Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Weor

    újonc

    Sziasztok!

    Mikor beléptem Yantar-ba, az összes zombit kinyírtam, mielőtt beszéltem volna Sakharovval. Annak ellenére, hogy minden zombit megöltem, megkaptam tőle a "Kill radar zombies" feladatot, de zombik nélkül nem tudom teljesíteni és nem generálódnak újra a zombik (bezzeg a nyomi banditák mindig újragenerálódnak itt-ott). Próbálkoztam olyannal, hogy letettem a spawn menüvel ghost zombie-kat is, meg sima zombikat is a radar területére, de hiába ölöm meg mindet, a feladat nem lesz elvégzett. Úgy is próbáltam, hogy leteszem a zombikat, elmentem a játékot, kilépek, visszatöltöm, kinyírom mindent, de úgy sem lesz completed. Meg azt is próbáltam, hogy leteszem a zombikat, másik pályára át, vissza, megöl mind, de úgy sem jó. Tud abban segíteni valaki, hogy hogyan futtassak le scriptet? Total Commander - F3-mal megnéztem, gamedata.db0-ban van pár bejegyzés ezzel a task-kal kapcsolatban. Próbáltam a console-ban a run_script-et, de akármit írok be, mindig "can't find function"-t ír. Próbáltam azt is, hogy létrehoztam a gamedata könyvtárban a scripts könyvtárat, abba tettem egy fájlnév.scripts fájlt, de azt sem tölti be, azt írja mindig, hogy "can't load script fájl". Próbáltam azt is, hogy már mások által megcsinált valami más funkciót ellátó script fájlt teszek oda és azt próbálom betölteni, de arra is azt írja, hogy "can't load". Esetleg lehet olyat, hogy console-ban mondjuk lefuttatok olyat, hogy "task complete(kill_radar_zombies)", aztán elvégzettként lesz megjelölve a feladat? Mert végül is megcsináltam, csak előbb, mint a feladatot kaptam :)
    -
    Tudom, hogy nem fő feladat és e nélkül is tovább lehet menni, de én a fejembe vettem, hogy failed task nélkül akarom megcsinálni a játékot, szóval a "hagyd és menj tovább" tanácsokat most nem kérem :) Meg később is lehet ilyen, szóval jó lenne valami megoldás annak ellenére, hogy nyilvánvalóan bug.
    -
    Egyébként baromira tetszik a játék, néha ugyan felbosszant a kisebb-nagyobb hibáival, de összességében élvezem. Igazából a Clear Sky-t akartam végigtolni, de a Szeméttelep közepén lévő Depo-ban előjött nálam is a hírhedt bug, nem lehetett elfoglalni, mindig újraéledt 20 bandita, aztán ugyanez előjött balra az Argoprom(?)-nál is, úgyhogy úgy felb*szott, hogy uninstalláltam és töröltem az utolsó bitet is :)
    -
    Még egy utolsó dolog így eszembe jutott: azt meg lehet oldani valahogy a LA-ban, hogy ne teremtődjenek újra a banditák (például itt: http://lost-alpha.wikia.com/wiki/Bandit_Camp) és a hadsereg (például itt: http://lost-alpha.wikia.com/wiki/Bridge_Checkpoint)? Ki lehet ezeket kapcsolni?
    -
    Verzió: S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha v1.4005 DC + Extended pack for LostAlpha DC [1.4005] v1.3
    -
    Köszönöm előre is a segítségeket!

    [ Szerkesztve ]

  • Weor

    újonc

    Na, összehoztam, ha esetleg valaki belefutna és őt is zavarná, akkor developer mode-ban:

    run_string level_tasks.set_task_state(task.completed, "eliminate_lager_yan_professor", 0)

  • Weor

    újonc

    Én csak valami 1,5-2 éve tudtam meg, hogy létezik a Lost Alpha, de a képek és a videók, valamint a vezethető járművek egyből meggyőztek, hogy azonnal neki kell állnom. Az 1.4005-öt vittem végig az Extended pack-kel. Igaz, hogy a kisebb hibák mellett voltak olyan nagyobb hibák is benne (hogy az most az EP miatt jött elő, vagy az alapjátékban is benne volt-e, azt nem tudom), amik full felb*szták az agyamat és káromkodva zártam be olykor, de aztán pár óra után azt vettem észre magamon, hogy tolni akarom tovább :)

    Van egy olyan atmoszférája, ami teljesen megfogott, plusz én kamázom a nagy, bejárható területeket is, a Foresten, meg a Country side-on simán elszöszmötöltem még plusz órákat, mikor már nem is nagyon volt dolgom arra. Nem emlékszem, hogy a SoC ennyire megfogott volna, mint a LA. Még a Clear Sky volt valami hasonlóan jó, csak abban meg nekem előjött egy elég komoly frakcióhiba a Szeméttelepnél olyan respawn-nal karöltve, hogy zokogva uninstalláltam a fenébe az egészet (ha esetleg tud valaki normális mod-ot hozzá, amivel végigvitte és nem voltak vele nagy gondok, az leírhatná, hogy melyik is volt az :))

