Hirdetés
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- TCL LCD és LED TV-k
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brent
aktív tag
válasz
Scholes9
#5886
üzenetére
A játék elejétől a végéig egy megfogalmazhatatlan hangulat árad belőle. Mindvégig szorongsz a gép előtt ülve vagy vmi hasonló.
Ezt nagyon jól megfogalmaztad tényleg így van! És erre a szorongásra nem kicsit rádob a menü zenéje az nagyon kemény! Bár már nincs sok ebből a szorongásból mert már nagyon sokat játszottam a shoccal. (most Clear skyt nyomom)
De emlékszek amikor először játszottam a Stalkerral tényleg olyan nyomasztó volt amikor meg abbahagytam szinte fellélegeztem hogy na ezt az 1 órát is túléltem úgy hogy nem ettek meg és nem lőttek le

-
ZIL
tag
válasz
remington2
#5890
üzenetére
En mar ezzel kapcsolatban vegeztem nehany kiserletet, es arra jutottam, hogy a jarmuek fizikaja alapvetoen jo lenne (beallithato legalabbis). Viszont bizonyos a fizikai motorban levo kurtitasok miatt, megsem tud ez mindig ervenyesulni. Ha belegondolsz ez ugyanaz mint amikor a setafikalo NCP eltol a rakba... Szoval sajna valoszinuleg teljesen nem szuntetheto meg, de ha mar emlitetted probalgatom meg egy kicsit (bemegyek vele a legnagyobb kutyafalkaba
). -
emre
veterán
válasz
remington2
#5890
üzenetére
Köszi, tehát nem én piszáltam el a különböző mod-okkal.
A cicáknak meg majd dobálok kis kolbászt, hogy ne velem foglalkozzanak.To: wombation Exo-ban? Én szeretném a legjobban ha sikerülne összehozni.
Vagy esetleg úgy gondolod, ha jön a vész és rohanni kell, gyorsan beugrok egy telefonfülkébe és átöltözök?
mod: most fordult meg a fejemben, hogy esetleg be lehetne-e vezetni valami hátasállatot?
Mondjuk meglovagolni a cocákat. Vagy esetleg egy háziasított Bloodsucker hátán láthatatlan üzemmódban körbeugrálni a zónát?
-
remington2
senior tag
A járművek súlyát tényleg rosszul kezeli. Eltolhat két-három macska is

Gondolom, nem lehet egyszerű probléma, mert ha egy-két érték átírásán múlna, akkor már megcsinálták volna. Ezt a játékot sajna nem járműveknek tervezték, nem véletlenül vették ki belőle (és most nem az eredeti, sosemvolt OL-re gondolok).
-
emre
veterán
Helló!
Az normális OL 2.2. alatt, hogy 2-3 kutya megemeli és arrébb tudja löködni a BMP-t?
Álló helyzetben a tetején állva alig bírok talpon maradni.
Azt hogy a niva meg az uaz táncol ha nekimegy az állat még el tudom fogadni.Más:
A Cordonból átmentem Sötétvölgybe, aztán beszálltam az otthagyott uaz-ba, majd sikeresen belehajtottam valami anomáliába (közvetlen az átjáró mellett) ami egészen a disznótelep legtávolabbi zugába repített a járművel együtt
Most megint gyalogolhatok, mert szarniment a kocsi. -
Scholes9
nagyúr
válasz
remington2
#5885
üzenetére
Egyetértek, hihetetlen hangulata van a játéknak, nagyon kevés játék mondhatja ezt el magáról. A játék elejétől a végéig egy megfogalmazhatatlan hangulat árad belőle. Mindvégig szorongsz a gép előtt ülve vagy vmi hasonló. Talán csak Silent Hill játékok hasonlóak hozzá. De számomra a Stalker mindent üt ebből a szempontból, főleg talán azért, mert ott van az ember tudatában, h megtörtént események ihlették.
UI: Még mindig keresek neten vmi boltot ahol meg lehet rendelni a Stalkert, ha vki tud egyet írjon plz. Sajnos csak a Clear Sky-t lehet mindenhol megvenni.
-
remington2
senior tag
válasz
Medvelászló
#5884
üzenetére
Nem is egészséges állandóan zombikat, poltergeisteket meg bloodsuckeröket ölni, vadidegen környezetben, Csernobil tőszomszédságában. Időnként ki kell belőle szállni, mert képes rémálmokat okozni annál is, aki "tudatosan" nem érzékeny az ilyesmire.
Ilyenkor fel kell állni, elővenni egy HelloKitty gitárt, és valami karaokebárban énekelni egyet
szerk: viccen kívül, ez a játék tényleg félelmetes. Nem feltétlenül - és közvetlenül - a szörnyek miatt, de OL-ben például úgy lelő egy bandita, hogy lélegzethez sem jutok, és ez a hirtelenség olykor a szívrohamot hozza rám. Pl. lopakodok, hogy kinyírjak négy embert, kettővel már végeztem, de egy előrohan fal mögül, dörren a shotgun, fejhallgatóban az ember meg szívinfarktust kap, és nem a hangerő miatt

-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2
#5882
üzenetére
Hát igen tudom, én annó annyira megörültem neki hogy rögtön újra is kezdtem hehehe
-
Bencom ™
őstag
válasz
Blackdeath
#5880
üzenetére
Grat, egy újabb lény aki azt hiszi, hogy feltalálta a spanyolviaszt, ráadásul a leírásod alapján vajmi keveset fogtál fel a játékból...
A "valami nagy 4 zöld bazinagy fektetett kémcsőben vannak valakik/valamik" azok 7-en vagy 8-an vannak, és ők a C-Consciousness.
Azért grat, nem akartam elrontani az örömödet...
300000: hát figy, Gordon Freeman is benne van, lehet hogy az egy másik Fang...
-
Blackdeath
aktív tag
üdv 4 all!
bejelenteném, hogy végre sikerült TELJESEN végigcsinálnom a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl-t!

egy fórumon akadtam rá a lényegre (hogy a Ghostnál talált cuccost el kellett vinnem a csaposnak asszem), és onnantól meg már sima ügy volt.

a lényeg, hogy megtaláltam azt a titkos feljárót a szarkofágban, valami létrán kellett felmásznom, és onnan már csak ez az ajtó-dekódolásos feladat volt. és bementem.
kérdezte tőlem ez a C-Consciousness, hogy csatlakozom-e hozzájuk. én a nemet mondtam. de egy angol nyelvű fórumon olvastam [link], hogy jó az is, mert ott is megtudom ezt a monolit-titkot. magyarul végigjátszottam teljesen a játékot. a #6-os befejezést kaptam.
folytatnám közben tovább:
valami féreglyukakon kellett átugrálnom az erőmű-pályán egészen a végéig. és ott miután beléptem az utsóba, jön egy bejátszás, hogy valami nagy 4 zöld bazinagy fektetett kémcsőben vannak valakik/valamik és én azokat szétlövöm. utána meg valami elég paradicsom-szerű környezetben találom magam (de nem vakulok meg, mert nem mentem a wishgranterhez/kívánságteljesítőhöz!
)amúgy meg tiszta X-Akták az egész! én már úgy érzem, mintha én is része lennék ennek az egész f*szságnak. sztem már én is megkattantam a végére.

ha vkinek segítség kellene a végigjátszás rendes menetéhez, csak kérdezzen bátran!

