Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz ->Raizen<- #6671 üzenetére
Agroprom. Ahol lejutottál, ott jobbra az első ajtó Sztrelok "búvóhelye". Közben figyelgess, mert rád törhetnek.
A flash meghajtót fent keresd a szellőzőcső nyílásában. -
félisten
válasz cheatergs #6680 üzenetére
Grindelni? (darálni?)
Nyelvújító vagy.Az ide-oda szaladgálás megtörtént, ám engem nem zavart a sok séta, csak a bánya felé vezető rész volt unalmas. Borongáson kitapasztaltam, hogy hol kell átmenni a másik oldalra mikor tudok a szikla tövében elfutni, vagy kikerülni az anomáliákat, így bár lőttek rám, de megúsztam harc nélkül. Tehát a bányában elszedett felszerelés nélkül is túl lehet élni, csak a banditákkal való kényszerű megütközés jelentett kínszenvedést.
Egészében annyira nem jött be a játék, de vannak benne nagy ötletek, és ezek a részek tetszettek:
- részeg bandita
- a baráti izlom, akit megsajnáltam magányosan ácsorgásában
- az X-laborok világa
- a professzor rádiójában (és még valakinél hallottam) sugárzott adás (az orosz kiadással játszottam, nem tudom, hogy nálatok is ugyanez volt az alapjátékban?) -
félisten
válasz cheatergs #6682 üzenetére
Én is magyar felirattal játszottam, habár voltak hiányosságai.
Pont az a gond, hogy kicsit gyűjtögetésre is helyeztem a hangsúlyt, és rengeteg holmit találtam.
Például Sötétvölgyben a monolit harcolt helyetted is, amíg bent keresgélted az árulót. Ott is rengeteg cucc volt felszedhető.
A banditák raktáráról nem is beszélve, temérdek kötszer stb. terülj-terülj asztalkám, el sem bírod vinni, alig bírtam visszavergődni Borongásra, közben még rejtekhelyek is akadtak...
A harc amúgy is kikerülhetetlen bizonyos helyeken.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz cheatergs #6684 üzenetére
Igen, amíg besétálsz, elveszed ami kell, közben valamikor támadás éri a monolitit, amibe nem kell közbeavatkoznod, ezután a hullarablás szavatolva.
A banditák raktára Sötétvölgyben található a bázisuk földszinti részén (onnan nem messzire tudsz lejutni a fogva tartott szolgálatoshoz). Egy kapucnis őr ácsorog előtte, de amíg szabadon járhatsz-kelhetsz közöttük, addig előzékenyen engedi, hogy kinyisd a rácsos ajtót, és összeszedegesd amire szükséged van.
-
félisten
A beállításokkal érdemes játszadozni, a megvilágítást átállítani.
Most a Hullócsillagot viszik sokan a ShoC topicban SaGa59 magyarításával, én még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Silious #6719 üzenetére
Próbálj korábbi mentéssel újra nekilendülni.
Nálam sok esetben statikus fényre- és DX9-10-re váltással sikerült továbbmenni, bár erre a Szarkofágnál volt szükség. A Szeméttelepen a Hangár felé volt kidobálós hibám az eredeti játékon és a SeregA-Lus féle verzión ugyanúgy. Egy korábbi rendes mentés (nem gyors mentés) talán segíthet.
-
félisten
A laborok nagyon hangulatosak, csak nem kedvelem az időre elvégzendő, visszaszámlálós feladatokat. :-(
-
félisten
-
félisten
válasz FeketePok #6785 üzenetére
Lehet, hogy rosszul tudom, de ez nem mod - főleg nem összefércelt - hanem a teljes játék újragondolása és kibővítése a "kigyomlált" alapjáték helyett (ám ha tévednék, akkor javítsatok ki).
Amennyiben lenne elegendő fejlesztője, akkor valószínűleg nem húzódna el ilyen sokáig a végleges kiadása.
-
félisten
Sziasztok!
A csernobili zóna, ahol órák alatt hagyta hátra mindenki az életét
"Egy zalai fotós elutazott novemberben megnézni a csernobili erőművet, mielőtt lefedik azt az új szarkofággal."
-
félisten
válasz Balathruin #6832 üzenetére
A játékban masszívabb az épület.
-
félisten
válasz Balathruin #6861 üzenetére
érdemes mindig master nehézségen játszani
Miért?