    Bejött az autókázás a telepakolható csomagtartóval és az sem volt gond, ha sokat kellett visszamenni valami miatt. Legfeljebb fizettem valamelyik figurának, hogy vigyen el, ha már nem volt türelmem visszakocsikázni. Szerintem a küldetések jók és viszonylag változatosak, a grafika is szép (a lombkoronákon átszűrődő napsugarak például elképesztőek lettek; gondolom ma már nem számít nagy durranásnak, de én alig játszom, nem tudhatom), a napszakok és az időjárás változásai is frankók.

    A pályák is változatosak, van itt mindenből egy kicsi:
    - föld alatti bunkerek
    - bánya
    - hatalmas szeméttelep tele sugárzó járművel
    - vonatsínek roncsokkal
    - mocsaras vidék autóúttal
    - és hatalmas, tetszetős felszíni területek

    és persze az elhagyatott falvak, meg a szellemváros hotellel, focipályával, no meg a jó öreg erőmű. Jók a fegyverek is, remekül fel lehet fejleszteni őket és tetszik, hogy elhasználódnak, csomó pozitív tulajdonsága van a játéknak, amit a választható orosz nyelv még jobban feldob.

    Kétségtelen, hogy negatívból is akad pár és tökéletesen megértem azokat, akiknek ehhez nincs türelme, vagy rossz véleménnyel vannak a játékról; például az ajtóba beragadó csávó, akitől nem tudok kimenni, de megölni sem akarom, mert ugrik a küldetés, vagy az el nem induló animációk, mikor csak állnak a szereplők, mint lóf*sz a lakodalomban (vagy ha el is indul, összeakadnak a szereplők), a s*ggem alatt hirtelen felrobbanó autó, vagy amikor a semmi közepén sétálok és jön a kitörés, így esélyem sincs fedezékbe vonulni (ilyen csak 1x volt hál' Istennek), vagy a már elvégzett küldetések, amiket nem állít elvégzettre, esetleg a 150 méterről, esőben, egyetlen lövéssel nyomi pisztollyal fejen találó bandita és ne feledkezzünk meg arról sem, hogy tök véletlenszerű, hogy melyik pályának melyik részén hagyhatsz ott cuccot, aztán vagy ott lesz, mikor visszamész, vagy nem... meg még ilyen és ehhez hasonló nyalánkságok.

    De összességében a hibái ellenére nekem simán megérte "végigszenvedni", mert a hangulata mindenért kárpótol.

  • Weor

    újonc

    Tegnap csodáltam egy másik Stalker játékban; a Clear Skyban (...)

    Én is szívesen csodálnám, ha nem lenne bughalmaz :)

    Te mod-dal tolod? Ha igen, akkor melyikkel?

    Nekem olyan kellene, ahol nem teremnek újra 10 percenként ugyanott a banditák, kell aludni és vannak vezethető járművek is. Létezik ilyen egyáltalán? :F

  • Weor

    újonc

    Köszönöm minden Stalkernek a tippeket! :R

    Elkezdtem újra a Clear Sky-t (GoG) a Sky Reclamation Project-tel és tök szép, meg tök jó, meg van hangulata, gyönyörködöm a napsugarakban, meg minden, de...

    ...agyf*sz, gyerekek, komolyan mondom. Agyf*sz. Ugyanazok jöttek elő, mint mikor először toltam. Kinyírom a csapat banditát, mindenkit jégre teszek. Utána csekkolom a PDA-t is, a közelben senki ellenfél nincs kilométerekre, de frankón. Meg is kapom az üzenetet, hogy elfoglaltam a területet. Tök jó, tipegek tovább, előveszem a PDA-t ~4 perccel később, erre már látom, hogy az előbb elfoglalt hely közelébe teleportált egy csapat bandita és aprítják a megmaradt Égboltos figurákat... de amúgy minden csávó, akivel egy csapatban harcolok, mind rohan előre, nulla taktika, hullanak, mint a legyek, aki megmarad, az meg máris rohan tovább, arra nincs időm, hogy körülnézzek rendesen. Megőrülök ettől. Meg attól is, hogy a jobb felső sarokban (nem tudom a hely nevét :B ) megkapom a feladatot, hogy segítsek a teherautónál lévő tábort elfoglalni. Megteszem, segítek, majd kapok egy feladatot (asszem' PDA-t kellett leszállítani egy hulla zsebéből), leszállítom, erre nem továbbmennek a jobb felső sarokban lévő faluhoz (ahonnan át lehet menni Kordonba), á, dehogy, hanem visszafordulnak (!), elhagyják a tábort (!), a banditák pedig osztódnak egyet és visszafoglalják a teherautónál lévő tábort ugye harc nélkül, mert nincs ott senki. Oké, hogy Veterán fokozaton játszottam, de azért felmerül bennem egy kézenfekvő kérdés: EZ MI A P*CSA?! :W :W :W

    Kikapcsoltam a fenébe, dühösen elmentem szunyálni és felsírtam éjjel, mert álmomban ezen felül még pluszba' előjöttek azok a bugok, amivel pár éve szembesültem, mikor először játszottam vele. Aztán bevillant a Szeméttelepes bug, ami miatt anno alkalmaztam a gépen egy format C:-t, magamon meg egy lobotómiát és rájöttem, hogy k*rvára nem kell ez nekem megint.