-
300000
csendes tag
Van ötletek hogy miért lép ki a játék (ol fennvan)? Csak Pripyatban.
Log vége:~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan13870:13870], parent[wpn_abakan13870:13870], section[wpn_abakan]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_pm30797:30797], parent[wpn_pm30797:30797], section[wpn_pm]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan13431:13431], parent[wpn_abakan13431:13431], section[wpn_abakan]FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:793: attempt to index field '?' (a nil value)stack trace:
-
300000
csendes tag
Eredeti SoC-ban is ott volt ez a hulla. Anton Fang. Hogy hogy került oda, az jó kérdés.
(A sztori alapján lehetetlen hogy ott van, de mégis) -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2
#5876
üzenetére
Természetesen fangékat a monolithosok kapták el, Strelok megbolondult, Fang meghalt, Ghost elmenekült. Fang valóban a második csernobili út után halt meg, Pripjatyiban, azért van ott a sírja, illetve Ghost az iratokat a titkos szállodai szobában rejtette el. Strelok, mint tudjuk emlékezetkiesést szenvedett el, és az ő történetét mindenki ismeri, Ghost pedig miután a csapat feloszlott, csatlakozott a tudósokhoz, így az X16-ban lelte halálát. Nem tudom milyen hullák és hol vannak, de a játék storyja ez, és hogy az OL-ben mit és hova alakítottak át, arról fogalmam sincs...
-
remington2
senior tag
Én meg úgy tudom, hogy Fang visszafelé halt meg, a második csernobili kirándulás után, amikor rajtuk ütöttek valakik (Sido bérencei?). De úgyis nagyjából arrafelé járok (x10-be kell mennem most), megnézem majd

szerk: az exok között van olyan, amelynek sárga az éjjellátója? Valahol olvastam, hogy létezik ilyen, de még egyszer sem találkoztam vele, konfigfájlokban is csak good/bad van.
-
300000
csendes tag
Mondom hogy ott van. Épp most jártam másodszorra x16-ban. Ott van Ghost hullája, s miután leugrassz az alagútba ott van Fang-é.
Más: addig töltögettem be az állásomat, gyilkoltam a lonereket Yantarban, míg megkaptam Fang sírjának koordinátáit.
Exora fel
Majd ha meglesz, csinálok egy kis exo-összehasonlítást (proto exo-zöld proto exo-freedom/sárga exo-Fang exoja/duty-s exo)
-
Scholes9
nagyúr
Hali. Szeretném eredetibe megvenni a Stalkert, de nem találok sehol sem. Nem tud vki vmi webshopot ahonnan meglehet rendelni?
-
300000
csendes tag
Miután megnézed Ghost hulláját, s lemész az alagútba, van 1 tetem.
Na ő Fang.Azt olvastam, hogy Yantarban az egyik lonernél vannak a koordináták.
Megyek levádszom mindet. Csak meg lesz
-
Bencom ™
őstag
válasz
remington2
#5869
üzenetére
Ghost x16-ban halt meg, jól mondtad, és az valóban fang sírja, de úgy látszik OL-ben kifosztották.... vagyis.... nincs rajta a térképen! Amíg egy stash nincs rajta a térképen, addig ne keresd fel! Mert addig üres lesz, sőt ha már felkerested, üres is marad....
-
remington2
senior tag
X16-ban Ghost hullája van. Fang még a második csernobili kirándulás alatt halt meg, nem? Amikor Strelokot is otthagyták . . . valami ilyesmi rémlik.
szerk: de jó, hogy logikusan nevezték el az X laborokat, mert mindig keverem őket . . . X-18 van Dark Valleyben, X16 Yantarban, X10 Red forestben

-
300000
csendes tag
Jó kérdés

Mert azt írták egy feljegyzésben, hogy ide, a szobor elé lett temetve. Mágis x16-ban lehet vele találkozni
Más: enélkül a stash nélkül is van 5 Mama's Beads (és továbbfejlesztett változatai)-em

-
300000
csendes tag
Innen:
http://stalker.heroesradio.com/ViewImage.php?Image=Resources/Stashes/Pripyat_3.jpg&Title=Stash:%20Fang%27s%20goodiesPedig kiraboltam Fang hulláját (x16 után, tőle még valami koordinátákat is kaptam), de ez sahna üres