-
félisten
válasz Psychopeti #6882 üzenetére
Legjobb ellenszere ennek az, hogy minél több elemet össze kell gyűjteni, bár utólagosan ezzel az ötlettel nem sokat segítek rajtad.
-
félisten
válasz Psychopeti #6896 üzenetére
Érdemes lesz bespájzolni, mert a föld alatti laborok világa nem a napfényes Riviéráról szól.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Psychopeti #6913 üzenetére
Érdemesebb újra játszani. Tapasztalt sztalkerként nagyobb a túlélési esély a Zónában, kevesebb mentésre lesz szükség. :-D
(#6920) emre
Csak vigyázz, hogy meg ne üsd magad. :-DD
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Psychopeti #6922 üzenetére
Addig még előfordulhat, hogy lesz egy kis "bug-dácsolás", de ez ne vegye el a kedvedet. Remélhetőleg a javítás visszahozza mindenki játékoskedvét.
-
félisten
válasz DEARevil #6926 üzenetére
Intel HD 4000 alatt HD-felbontáson ment (nem tudom hány FPS-el).
Csak az első helyszínt futtattam egy darabig (HP ProBook 6570b, i5-3230M proci, 2*4 Gb memóriával).Írd be a keresőbe a HD 4000-et, az összes ezzel kapcsolatos szösszenetemet ki fogja dobálni.
(#6927) Plazmacucci
Lost Alphát nem tudom, de NVS 3100M VGA-val végigjátszottam gond nélkül a Call of Pripyat-ot 1600*900 HD+ felbontáson 4 Gb memóriával egy használt ThinkPad T510-en.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nagy élmény lesz ilyen fejhallgatóval játszani.
Amikor a Vérszopó váratlanul előugrik és utánad ered a Vörös Erdőben, majd a szétrúgott avar fölött egyre közelebbről beleliheg a füledbe, miközben kétségbeesetten próbálod előcibálni a puskádat, de tisztában vagy vele, hogyha még jobban lelassulsz, akkor a kíméletlen ösztönei vezette szörnyeteg zsákmányává válsz. -
félisten
válasz Plazmacucci #6963 üzenetére
Nem minden sztalker bírja ki a Zónában.
-
félisten
A szakik majd megmondják, hogy hol kell megkeresni a hibaüzenetet.
Nekem csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy az eredeti bugos alapjáték nekem is ezt csinálta, emiatt a SeregA-Lus kiadást futtattam. Az sem volt tökéletes, de megyegetett.
Talán majd a közelgő javítás rendbe teszi, érdemes lehet kivárni.
-
félisten
A foltozott eredeti sokszor kidobált az akkori hardverkonfiguráció alatt.
Állítólag a SeregA-Lus nem tesz hozzá semmit, csak a patchet.
Egy biztos, hogy nekem csak azzal ment, viszont az erőműnél variálni kellett a DirectX verziókkal, ott akadtak
gondok.Jómagam is az eredeti híve vagyok, de cseszhetem, ha az nem működött megfelelően.
Azóta fogalmam sincs, hogy mi a helyzet, majd egyszer "rendes" gépen lefuttatom, ha "odaérek".
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Amennyire tudtam, leteszteltem, ráadásul Linux (Ubuntu) alatt is szoktam sikeresen még moddolt Stalkereket is futtatni, igaz, hogy ez esetben pont a Lost Alpha volt a kivétel anno, amikor megpróbálkoztam vele. Sajnos azóta sem volt vele dolgom, egyenlőre meg nem aktuális semmilyen játék kipróbálása. :-(
Egyébként nekem teljes AMD konfigurációm (Carrizo procival) volt akkoriban, amikor a SeregA-Lus-t érdekes módon sikerült végig vinni. Ja, és az elején ugyanaz volt mint az alapjáték, szóval e tekintetben legalábbis az első pályán nem tapasztaltam kivételt, már amennyire jól emlékszem rá. Mivel próbáltam mindkettőt, ezért össze tudom vetni, egy bizonyos felhasználói szinten persze.
Félreérthettél, Stalker-rajongóként nem hibáztattam sohasem az alapjátékot, csak saját tapasztalataimat osztottam meg. Egyébként valószínűleg ahány vas, annyi tapasztalat létezik az eltérő hardverkonfigurációk (és ebből fakadóan driver) miatt.
[ Szerkesztve ]