    Aztán másnap bevillant, hogy hát van ám egy Call of Pripyat, amivel soha a büdös életben nem játszottam még ( :B :B :B ) és utána kéne olvasni, aztán ha jónak tűnik, akkor GoG-ra fel és ki kéne próbálni. Öröm van, meg boldogság van gyerekek, nagyon bejön. Nincsenek bugok, nincsenek osztódó ellenfelek, a tetemek is ugyanott vannak és ugyanúgy, ahogy a játék elején hagytam őket és ha elrejtek egy hullában valamit, az is ott marad - hacsak le nem nyúlja valami másik Stalker, aki megtalálja. Sok dolgot meg lehet dumálni benne és nem kell mindig fegyvert rántani, akikkel pedig együtt harcolok egy-egy feladat során, azok nem fejvesztve rohannak előre, hanem próbálnak taktikázni. Eddig tök faja minden, null idegeskedés, null bosszankodás.

    Amikor például először jártam a hídon, akkor egyből megtaláltam a dzsipekben a kulcsokat, kinyitottam vele a teherautón lévő ládát és felmarkoltam a palack ideggázt. Mondom ez meg mi a bánat. Eltettem, mert nyilvánvaló volt, hogy fog kelleni később. Órákkal és sok küldetéssel később jött a küldetés, amihez kellett (volna), hogy szerezzem meg az ideggázt. De már nálam volt, a program érzékelte, nem is kellett mennem sehova és nem kellett beszélgetnem feleslegesen senkivel, máris kaptam a feladatot, hogy melyik csőhöz kössem be az ideggázzal teli palackot. Ez így rendben is van, de a CS-ben, meg a Lost Alphában sem volt ez ilyen tükörsima, volt, hogy szopóágra kerültem, csak mert mondjuk hamarabb nyírtam ki egy mutánst, mint hogy megkaptam volna a hozzá tartozó feladatot.

    Na, csak ennyit akartam, megyek CoP-ozni :D

    [ Szerkesztve ]

  • Weor

    újonc

    Jaja, nagyon bosszantó. Emlékszem, hogy a ShoC-ban is ez volt, de az nem húzott fel annyira, mint a CS-ban. Igaz, a ShoC-ot nem sokkal a megjelenése utána vittem végig és csak 1x, akkor még valahogy túl tudtam lépni ezen a dolgon...lehet, hogy ahogy öregszem, úgy vagyok egyre kevésbé elnéző :DDD

    Na mindegy, vetek egy keresztet a Clear Sky-ra, harmadszorra már biztos, hogy nem fogok nekiveselkedni, akármilyen tuti modot is ajánljon bárki is. Jobb híján elolvasom, hogy miről szól és mi a vége, ez van :U

    Most nézem, hogy 98%-on áll a Lost Alpha magyarítása. Ahogy írtam is, a kisebb-nagyobb hibái ellenére nekem összességében bejött, szóval majd valamikor még 1x tuti végigviszem magyar felirattal is :K

  • Weor

    újonc

    Némi zavar van az erőben :)

    Az 1.4007 nem egy javítás, hanem a teljes, végleges játék, aminek ez a verziószáma. Tehát csak és kizárólag azt kell letöltened, az 1.3000-t teljesen hagyd ki a dologból, ne arra telepítsd.

    A magyarítás pedig NEM készült még el teljesen a végleges 1.4007-hez, jelenleg 98%-on áll, vélhetően néhány napon belül teljesen elkészül és akkor le tudod tölteni és rátenni az 1.4007-re.

    A magyarítás állapotáról itt tudsz tájékozódni (és majd letölteni is innen fogod tudni): [link]

    (amit most le tudsz tölteni onnan magyarítást, az nem jó az 1.4007-hez, az csak az 1.4002-höz jó)

    [ Szerkesztve ]

  • Weor

    újonc

    Azt vettem ki ebből, hogy nem tudja felülírni a már meglévő konfigurációs fájlodat - vélhetően jogosultság hiányában.

    Szerintem tükörsimán megoldja, ha rendszergazdaként futtatod a configuratort (jobb egérgomb + futtatás rendszergazdaként).

Hozzászólok Aktív témák