-
300000
csendes tag
Ez Fang sírja?
http://noob.hu/07/0123/fang.jpg
Remélem nem, mert üres :/
-
ZIL
tag
Ket tippem van, bar nem biztos megoldasok...
Az elso hogy kuldizel a tudosoknak yantarban. Ok altalaban szoktak receptekkel is honoralni a jo munkat.
A masik pedig, hogy megprobalsz szerezni egy titan kolobokot. Azt hiszem az uj kovekkel egyutt automatikusan adja a receptjuket is. A jobb kovek szerzesenek legjobb modja a magas rangu mercek, es monolitok gyilkolasa. Neha dobnak... -
300000
csendes tag
'Titan kolobok' receptjét hol találom?
(már megvan az egész kolobok->steel kolobok->?->diamond kolobok->sphere)
De ezt nem lelem.
Kérlek segítsetek
-
Bencom ™
őstag
Tanuld meg használni a linkeket, baromi egyszerű és nem kevés időt spórolsz meg annak, aki meg akarja nézni.
A molotov koktél nem egy gyilkos fegyver, hanem felgyújt minden éghetőt, és így öl. Ha valakire rádobsz egy molotov koktélt, csak megég, de nem hal meg, viszont ha olyan a ruhája, stb-je akkor tovább ég, és mindezt addig teszi, míg minden éghető dolgot el nem fogyasztott, legyen az legvégső esetben emberi hús... de ha öl is nem azonnal öl, szóval nem kell nagyon levenni a tűz elleni védelemből, inkább azt kellene megoldani, hogy a környező dolgok (pl stalker ruhája) lángra kapjon és tovább égjen, hogy folyamatosan sebezze szerencsétlent, esetleg extraként, hogy ha esik az eső, vagy vízbe mászik, akkor azonnal eloltódjon.
szerk: ez határozottan nem vodkás üveg.
-
ZIL
tag
Ugy latom kezd, lankadni a figyelmetek. Igy aztan kenytelen vagyok adni egy kis kostolot a pokol tuzebol.
http://i39.tinypic.com/21kiejs.jpg
http://i41.tinypic.com/121cpir.jpg
http://i44.tinypic.com/2rwaxw9.jpg
http://i43.tinypic.com/f41ml4.jpg
http://i40.tinypic.com/33crm2r.jpg
http://i42.tinypic.com/2zq566c.jpg
http://i39.tinypic.com/25k3rj8.jpg
A gombafelho generator maxra kapcsolt.
A gond csak az vele, hogy megsem annyira konnyen illesztheto ez a jatek rendszerebe. Ugyanis ha van valami amire minden eloleny immunis a zonaban az a tuz, es ha ezt elveszem toluk, lehet hogy az ncp-k hullanak majd mint a legyek...
-
Bencom ™
őstag
A vodka skinjét kapja meg egy kis kendővel (gyutaccsal) kiegészítve, de ne a vodkát kelljen dobálni, hanem egy új "item"-et rakj be neki, csak a skin legyen hasonló... amúgy jó ötlet!
Ha az alaplap haldoklik az gáz... én még azt a nyomorult vga-t sem tudtam kicserélni, ami elszállt, a régebbit kapta csak vissza, az meg... no comment...
-
emre
veterán
Van ilyen mod is.
Asszem a VOG-hoz csináltak napalm gránátot.
Mindjárt utána nézek, meg is van VOG-25 Napalm and Phosphorus Grenades -
ZIL
tag
válasz
Bencom ™
#5856
üzenetére
Az a link fokent nem a skinek miatt volt jo, de ha mar emlitetted, lehet benne lesz az is.
A gond csak az hogy mint mar emlitettem haldoklik a kliensem, es sajnos az alaplapom is valoszinuleg. Eppen ezert most meg csak konfigiracios beallitasokkal kiserletezek, hogy kitapasztaljam a jatek mukodeset.
Meg igy is sikerult a gepem tortenetenek talan legdurvabb kifagyasat eloideznem (5 percig be sem akart bootolni utana
), mikozben a Mad-Max es a molotov reszt teszteltem. Viszont legalabb kiderult hogy a molotov koktel megvalosithato, sot lehet ugy rakom be hogy egy uj fegyversint kap es a vodka lesz a "loszer". -
Bencom ™
őstag
Linkelték az a skin-modot, azt tedd fel, a fegyvereknél valszeg segíteni fog (abban legalábbis biztosan, amit én mondtam, hogy ne egyen-skin-je legyen minden fegyvernek, hanem mindegyik kicsit másképp nézzen ki...)
És legyen szigszalag a tárakon, az menő! (legalábbis minden valódi harci körülmény között észrevehető a tárakon, pl afrika tűzfészkei, izrael...)
-
ZIL
tag
Mivel a kliensem amugy is haldokloban van
, ugy dontottem kiprobalok nehany durva dolgot
, hogy hol is vannak a hatarok...
Kiderult, hogy bar a jarmuvek gazolasi kepesseget tudom javitani, azt megsem lehet kivedeni hogy a mutansok fel tudjak oket boritani
. Ez ugyanaz mint amikor a csaszkalo NCP-k eltoljak az embert, sajnos a fizikai motorbol fakad. (Bar meg tesztelem.)
Kiprobaltam a modositott SVU-t is (bar a kulsejen meg nem valtoztattam), a viselkedese alapjan asszem nagy durranas lesz. El is rejtem jol, ne akadjatok ra konnyen
.
Gyujtogranat, molotov folymatban...
-
ZIL
tag
Nagy Kamazt hol lehet talalni a jatekban? Kene a teszteleshez majd...
Koszi!
-
300000
csendes tag
Köszi a gyors választ!
1.0005-ig egyesével az összeset? -
300000
csendes tag
Üdv!
2 kérdésem lenne.
1, OL-ből melyik a legújabb? 2.1.1?2, Patch-ek közül melyiket kell felrakni?
-
ZIL
tag
Mint mar emlitettem a Monolitok fegyverzete az "atlagosan meno" stalkerek szintjere lesz csokkentve/olcsositva.
Amugy a fegyverek oszetetelet az alapjan valasztom elsosorban, hogy valamilyen +alternativat jelentsenek a jatek meneteben. Elsodleges celom, hogy ne lehessen egy uber alles fegyverrel vegignyomni mindent (mint pl itt az aranytalanul tulerositett f2000-el lehetett). A fegyverek praktikus hasznalhatosaga sokkal specifikusabb, valtozatosabb lesz (meg a mar bent levoeke is) mint most. Nem csak a "mennyit sebez milyen gyorsan lo" lesz az osszehasonlitasi alap. Igy sokkal szabadabban lehet majd valasztani kozuluk kulonbozo praktikus megfontolasok, vagy akar a jatekstilusunk alapjan, es nem leszunk rakenyszerulve hogy az egyetlen jo fegyvert hasznaljuk...
A bent levok lelki vilagarol, meg lehetseges fegyverzeteirol kar vitatkoznotok, alapveto valtoztatast nem fogtok ugysem elerni.
Bar ha valami jo, a jatekelmenyt tenylegesen javito fegyvertippetek van arra vevo leszek, de ez semmikeppen sem digitalis fegyvermuzeum fejlesztest jelent!
Inkabb mas jellegu !lehetseges! modositasok kieszelesen torjetek magatokat.
Legutobbi otletem, hogy a torott artifactek-bol lehessen "antiballast vagy repulo" artifact-eket kesziteni, es ezekkel is (darabonkent kis mertekben) novelni a teherbiro kepessegunket. Ezeket elegseges lenne a taskankban tartani a kivant hatas eleresere.
Kommenteket varok
. -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2
#5845
üzenetére
"Szerintem sincs semmi a zónában. Végső soron csak egy titkos kísérlet folyt ott 3 laborban, tényleg nem történt semmi különös"
Valóban, és itt a "titkos"-on van a hangsúly, el is mondták, hogy nem akarták felhívni magukra a figyelmet... és az ő kísérleteik sem a fegyverkezésre irányultak, hanem az emberek befolyásolására (ergó nincsenek fegyvereik, főleg nem egyediek, meg hadseregük sem, csak a monolithosok, akiket ők irányítanak, és akik régebben normális stalkerek voltak, csak éppen kicsit meghülyültek... ezért aztán egyedül a monolithosoknak nincsenek egyen-fegyvereik, minden más kasztnak az van... még talán a duty kivétel, de ott meg "kasztok" szerint vannak a fegyverek, ha jól láttam).
Szóval én lebutítanám inkább a fegyverkészletet, mint hogy méginkább modernizálnám...
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™
#5844
üzenetére
Szerintem sincs semmi a zónában. Végső soron csak egy titkos kísérlet folyt ott 3 laborban, tényleg nem történt semmi különös

