg figyelmeztet, hogy a "fájlt nem lehet megfelelően lejátszani". De ezt be lehet zárni, illetve eltűnik magától, míg tökéletesen le is játssza.

    Próbáljátok ki, várom az észrevételeteket!:)

Új hozzászólás Aktív témák