szerk: egyébként én is azt mondom, hogy a pénzért. És nézd meg, kik vannak ott: szerencsevadászok, szegények, akik kitörési lehetőséget látnak (és mellesleg elég hülyék / ügyesek, hogy be tudtak jutni), meg néhány bűnöző, aki oda bújt el a világ elől, új élet és gazdagság reményében.
-
Bencom ™
őstag
Anyagi haszon reményében mentek be a zónába. Tudod, ki menne oda? Aki meghülyült, vagy aki már más lehetőséget nem lát, meg a tudósok. Namármost a tudósok nem militaristák, nem hiszem hogy állig felvegyverkezve mennek be, aki megőrült, az szintén nem csúcsszuper fegyókkal fog oda berontani, akinek meg más reménye már nincs, hogy eltartsa magát/eleve ott született valami oknál fogva (egyébként újra közölném, hogy a zónában egyetlen nő sem, vagy pék sincs, aki a kenyereket sütné/szülné az utódokat/ kismutánsokat... ) annak meg nem telik csúcsfegyverekre, szóval jobb híján nagyapi rozsdás bökőjével indul útnak, és reménykedik. Szerintem.
-
ZIL
tag
A Jackhammer mar le van szavazva, szoval nem kell vele tovabb peldalodzni!
Amugy meg ha nem csak 3 db letezne belole a gyarto laborjaiban, akkor biztos lehetsz benne, hogy ott lenne a zonaban. Ugyanis ha az ember tudja, hogy ahova megy ott ralohetnek vagy mutansok haraphatnak a seggebe, akkor visz fegyvert, es ha van lehetosege, nem a nagypapi rozsdas bicskajat... Marpedig a sztori szerint a bentlevok tobbsege anyagi haszon remenyeben ment oda, es tobbe-kevesbe fel voltak keszulve a rajuk varo dolgokra. WW2 fegyverek nem lesznek, meg akkor sem ha a japanok MG-42-ovel lovik a galambokat a hatso udvarban
. Gondolkozom, hogy a PPSH bent maradjon e egyaltalan mint a bartulaj kabalaja
? A Nosin Nagant azert lesz bent mert a jatek elejen erdekes, es erdemes alternativat kinalhat a mar bentlevo fegyverek melle (a kezdofaluban lesz elrejtve).
Egyebkent csak igy tovabb, esnek itt neha jo gondolatok is. Peldaul a mercek de foleg a monolitok fegyverzetet valoszinu atcserelem olcsobb tipusokra. Az OICV meg ritka fegyo lesz, es persze nem ilyen rohelyesen magas statokkal... -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2
#5841
üzenetére
De kísérleti fegyvereket én akkor sem tennék be... mit keresnének ott amerikai posztmodern fegyverek? Ukrán meg orosz kísérleti fegyverek azok oké, meg is érteném, ha a HADSEREG (és nem a stalkerek) oda vinnék kipróbálni, mondván, ott aztán ki lehet, és el lennének rejtve valamelyik katonai bázison kódzáras széfbe, esetleg valamelyik főmufti katona kezében lenne egy ilyen (amit igen nehéz lenne megszerezni tőle) akkor oké, de akkor sem jackhammer, meg aa-12, meg hasonló szuperfegyverek...
És ismerve a volt szovjet-viszonyokat, szerintem még most is van ott elszórva egy pár második világháborús fegyver, nem csak múzeumokban... (csak szólok, hogy pl a német FG 42-est a japánok mai napig gyártják, igaz már csak hobbi szinten, de nem kell ezeket alábecsülni... az AK-47-is valójában a háború végén jött létre, nem utána, csak jóval később rendszeresítették...
A PPSH még pl 56-ban is (és jóval később is) rendszeresítve volt, és szintén második vh-s fegyver.
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™
#5838
üzenetére
Blokád ide vagy oda, relatíve szabad ki-be járkálás van, maximum lelőnek
A Zóna tényleg zárt, de azért van kapcsolata a külvilággal. A Duty egyértelmű hadsereg-kapcsolatokkal bír, maga Sidorovich is kereskedik a Zónán kívülre is (megrendeléseket kap, amelyeket teljesít, még ha közvetítőkön keresztül is). Nyílván nem hivatalosan, de ha máshogy nem, feketén történik csere-kereskedelem. Persze, ez alatt én sem OICW karabélyokkal megrakott teherautók ki-be mászkálását értem, de kisebb tételekben elegendő ahhoz, hogy fokozatosan cserélődjön a bent lévő cucc. Ami az ócskaságot illeti, van benn egy rakás régebbi fegyver, például a rengeteg AK variáns. Túlzásnak főleg a II. Vh-s fegyvereket tartottam csak. Meg a Starship Trooperst. -
emre
veterán
Lassú a ri/os mint a reumás csiga
Megoldódott, kiléptem, beléptem, aztán a helyén volt minden, a gamedata mappa visszatöltésével, (csináltam az utolsó működő változatról másolatot)
És közben rájöttem a trader_trader.ltx-nél a pmm szorzó állításánál valszeg kicsit remegett a kezem, és ez maradt benn. Most már elfogadható
-
emre
veterán
Valami túl jól sikerült a trade mod-dal.
Van kilenc PMM pisztolyom a legelső küldi végén, és a leggyengébbért akar adni a jó öreg Sidorovich 5.540.995,- rubel.
Azért csak akar, mert nincs nála annyi, és meghiúsul a bolt.
A 9db pisztoly össz értéke: 74.955.685,-ru
Pedig a trade ltx-eket nem is piszkáltam.
Mit kellene szerintetek visszaállítani. Az 1.1-es trader mod ltx-eit átnéztem, nem láttam semmi kimagasló értéket. Azért egy 28ru értékű cuccból hogy lesz 5.5milla, a fene se érti -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2
#5837
üzenetére
Pont hogy elszigetelt, az ukrán hadsereg blokád alá vonta, és az hogy pár stalker bejutott, nem jelenti azt, hogy teherautónyi fegyvert szállítottak oda a világ minden tájáról, és mindenhonnan a legmodernebbeket (ezért nem tetszik pl hogy a merc-nek egyen-fegyverei vannak, és tonnányi lőszerek hozzá, én ezt pl egy az egyben kiszedném...).
-
remington2
senior tag
válasz
Bencom ™
#5835
üzenetére
Ezzel ellentétben áll az, hogy a Zóna mégsem annyira elszigetelt, hogy rászorulnának a régi, ócska fegyverekre. AK variánsok, 15-20 éves ócska cuccok hagyján, de a II. VH tényleg sok időben. Hiszen a barban is vehetsz jófajta, relatíve modern fegyvereket, mondjuk részecskepuskát nyílván nem.
-
NI8
csendes tag
ZIL Kartás !
Weather effektek megváltoztatása ?

Esetleg egy blow-up után nem eső kezdene szemerkélni, hanem mondjuk hó szállingózna ?
Vagy ez már nagyon Hello Kitty-s lenne, ha olcsón megoldható ?
Megnézném a tájat 1-2 cm-es hóval borítva még ha csak néhány percig is tartana.
( gyorsan olvadó radioaktív hó )
Most már kérem kapcsolja ki !

-
Bencom ™
őstag
A távcsöves gránátot én mondtam, de csak poénnak...
ZIL: hidd el, vannak olyan szegények az ukránok... magyarországon is van még nem kevés ilyen fegyver, plusz ne az ukrán szegénységet vedd alapul, hanem hogy volt egy totálisan elhagyatott, kipusztított rész, a zóna, ami meg az én elképzeléseim szerint nem valami elit, meg postmodern hely, hanem egy végtelenül lepukkant viharzóna...
-
emre
veterán
Köszi a választ, de közben sikerült összehoznom.
De az 1.4-es magyar telepítőt nem tettem fel hozzá, csak az OL2.1-es magyart.
A stalker mappából indítva okosan feltelepült a cucc. (nem a C:/-n van a game)
Nekem most ezek mennek.
ShoC 1.04
1.0005 paccs
OL2.2
OL2.2+Arsenal
OL2.1hun
Trade_mod_1.1
bonusz: max weight átírtam kicsit. (tök sokat szoptam vele, pedig le volt írva párszor)
Ezt egyszerűbb volt mint az összes fegyver és vért súlyát piszkálgatni.
Még erősen gondolkkodok valami "pályakezdő támogatás" kialakításában. De a 40ru-t nem tudom feljebb tornázni. Muszály lesz a pisztoly eladási árát feljebb vinnem, ha be akarok vásárolni Sidorovich-nál.
A maradék hiányzó magyar szövegnek még utána nézek az xml fájlokban, hátha sikerül kiegészíteni. Csak az első küldit csináltam meg, túl sokat nem tesztelgettem, de addig nem volt hiba.To ZIL Azért sejtem,
Sajnos nem OL2.2 kompatibilis a dolog ezért nem próbáltam még ki.
De lehet felteszek még egy ShoC-ot ezzel a moddal próba képpen. Modjuk annyira nem izgat, hogy gravírozott bajonettel rohangáljak, meg a kutyákból is elegem van. Viszont kiindulási alapnak mindenképpen jó lehet az általad tervezett mod-okhoz.mod:
To Bencom ™
Ez az ötlet tetszik, egy OL jelegü mod, Mad Max jellegű karakterekkel, járművekkel, fegyverekkel érdekes lehet.
Inkább mint a távcsöves kézigránát (nem tudom már ki mondta, de azóta ezen röhögök) -
NI8
csendes tag
Lehetne még azt is kérni
, hogy a vezethető járművekből minden pályarészen legyen 1-2 fajta
A vezethetőségük pedig legyen kissé realisztikusabb. Értem itt azt,h. egy "kutyus" ne borítsa már fel a Niva-mat, pláne meg a BTR-em. Mert volt ilyen, nem tudtam, sírjak v. nevessek
Volt az Elvtársaknak a II.VH-ban egy tankelhárító puskájuk, olyan mint a mostani Amcsi Barett M107 talán. A C.o.D. vmelyik részében kellet vele egy erkélyről tankokat kilőni.
Na, mondjuk azt beszerkeszthetnéd RPG pótlásnak
például. PSO-1 távcsővel érdekes lenne. Csak lőszert kellene hozzá szerkeszteni, mert a játékban nincs gépágyú lőszer. Asszem vmi .50-es kaliberü kellett bele, pontosabban 12,7mm-es.
(Bár a BTR-en 14,5mm-es a toronylöveg.)
Vagy vmi ilyesmire gondoltam.

-
NI8
csendes tag
Na várjál csak, ...telepítés: alapjáték->10005 patch->1.4hun.->OL2.2mod- érdekes módon így
kb. 85%-a a PDA-n + menük magyar maradt, aztán ->OL2.1hun ebből az .xml fájlok, hogy a
PDA-n minden + a menü, stb. teljesen (pontosabban 99.5%) magyar legyen.
Marad így is egy-két sor a párbeszédekben ami angolul van.
Pl.: faction_change_text_0 vagy vmi ilyesmi.
Tekintettel arra,h. az Agyperzselő már engem is kiégetett ugy emlékszem h. mást nem tettem a magyarításért.
Tehát csak az .xml fájlokat másoltam át OL2.2gamedata->Stalker/gamedata megfelelő helyére.
Mást csak a magam szakállára módosítottam: fegyverek tárkapacitása, kereskedők felvásárlási árainak emelése
, páncélok kismértékű súlycsökkentése, exo-val futás,+a TraderMod így Sidro-nál szinte minden van ha ki tudod fizetni, stb.
Másra nem emlékszem. Mondom, Agyperzselő !
Próbáld már meg így Kérlek, hátha sikerül.
Ja, meg ez a net-es gép, ezen nincs Stalker, a játékos gépen meg nincs net és a város másik végén van így nem egyszrű egyszerre megnézni.

-
ZIL
tag
Nagyon kiragadtatok a Jackhammert (akkor ezt ugy veszem hogy leszavaztatok, nem siratom el, ugyis ezt lett volna a legnehezebb beprogramozni). De amugy ha megnezitek a cuccok tobbsege amit irtam mar most hadrendben levo fegyver, vagy valami "zona-specifikus" buher szar.
A Nosin Nagant-ot nem azert irtam fokent mert ww2, hanem mert meg utana is nagyon sokaig gyartottak (talan meg mindig) hobby celokra, es mert azzal elegansabban lehetne bevezetni a 7.62*54R loszert, ami bizonyara erdekesebbe tenne a jatekot (sokkal inkabb mint maga a NN puska). A masodik vilaghaboru meg zona ido szerint mar 67 eve befejezodott, szal ezt inkabb hanyagoljuk sztem, mert annyira meg az ukranok sem szegenyek. -
Bencom ™
őstag
válasz
remington2
#5828
üzenetére
Hát igen ezért mondom, hogy nem a hájtek kísérleti fegyverekkel kéne telerakni a játékot, hanem régi ócska hulladékkal, ami mondjuk ottmaradt a második vh-ból, vagy amiket házilag fabrikáltak... (láttam már házi készítésű lőfegyvereket, elég ijesztőek...)
-
remington2
senior tag
Lassan olyanná válik ez a játék a rengeteg high-tech cucctól és modtól, mintha nem is a Földön játszódna, a stalkerek meg nem ukrán szerencsevadászok, hanem minimum űrgárdisták lennének. Stalker: Shadow of Starship Troopers. Nem is nehéz konverzió: minden emberi npc megy a kukába, helyükre jön 3 féle bogár, spawn-mennyiséget megszorzom százzal, és kész. Az eget át kell festeni blowout-szivárványosra, és mehet is a bogárírtás

-
Bencom ™
őstag
Itt igazából én okoskodom, mivel mióta elszállt a VGA-m nem vagyok igazán képben a stalkerral, csak reménykedem, hogy majd lesz egy gépcsere, és akkor majd tolom éjjel nappal, de nincs is most fenn a gépen, csak emlékezetből mondom amit mondok, azóta ezek szerint sok mindent kiadtak hozzá...
-
emre
veterán
válasz
Bencom ™
#5825
üzenetére
Nem okoskodni akarok, de a skin mod egy része már itt megvalósult: ABC free player&update Nálam kipróbálva még nem volt, de ahogy csekély angolságommal olvasom olyan OL_lite verzió lehet.
-
Bencom ™
őstag
Miért, az ellen is tud helikoptert vezetni, szóval miért ne?
A jackhammer egy kísérleti fegyver, mit keresne a zónában? Viszont ukrajnában rengeteg régi fegyver maradhatott a második vh után, szóval ésszerűbb olyanokat betenni...Ja és tegyél bele ásót/lapátot (kés mellé/kés helyére) és ha meg tudod oldani, lehessen benne ásni (pl ásol magadnak egy fedezéket, vagy megtöltesz homokzsákot, amit akár inventoryba is tehetsz (töltve kb 40 kg...) és mobil fedezék... lehetetlenebb dolog hirtelen nem jut eszembe...
Ja de: csinálj többet minden fegyverből: egynek mondjuk fekete legyen a skin-je, egynek fa-szerű, egynek rozsdás, egynek legyen szig.szalaggal áttekerve a tárja, stb... mert én pl még nem láttam két totálisan egyforma AK-t a valóságban, a játékban meg (a pár egyedi darabot leszámítva) vagy kétféle van, semmi változatosság...(és most nem csak az AK-ra gondolok, hanem az összesre). Az értékeik ugyanazok lennének, csak mondjuk véletlenszerűen hozzájuk rendelnél vagy 5 fajta skin-t (apróbb módosításokkal mondjuk).
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™
#5822
üzenetére
Az uj fegyvereket igyekszem az alapjan kivalogatni, hogy valtozatosabba valjon a jatek miattuk, ugyanakkor lehetoseg szerint azonos funkcioju fegyvereket nem halmoznek, plane ha meg kulonbozo loszereket is kene hozza kesziteni.
A Jackhammert emlitetted, hogy tul eros. Pedig funkciojaban es loszereben megegyezik a Saiga 12-vel. Probald csak azt ki, ha kivancsi vagy. Tuti az rpg utan ezzel lehet leggyorsabban leszedni egy kontrollert.
Ezert is tartom a barban.
Ha meg eros shotgun kell nezd csak meg az AA-12-ot, na arra mar jogosak lennenek ezek a kritikaid
.A tankrol annyit, hogy ilyen erovel mar harci helikoptert is kerhetnetek
, csak az a baj hogy nem vagyok programozo, igy max a meglevo modulokat varialhatom.A Gauss atalakitasa jo gondolat, nekem is eszembe jutott, leven igy semmi ertelme az SVD mellett (mar az SoC-ben sem volt). Azt sztem atlovom, hogy egesi sebzest okozzon, meg csinalok a loszerere egy smg-t is.
-
Bencom ™
őstag
Ha már második vh-s fegyókat akarsz beletenni, akkor ki ne hagyd a PPSH-t, és az MP 18, MP 40-t, stb...
Az eredeti játékban is van tank, csak nem lehet beleülni, azért kéne valami ilyesmit... A jackhammer meg szvsz kimeríti a "sorozatlovoatomrpg" fogalmát...
A gauss puskát írd át lézer puskára, mivel semmi köze nincs a gausshoz, a gauss valójában mágnesesség elvén működő fegyver. Mondom, olvass vissza vagy 3K hsz-t szépen össze lehet belőle szedni az ötleteket/igényeket...
-
ZIL
tag
válasz
Bencom ™
#5817
üzenetére
Tank, meg sorozatlovoatomrpg
stb. nem lesz. A jarmuvek tomeget viszont megnovelem, hogy jobban lehessen veluk gazolgatni. A cuccok vetelarat sem tervezem csokkenteni, csak a loszereket egy kicsit max2/3-ara. A jatek menete soran ugyis viszonylag konnyen lehet pancelokhoz jutni, es mint emlitettem jelentosen kissebb lesz az amortjuk. Igy nem hiszem, hogy ez komoly gondokat okozna...
A lehetseges fegyverekkel kapcsolatban amugy varom az (ertelmes) javaslatokat.
Eddigi terveim.
-Nosin Nagant ww2
-Jelzopisztolybol fabrikalt nato granatveto (pisztoly helyre)
-Ugyanennek az egylovetu granatvetonek az eredetije puska helyre
-Dragu SVU-bol fabrikalt felautomata rohampuska, 20-as tar, nagy sebzes, kis zoom
-8x18-as loszerhez microgun, kurvanagy rpm, es szoras, kicsi sebzes (pisztoly helyre)
-FAME S.A.F.
-QBZ-95 Mindket loszerfajtaval (az eredeti loszerrel egyedi item lesz, leven kutvaeros)
-AK-108 5.56 nato loszerhez
-gyujtogranat (esetleg molotov, ha sikerul megoldani a grafikai effektet)
-Jackhammer
-AA-12 combat shotgun
(nehezen megszerzheto)
-pisztoly helyre is valami viszonylag gyors shoti, de negy szorassal es gyenge sebzessel
-M6 LYNX
(csak komoly korlatozasokkal)Nezzetek at oket, melyik tetszik, vagy mi johet meg jol kozejuk.
-
emre
veterán
Természetesen átnézem az előző oldalakat, valamint amint hazaértem munkából nekiállok kisérletezni is.
Ez a kérdés mondhatni első felindulásból született, ugyanis tegnap este próbáltam öszszedobni egy frankón müködő OL2.2 verzsönt, némi pusz mod-dal, de próbálkozásaim csúfos kudarcra ítéltettek.
Ettől függetlenül várom a címzett véleményét is
-
emre
veterán
Hali!
Ha netán eszedbe jut, hogy az xml fájlokon kívül mi kell még a teljes OL2.2 magyarításhoz légyszi publikáljad.
Ugyanis nekem is szénné fagy, illetve desktop a telepítés vége a fent említett sorrendben.
Csak az eredeti gamedata mappa bizt mentéssel tudtam visszahozni.
Biztos hogy a Shoc (1,4) magyarítás kell az OL magyarítás mellé?Más: az OL magyarítás telepítőjéban az áll, hogy amennyiben nem a C:/ könyvtárban van a game akkor kézzel kell felülírni, mert nem találja. Ezt úgy tudtam elkerülni, hogy az egész batyut bemásoltam a mod-olt stelker könyvtárba és onnét indítottam.
Ha meg egyebet nem tud mondani monnyon le
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
NI8
csendes tag
Esetleg szolíd árak !
Nee máár...., egy jó kis páncél ne kerüljön 120E Ru-be
Ja, a lövések hatása az emberekre elég realisztikus, sztem ahhoz ne nyulj.
A muntánsok meg mutánsok, nem feltétlen kell nekik 1 lövéstől eldűlni
Szivesen venném ha elkészült, hogy közzétedd. "Tesztelném"

-
ZIL
tag
válasz
proci985
#5813
üzenetére
Ez az a mod lesz, amit majd osszeutok a vizsgaidoszak vegen.
Amiket tervezek benne:
-kiegyensulyozottabb, elethubb fegyverek
-ujra gyogyit a kaja
-van celkereszt
-sokal kevesbbe hatekony artifact-ek fizikai behatasok ellen ( hogy legalabb loves, meg utes ellen ne lehessen tulvedelem)
-tobb fajta artifact (nemely uj mutans testreszek is igy fognak funkcionalni), es ezek kombinalhatoak is lesznek
-alapvetoen gyengebb drop ratak, de ugyanakkor kissebb amortok a pancelokra
-brutalisabb szornyaradatok (minimum a vegjatekban), bar ennek a reszleteit meg nem latom magam elott
-kesobb lehetnek uj fegyverek is (ehhez viszont most meg nincs meg minden)
-es meg ha valami jatekot javito javaslatal alltok elo akkor az
A lenyeg, hogy nehezebb es elvezhetobb legyen. -
ZIL
tag
válasz
proci985
#5811
üzenetére
Ja a bar eleg jo, plane hogy egymas 20m-es korzeteben van 4-6 alkalmas tarolohely. Igy aztan meg a szelektiv hulladekgyujtesre is van lehetoseg
. Legkzelebb en is csak oda fogok pakolni, amikor uj jatekot inditok (akkor mar OL True Hell Extreme Edition Mod-ban)
.
Amugy valoszinu az elozo postom artifact-es reszere teves, csak veletlen egybeeses volt. Szoval nincs artifact para
. -
proci985
MODERÁTOR
-
ZIL
tag
Sajnos tobb palyahataron is lehet sugarzas, bar szerencsere altalaban nem a kor kozvetlen kozeleben, hanem viszonylagos tavolsagban. De mivel ha a korrel kb egyvonalban vagy, vagy annal egy kicsit hatrebb konnyen feldobhatja a palyavaltas ablakot, es igy mar nem olyan nehez sugarzasos teruleten atmenni.
Egy masik rendkivul bosszanto, bar ritkan veszelyes bug a dobozokkal kapcsolatos. A dobozok valamilyen naplo file-okat vezetnek a belejuk kerult cuccokrol. Ez nem is lenne gond, de sajnos pl a loszerek-et is megjegyzi (pl tudja hogy melyik lootolasbol mennyi loszert vettel fel es ezeket tovabbra is igy kezeli, hiaba csak a teljes mennyiseget mutatja), igy ha sok/gyakran tarolsz loszert egy adott dobozban akkor annak konnyen tulcsordul a history-ja, ami azt fogja okozni, hogy sokat tolt a gep amikor a doboz kb 100m-es kozelebe ersz. Ez minden akalommal megtortenik, ha ingazol akar egymas utan tobbszor is palyavaltas nelkul.
Igazan jo javaslatot nem tudok adni ez elen, talan csak azt hogy a lootolt loszert ne tegyetek dobozokba, bar a problemat ezzel is csak kesleltetni lehet, a vegleges megoldas talan inkabb az, hogy mondjuk csak a bar-ban levo dobozt hasznalja az ember, azt ugyis latni a palya teljes teruleterol, meg a bar-ban ritkan van harc is.
Az artifact-ek is hasonlo problemat okoznak, bar azok instant teszik es a kovetkezmeny fagyas. Ez viszont attol fugg hogy egy adott pillanatban mennyi van beloluk valahol, akar a zsakodban akar a dobozban, szoval 100 meteres korzetedben. A multkor pl ugy 30 kg artifact-el a hatizsakomban hat eleg gyakran fagytam...
Erre sajnos megintcsak nincs megoldas, csak hogy egy helyen soha ne legyen ugy 30-40 db-nal tobb, annyi meg asszem nem veszelyes.Remelem sikerult ezzel nehanyakat eros bosszusagoktol megkimelni. Nekem a freedom hq doboz mar ugy 20s atlag toltes...
-
Bencom ™
őstag
válasz
proci985
#5804
üzenetére
Dark valley-be csak sugárzó területen keresztül lehet menni (és csak garbage-ból). Ott sosincs baj vele, de jártam már úgy hogy Red Forestből mentem zöld, de emelkedő sugárzással wild territoryba, és csak egy másodpercre tett be a pályára, majd rögtön utána meg is ölt a sugárzás.... (csak egyszer volt ilyen szerencsére, de persze előtte nem mentettem, csak még az x10 előtt (onnan jöttem vissza) szóval kicsit felhúzott).
-
NI8
csendes tag
válasz
Kareszovics
#5803
üzenetére

Én úgy emlékszem, h. az OL2.2 csak 1.0005 patch-ig jó. Mintha a "Tervezője" ezt írta volna
Sztem: -alapjáték
- 1.0005
- .hun -mert ha nem csalnak emlékeim ez is 1.0005-ig tesztelt
- OL 2.2 (+bug
)
- OL.hun - de ez sem a teljes "gamedata", hanem csak az .xml fájlok + még
valami csak nem emlékszem hogy pontosan mi, mert nekem egyből
"szénnéfagyott" ha az egész mappát átmásoltam.Ja,persze Biztonsági Mentés előtte,h. ne vesszen el a mentésed, ha már játszottál

Esetleg vki pontosabban tudja
és majd segít. Én ennyit tudok.
"Egyebet nem tudok mondani. Kérem kapcsolja ki."
-
NI8
csendes tag
válasz
proci985
#5804
üzenetére

Hoppá! Ezt nem is figyeltem, lehet, hogy így volt, nem emlékszem már.
Kár, hogy így sikerült ezt a bug-ot benne "felejteni", kissé rombolja a játékélményt
.
Mindegy, ha sikerül harcolok így egy kicsit, aztán egy korábbi mentés vagy ujrakezdés.
A pénzszerzést meg megpróbálom így , ahogy írtad

Ja ! Emiatt a bug miatt van akkor az is, hogy a páncélom - SKAT 9M - állóhelyzetben
tönkreteszi magát ?
Gondolom ? 
A Priboi mod-ot is ki akartam próbálni, ha ez végképp felbosszant (OL2.2+bug) megy a levesbe és teszem fel azt.
Éljenek a Stalkerek !

-
proci985
MODERÁTOR
csak nem Barba radioaktív területen át mentél be, mondjuk jobbra az anomáliák mellett? mert olyankor automatikusan mindig növekedni fog a sugárzásod, aztán meghalsz. ez egy baromi ronda bug, és az égvilágon semmit nem lehet vele kezdeni. csak a visszatöltés még azelőtti állapotra oldja meg... énis belefutottam egy ilyenbe már, részvétem. tehát, radioaktv területen nem megyünk át másik pályára (csak Bar felé lehetséges emlékeim szerint, sehol máshol nincs a pályachanger közvetlen környezetében hotspot)!
egyszeri pénz: írd át, hogy adjon az AKért sidro a a sidro_buy alatt mondjuk 10000, 1 re. így 5000szeres áron fogja megvenni, eladsz párat, aztán mindjárt lesz pénzed;>
-
Kareszovics
addikt
válasz
Kareszovics
#5800
üzenetére
Erre valaki? Köszönöm!

-
NI8
csendes tag
válasz
remington2
#5801
üzenetére

Ettől féltem,hogy egy régebbi mentést kellene betölteni. Van, csak így sántán, sugárzón
már elég sokat haladtam a játékban és nincs kedvem annyit visszamenni.
Sztem megprob. így "végigvinni", ha sikerül. Gondoltam h. bug, de reméltem h. 1-2 betöltés
után visszaáll, de nem.Azért ha eszedbe jutna h. Te hogy oldottad meg, megköszönném.
Kissé idegesítő
így harcolni ! -
remington2
senior tag
Az, hogy akkor is megy fel a sugárzási szinted, amikor nincs a közeledben anomália, radioaktív zóna, vagy artifakt, bug. Néha előfordul, hogy amikor nagyon fertőzött helyen szambázol sokat, "kiakad" a mérő, és utána is adagolja a sugárzást. Velem is megesett néhányszor, de már nem emlékszem rá, hogyan csináltam meg. Ha van mentésed előtte, érdemes azzal próbálkozni, más megoldást nem tudok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoodSpeed: Ennél jobb Windows 7 Aero Skin nem igen van Windows 11-re (WindowBlinds 11)
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Arc Raiders
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hyundai, Kia topik
- További aktív témák...
- 0 perces COOLER MASTER 650W MWE V2 minőségi tápegység! GAR/SZÁMLA (Te nevedre)! 12V: 54A! ÁRON ALUL!
- MSI H81M P33 LGA 1150 alaplap
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők SZÁMLÁVAL! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!!!
- 0 perces COOLER MASTER MASTERBOX MB600L V2 TEMPERED GLASS eladó! SZÁMLA (a Te nevedre)! ÁRON ALUL!!!
- MSI H81M P33 LGA 1150 alaplap
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 500+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 (5TW13AA) (DisplayLink)
- Eladó Oppo A78 5G 4/128GB / 12 hó jótállás
- Dell Precision 7920 Tower Dual Xeon Gold 6132 (28C/56T) 128GB DDR4 2666MHz Workstation
- Önerő nélkül is elvihető! RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Gamer szék noblechairs HERO Valódi Bőr Fekete
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
A cicák elfogadják a kolbit ?

. De meg nem ert veget a meccs
. Elorelatatoan jovo heten tudom elkezdeni a vegleges mod elkesziteset... Extra fegyverek nelkul tuti meglesz 2 het alatt
.



), mikozben a Mad-Max es a molotov reszt teszteltem. Viszont legalabb kiderult hogy a molotov koktel megvalosithato, sot lehet ugy rakom be hogy egy uj fegyversint kap es a vodka lesz a "loszer".
, ugy dontottem kiprobalok nehany durva dolgot
. Ez ugyanaz mint amikor a csaszkalo NCP-k eltoljak az embert, sajnos a fizikai motorbol fakad. (Bar meg tesztelem.)
.
? A Nosin Nagant azert lesz bent mert a jatek elejen erdekes, es erdemes alternativat kinalhat a mar bentlevo fegyverek melle (a kezdofaluban lesz elrejtve).
, hogy a vezethető járművekből minden pályarészen legyen 1-2 fajta
, páncélok kismértékű súlycsökkentése, exo-val futás,+a TraderMod így Sidro-nál szinte minden van ha ki tudod fizetni, stb.
shield

